Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eikö melkein kaikkien helsinkiläisten kannattaisi muuttaa Loviisaan?

Vierailija
23.08.2021 |

Siis jos on etätöissä edes osittain, tai työpaikka Helsingin keskustassa tai itäpuolella.

Loviisassa pääsisi elämään meren ja luonnon ääressä pilkkahintaan pk-seudun hintoihin verrattuna (en siis itse vielä asu siellä).

Kommentit (53)

Vierailija
21/53 |
23.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on varaa asua Helsingissä ja viihdyn erinomaisesti. Kävin Loviisassa pari vuotta sitten ja se vaikutti todella ankealta pikkukylältä. En todellakaan haluaisi asua siellä.

Vierailija
22/53 |
23.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuhoaamaan pienen ihanan kaupunki idyllin saastaisella helsinkiläis massamuutolla.? Ei kiitos.

Kärsikää paskassanne.

Sama sinulle, miten aiot estää minua tulemasta? Kovin on mahtipontinen asenne sinulla, mitä löytyy sanojen tueksi? 😎

Sulla työttömällä neckbeard betalla ei ole varaa edes bussilippuihin. Muille: Vedetään snägärillä hampaat poskeen jokaiselle helsinkiläiselle joka viikonloppu. Maitojunalla itkien ja täristen muutatte takaisin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/53 |
23.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

tia.a68 kirjoitti:

Uudenmaan aluella Helsinki ,unohtamatta Espoo,on meren rantaa mieli määrin.Hyvät kulkuyteydet kaikialle.Ei tarvitse omaa autoa. Julkinen liikenne kulkee nopeasti .Metrolla pääsee Espoon matkinkylään asti.On kauppakeskuksia mistä valita,niihinkin pääsee sujuvasti nopeasti metrolla ,kuin osotoskeskuksia.On Metsää, peltoa ureilipuistoja,miksi siis lähtisi merta edemäs kalaan? Turhaan ei siis äitini ,iso-äitini Helsinki tulet Lovisaasta pääkaupunki seutu.Äitini 1931.

Miksikö? Ööh... no se mainittiin avauksessa jos et itse keksi. Omakotitalo lähellä merta maksaa noin kolmanneksen Helsinkiin verrattuna.

Vierailija
24/53 |
23.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö ohjaaja renny ostanut mökin Loviisasta....

Vierailija
25/53 |
23.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älkää tulko tänne sekoilemaan. T Loviisalainen

Mitä teet jos tulen? 😌

Mun puolesta saa tulla, tyhjiä asuntoja ja myytäviä kohteita löytyy, siitä vaan valitsemaan. Palveluja on kehnosti mutta jos väkeä alkaa muuttamaan niin eiköhän niitäkin ala pikkuhiljaa löytymään. Tervetuloa!

Vierailija
26/53 |
23.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuhoaamaan pienen ihanan kaupunki idyllin saastaisella helsinkiläis massamuutolla.? Ei kiitos.

Kärsikää paskassanne.

Sama sinulle, miten aiot estää minua tulemasta? Kovin on mahtipontinen asenne sinulla, mitä löytyy sanojen tueksi? 😎

Sulla työttömällä neckbeard betalla ei ole varaa edes bussilippuihin. Muille: Vedetään snägärillä hampaat poskeen jokaiselle helsinkiläiselle joka viikonloppu. Maitojunalla itkien ja täristen muutatte takaisin.

Tuutte jonossa lähette pinossa!!!! Suomenruotsi power!!!

Vierailija
27/53 |
23.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kärsikää paskassanne.

Jos IFK tulis pelaamaan Fc Loviisaa vastaan jalkapallon Suomen Cupissa niin kyllähän loviisalaiset juoksis karkuun kingejä

Vierailija
28/53 |
23.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on varaa asua Helsingissä ja viihdyn erinomaisesti. Kävin Loviisassa pari vuotta sitten ja se vaikutti todella ankealta pikkukylältä. En todellakaan haluaisi asua siellä.

Eikä kukaan pakota onneksi.

Vierailija
29/53 |
23.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap sä olet vähän yksinkertainen. Mitä kauempana itärajasta sen parempi.

Vierailija
30/53 |
23.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Loviisa=Ihmiset epämuodostuneita ydinsäteilyn takia niinku Hills Have Eyesiss.

Kotka=ankea ja masentava ahtaajakommunistien kaupunki

Seuransa voi valita kaikkialla ja Loviisan ruotsinkielisyys on plussaa. Yleensä ottaen ruotsinkieliset ovat aika fiksuja tyyppejä.

Vierailija
31/53 |
23.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko oikeasti noin hys tee ri nnen? 😆

Vierailija
32/53 |
23.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Gnvg hkb

Vierailija
33/53 |
23.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kärsikää paskassanne.

Kyllähän tuo turhautunut raivosi paljastaa lähinnä sen, että olet ghoulukijsatu insseli joka ei uskaltaisi inahtaakaan kenellekään 😎

Vierailija
34/53 |
23.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka jaksaa sitä ruotsin sölkötystä kuunnella?

Koko pitäjä kuin aavekaupunki. Klo 16 jälkeen kylällä ei liiku enää ketään.

Mitä vikaa ruotsin kielessä stadilainen? Ai kun nyt ollaan Suomessa.

Vierailija
35/53 |
23.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos oikeasti voisin tehdä tästä hetkestä eläkkeeseen etätöitä niin paljon että voisin asua Loviisassa, niin en varmasti muuttaisi Loviisan. Huomattavasti mielummin talvet esi Nizzassa tai Etelä-Italiassa, kesät vaikka Saimaan rannalla laadukkaassa kesämökissä. Kylmä Itämeri on kaukana mun unelmasta.

Vierailija
36/53 |
23.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasten koulut. Ei viitsi ihan vaan kokeilun takia vaihtaa tätä.

Vierailija
37/53 |
23.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos oikeasti voisin tehdä tästä hetkestä eläkkeeseen etätöitä niin paljon että voisin asua Loviisassa, niin en varmasti muuttaisi Loviisan. Huomattavasti mielummin talvet esi Nizzassa tai Etelä-Italiassa, kesät vaikka Saimaan rannalla laadukkaassa kesämökissä. Kylmä Itämeri on kaukana mun unelmasta.

Miksipä ei noinkin, mutta harvemmin etätyö on 100% vaan joudut ainakin välillä olla fyysisesti jossain. Lisäksi tuollaisesta tulee helposti juuretonta ajelehtimista. On hyvä tavata sukulaisia ja kavereita.

Vierailija
38/53 |
23.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä Helsingissä on sitten sellaista, että tarvitset sitä niin usein ettet voi asua vähän kauempana?

Vierailija
39/53 |
23.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älkää tulko tänne sekoilemaan. T Loviisalainen

Mitä teet jos tulen? 😌

Mun puolesta saa tulla, tyhjiä asuntoja ja myytäviä kohteita löytyy, siitä vaan valitsemaan. Palveluja on kehnosti mutta jos väkeä alkaa muuttamaan niin eiköhän niitäkin ala pikkuhiljaa löytymään. Tervetuloa!

Kiitos!

Hassua että tätäkin joku alapeukutti. 🤭

Vierailija
40/53 |
23.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uskomatonta että tämä kerää yläpeukutuksia. 😆 Ja saanko arvata että tyypeiltä joilla olisi kaikkein vähiten aihetta ylenkatseeseen. 😆😆

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme yksi