Tämä palsta on nykyisin räynnä katkeria sinkkuja ja lapsettomia.
Tainu miehet lähteä sellaisten mukaan jotka on halunneet lisääntyä ja perustaa perheen.
Kommentit (10)
[quote author="Vierailija" time="19.09.2014 klo 18:54"]
Tainu miehet lähteä sellaisten mukaan jotka on halunneet lisääntyä ja perustaa perheen.
[/quote]
Ei täällä näy olevan muita katkeria kuin sinä riitaa haastamassa.
Taitaa ennemmin olla katkeria mammoja täällä. :D
"Tämä palsta on nykyisin räynnä katkeria sinkkuja ja lapsettomia." ja huonosti kirjoittavia ihmisiä.
Paskat!
Elän railakasta itsenäistä sinkku-vela -elämää. Katso vaikka, olen av:lla nyt perjantai-iltanakin. Elämäni on ihanaa ja erilaisten jännien elämysten täyttämää.
Perheen haluan noin 10 v päästä, ehkä, en ehdottomasti. Katkera sinkku olen ollut, mutta tänään jotenkin konkretisoitui, että vika ei ole minussa. Olen ihan hyvä tyyppi, jolla on ollut huonoa tuuria. Tähän suuntaan olinkin pääsemässä, kasvoin kesän aikana henkisesti jotenkin todella paljon. Ja olen huomannut kohtelevani erästä miestäkin paljon paremmin ja saavani parempaa kohtelua takaisin.
Olen kyllä lapseton mutta en katkera. Miksi olisin? Ihan itse olen elämäni mieleisekseni rakentanut. Joidenkin on näköjään mahdotonta ymmärtää, etteivät kaikki halua lapsia (tai kumppania).
Joo tuntuu että täällä suurinosa kommentoijista ovat jotenkin elämäänsä kyllästyneitä, katkeria ja kateellisia naisia jotka lietsovat pahaa oloaansa ja negatiivisuuttaan kaikkialle. Asenne on: Kaikki miehet pettävät ja ovat pettäneet, kaikki tulevat eroamaan, onnestaan ei saa kertoa saatika olla onnellinen perhe-elämästään vaan lapset ovat perseestä samoin kuin parisuhteet.
Olen minäkin täällä! :) *vispaa* t. sama 16v joka tunkee lähes jokaiseen ketjuun spämmää turhaa
Päinvastoin, lapsiperheisät ovat kovimpia lapsettomien naisten perässä juoksijoita ja vonkaajia. Nähty on.