Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sivut

Kommentit (37)

Vierailija

Uimahallin suihkussa näkee hyvin miten erilaiselta tyyppien varustukset voi näyttää eri mallisina ja kokoisina. Jos siihen laittaisi kommandona smanlaiset kollarit päälle, niin hyvin erilaista pullotusta varmasti näkyis.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Kyllä se koko ja paksuus justiin tekee sen pullotuksen, minua häiritsee kun minun miehellä pullottaa ja usein tytöt ja naiset vilkuilee ja sitten katsoo silmiin ja hymyilee Hänellä on älyttömän paksu penis ja löysänä ehkä 15 senttiä pitkäkin

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Kyllä se koko ja paksuus justiin tekee sen pullotuksen, minua häiritsee kun minun miehellä pullottaa ja usein tytöt ja naiset vilkuilee ja sitten katsoo silmiin ja hymyilee Hänellä on älyttömän paksu penis ja löysänä ehkä 15 senttiä pitkäkin

Niin ne naiset tekee ja toisaalla kritisoivat meitä miehiä kun vilkaisee. Ärsyttävintä on kopelointi jossain tungoksessa.

Vierailija

Hei, onko kellään vinkkiä miten katsella "salaa" ettei mies huomaa. Mulla on nimittäin niin suuri halu vilkuilla miesten etuuksia ja nolottaa aina kun jään ns. Kiinni itse teosta. Mulla on yks ystis jolla etumus juurikin löysissä pieruverkkareissa korostuu.. Pitääkö ostaa periskooppi?

Tuijottelija

Viikonloppuna näin Flamingossa sellaisen pullotuksen yhden miehen uikkareissa että kostuin lisää vaikka olin altaassa!
Oli muutenkin komea ja raamikas mies...

Vierailija

. Yleensäkkin mulla on ongelma että ohuista housuista paistaa kulli vähän liikaakin läpi ettei kehtaa kauppaan lähteä missä vain...[/quote] >>Olin  vain  kotona  tosi  kuumana  kesäpäivänä  uimahousuissani  ja ;naiseni  tahtoi  eteensä  sormielein .  Elimeni  näkyi  hikoilun  kostuttamien  pöksyjen  läpi  ja  oli  kuulemma  liian  irstas / himottava .  Olen  ympärileikattu  suomalainen .

Vierailija

Harmaat collegehousut komeilla miehillä tuo kyllä mukavaa silmänruokaa kaupassakäynteihin.

Vierailija

Vanha kunnon sukka housuissa on ihan normi meininkiä. Tuntuu todella egoa miellyttävältä kääntää varsinkin nuorien parikymppisten neitojen katseet jalkovälin pullotuksen suuntaan. Minkäs sitä voi jos paketti on keskivertoa isompi. Ja niinhän ne naisetkin toppaavat rintamusta ja peppua miesten silmäniloksi. :D

Vierailija

Muutaman kerran olen tanssilattialla huomannut pullotuksen. Kaksi kimppaa on juuri tuon pullotuksen syytä.
Kivasti on saanut punan nousemaan poskille.
Pullotuksesta on saanut kivan juttelun aikaan.

Vierailija

Minä olen nähnyt naapurin miehen remontissa kontallaan lattialla. Hyvä takamus ja ihanan kokoinen kassien pullotus näkyi haarovälistä. Siit takaapäin katsottuna 😍 löysät verkkarit jalassa..

Vierailija

Lauantaina näin vihdoin sellaisen paljon puhutun collegehousupullotuksen. En olisi muuten katsonut, mutta mies oli komea ja vaistomaisesti katsoin etumuksen. Sillä hetkellä kyllä säväytti ja sai hymyn huulille.

Sivut