Etumus pullottaa?
Miten toisilla miehillä näkyy niin selvästi kohouma esim. gollege-housuissa tai jopa farkuissa ja toisilla ei näy mitään? Onko se vaan kalun koosta kiinni vai alushousujen mallista? Asetteleeko jotkut miehet vehkeensä tietyllä tavalla alushousuihin, jotta kohouma näkyisi huomattavan hyvin?
Kommentit (256)
Kyllähän ne harmaat collegehousut saa vilkaisemaan sen etumuksen.
Kyllä se koko ja paksuus justiin tekee sen pullotuksen, minua häiritsee kun minun miehellä pullottaa ja usein tytöt ja naiset vilkuilee ja sitten katsoo silmiin ja hymyilee Hänellä on älyttömän paksu penis ja löysänä ehkä 15 senttiä pitkäkin
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se koko ja paksuus justiin tekee sen pullotuksen, minua häiritsee kun minun miehellä pullottaa ja usein tytöt ja naiset vilkuilee ja sitten katsoo silmiin ja hymyilee Hänellä on älyttömän paksu penis ja löysänä ehkä 15 senttiä pitkäkin
Niin ne naiset tekee ja toisaalla kritisoivat meitä miehiä kun vilkaisee. Ärsyttävintä on kopelointi jossain tungoksessa.
Hei, onko kellään vinkkiä miten katsella "salaa" ettei mies huomaa. Mulla on nimittäin niin suuri halu vilkuilla miesten etuuksia ja nolottaa aina kun jään ns. Kiinni itse teosta. Mulla on yks ystis jolla etumus juurikin löysissä pieruverkkareissa korostuu.. Pitääkö ostaa periskooppi?
Viikonloppuna näin Flamingossa sellaisen pullotuksen yhden miehen uikkareissa että kostuin lisää vaikka olin altaassa!
Oli muutenkin komea ja raamikas mies...
. Yleensäkkin mulla on ongelma että ohuista housuista paistaa kulli vähän liikaakin läpi ettei kehtaa kauppaan lähteä missä vain...[/quote] >>Olin vain kotona tosi kuumana kesäpäivänä uimahousuissani ja ;naiseni tahtoi eteensä sormielein . Elimeni näkyi hikoilun kostuttamien pöksyjen läpi ja oli kuulemma liian irstas / himottava . Olen ympärileikattu suomalainen .
Harmaat collegehousut komeilla miehillä tuo kyllä mukavaa silmänruokaa kaupassakäynteihin.
Kyllähän noita katselee mielellään.
Vanha kunnon sukka housuissa on ihan normi meininkiä. Tuntuu todella egoa miellyttävältä kääntää varsinkin nuorien parikymppisten neitojen katseet jalkovälin pullotuksen suuntaan. Minkäs sitä voi jos paketti on keskivertoa isompi. Ja niinhän ne naisetkin toppaavat rintamusta ja peppua miesten silmäniloksi. :D
Muutaman kerran olen tanssilattialla huomannut pullotuksen. Kaksi kimppaa on juuri tuon pullotuksen syytä.
Kivasti on saanut punan nousemaan poskille.
Pullotuksesta on saanut kivan juttelun aikaan.
Minä olen nähnyt naapurin miehen remontissa kontallaan lattialla. Hyvä takamus ja ihanan kokoinen kassien pullotus näkyi haarovälistä. Siit takaapäin katsottuna 😍 löysät verkkarit jalassa..
Lauantaina näin vihdoin sellaisen paljon puhutun collegehousupullotuksen. En olisi muuten katsonut, mutta mies oli komea ja vaistomaisesti katsoin etumuksen. Sillä hetkellä kyllä säväytti ja sai hymyn huulille.
Vierailija kirjoitti:
Lauantaina näin vihdoin sellaisen paljon puhutun collegehousupullotuksen. En olisi muuten katsonut, mutta mies oli komea ja vaistomaisesti katsoin etumuksen. Sillä hetkellä kyllä säväytti ja sai hymyn huulille.
Olenkohan se minä? Pikku paikka kunta?
Monenlaisra täytettä ja hatketta voi kolitseihin laittaa..ja kiusata muita kateellisiks
668 kirjoitti:
Monenlaisra täytettä ja hatketta voi kolitseihin laittaa..ja kiusata muita kateellisiks
Mielenkiintoinen ajatus. Pitääkin koittaa toimiiko.
Gimma17 kirjoitti:
Meidän luokalla on yks kundi jolla ei pullota.
Onko se sellainen 15 cm jätkä?
Millä ihmeellä jaksat kommentoida tätä samaa joka ketjuun? Ota lääkkeet ja mee nukkuun.
Uimahallin suihkussa näkee hyvin miten erilaiselta tyyppien varustukset voi näyttää eri mallisina ja kokoisina. Jos siihen laittaisi kommandona smanlaiset kollarit päälle, niin hyvin erilaista pullotusta varmasti näkyis.