Kuinka monessa yhdityksessä tai seurassa olet toiminnassa mukana?
Taas se aika vuodesta kun kaikkiin suuntiin tarttis olla aktiivinen. Itsekin töissä koitan potkia yhtä jo toistakin tahoa olemaan aktiivinen suuntiin x, y ja z ja melkein poden asiasta huonoa omaatuntoa, koska itellä meinaa iskeä ressi kaiken aktiivisuuden keskellä. Tai oletetun sellaisen.
Koirakerhossa tarttee osallistua talkoisiin ja tapahtumiin ja herraties mihin, että saa ylipäätään treenata (oma harrastus). Ipanoiden koulussa pitäs osallistua vanhempainyhdistyksen toimintaan (tää on kuulkaa nyt suoraan TEIDÄN lasten hyväksi tehtävää toimintaa) ja ehkä johtokuntaan, päiväkodin johtokuntaan ja vanhempainyhdistykseen. Kolme seuraa tms. jotka kaikki toitottaa kuinka homma ei toimi ilman aktiivisia vanhempia. Olis talkoota, tapahtumaa, kuskivuoroja, tarvitaan apukäsiä milloin missäkin.
Jotenkin tässä ei nyt 2-vuorotyökään ihan istu hommaan. Välillä tuntuu, että vapaa-aika menee jo pelkästään siihen, että ylipäätään saan roudattua mukelot oikeaan aikaan oikeaan paikkaan. Ja ehkä ne tarvii ruokkiakin välillä.
Yksittäin mikään homma ei olis iso. Totta. Mutta ne kertaantuu kummasti, kun lapsia on kolme ja elämässä pari muutakin juttua. Kuten nyt vaikka töissäkäynti :D.
Ja tänäkin vuonna mä koitan sulautua hiljaa nurkkaan, ettei kukaan huomaa ja luistaa niin monesta ylimääräisestä hommasta kuin suinkin. Kuskina olen melkein aina, mutta siinä se mun aktiivisuus usein onkin. (Noh, yleensä mä olen myös melkein aina töissä, kun olis jotain kokousta jossain...)
Mä tunnen itseni aina syksyisin kovin huonoksi ihmiseksi, kun teen juuri sitä mistä kiukuttelen sitten töissä "Miks kukaan ei kiinnostu, eikä ole AKTIIVINEN"
Kohtalotovereita?