Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Etumus pullottaa?

Vierailija
23.08.2021 |

Miten toisilla miehillä näkyy niin selvästi kohouma esim. gollege-housuissa tai jopa farkuissa ja toisilla ei näy mitään? Onko se vaan kalun koosta kiinni vai alushousujen mallista? Asetteleeko jotkut miehet vehkeensä tietyllä tavalla alushousuihin, jotta kohouma näkyisi huomattavan hyvin?

Kommentit (256)

Vierailija
21/256 |
02.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uimahallin suihkussa näkee hyvin miten erilaiselta tyyppien varustukset voi näyttää eri mallisina ja kokoisina. Jos siihen laittaisi kommandona smanlaiset kollarit päälle, niin hyvin erilaista pullotusta varmasti näkyis.

Vierailija
22/256 |
02.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pullotukset <3

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/256 |
06.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän ne harmaat collegehousut saa vilkaisemaan sen etumuksen.

Vierailija
24/256 |
06.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se koko ja paksuus justiin tekee sen pullotuksen, minua häiritsee kun minun miehellä pullottaa ja usein tytöt ja naiset vilkuilee ja sitten katsoo silmiin ja hymyilee Hänellä on älyttömän paksu penis ja löysänä ehkä 15 senttiä pitkäkin

Vierailija
25/256 |
06.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se koko ja paksuus justiin tekee sen pullotuksen, minua häiritsee kun minun miehellä pullottaa ja usein tytöt ja naiset vilkuilee ja sitten katsoo silmiin ja hymyilee Hänellä on älyttömän paksu penis ja löysänä ehkä 15 senttiä pitkäkin

Niin ne naiset tekee ja toisaalla kritisoivat meitä miehiä kun vilkaisee. Ärsyttävintä on kopelointi jossain tungoksessa.

Vierailija
26/256 |
11.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, onko kellään vinkkiä miten katsella "salaa" ettei mies huomaa. Mulla on nimittäin niin suuri halu vilkuilla miesten etuuksia ja nolottaa aina kun jään ns. Kiinni itse teosta. Mulla on yks ystis jolla etumus juurikin löysissä pieruverkkareissa korostuu.. Pitääkö ostaa periskooppi?

Vierailija
27/256 |
12.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viikonloppuna näin Flamingossa sellaisen pullotuksen yhden miehen uikkareissa että kostuin lisää vaikka olin altaassa!

Oli muutenkin komea ja raamikas mies...

Vierailija
28/256 |
12.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

. Yleensäkkin mulla on ongelma että ohuista housuista paistaa kulli vähän liikaakin läpi ettei kehtaa kauppaan lähteä missä vain...[/quote] >>Olin  vain  kotona  tosi  kuumana  kesäpäivänä  uimahousuissani  ja ;naiseni  tahtoi  eteensä  sormielein .  Elimeni  näkyi  hikoilun  kostuttamien  pöksyjen  läpi  ja  oli  kuulemma  liian  irstas / himottava .  Olen  ympärileikattu  suomalainen .

Vierailija
29/256 |
13.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmaat collegehousut komeilla miehillä tuo kyllä mukavaa silmänruokaa kaupassakäynteihin.

Vierailija
30/256 |
20.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän noita katselee mielellään.

Vierailija
31/256 |
20.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanha kunnon sukka housuissa on ihan normi meininkiä. Tuntuu todella egoa miellyttävältä kääntää varsinkin nuorien parikymppisten neitojen katseet jalkovälin pullotuksen suuntaan. Minkäs sitä voi jos paketti on keskivertoa isompi. Ja niinhän ne naisetkin toppaavat rintamusta ja peppua miesten silmäniloksi. :D

Vierailija
32/256 |
20.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on mielentilasta kiinni.

Vierailija
33/256 |
20.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutaman kerran olen tanssilattialla huomannut pullotuksen. Kaksi kimppaa on juuri tuon pullotuksen syytä.

Kivasti on saanut punan nousemaan poskille.

Pullotuksesta on saanut kivan juttelun aikaan.

Vierailija
34/256 |
21.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen nähnyt naapurin miehen remontissa kontallaan lattialla. Hyvä takamus ja ihanan kokoinen kassien pullotus näkyi haarovälistä. Siit takaapäin katsottuna 😍 löysät verkkarit jalassa..

Vierailija
35/256 |
11.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lauantaina näin vihdoin sellaisen paljon puhutun collegehousupullotuksen. En olisi muuten katsonut, mutta mies oli komea ja vaistomaisesti katsoin etumuksen. Sillä hetkellä kyllä säväytti ja sai hymyn huulille.

Vierailija
36/256 |
26.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm.

Vierailija
37/256 |
26.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lauantaina näin vihdoin sellaisen paljon puhutun collegehousupullotuksen. En olisi muuten katsonut, mutta mies oli komea ja vaistomaisesti katsoin etumuksen. Sillä hetkellä kyllä säväytti ja sai hymyn huulille.

Olenkohan se minä? Pikku paikka kunta?

Vierailija
38/256 |
26.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monenlaisra täytettä ja hatketta voi kolitseihin laittaa..ja kiusata muita kateellisiks

Vierailija
39/256 |
26.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

668 kirjoitti:

Monenlaisra täytettä ja hatketta voi kolitseihin laittaa..ja kiusata muita kateellisiks

Mielenkiintoinen ajatus. Pitääkin koittaa toimiiko.

Vierailija
40/256 |
04.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Gimma17 kirjoitti:

Meidän luokalla on yks kundi jolla ei pullota.

Onko se sellainen 15 cm jätkä?

Millä ihmeellä jaksat kommentoida tätä samaa joka ketjuun? Ota lääkkeet ja mee nukkuun.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kahdeksan