Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Masennus elämäntilanteesta

Vierailija
22.08.2021 |

Olen masentunut elämäntilanteestani. Vihaan paikkakuntaa jossa asun, en viihdy täällä ollenkaan. Paikka tuo vain negatiivisia muistoja mieleen, pelkään törmääväni ihmisiin jotka ovat tehneet elämästäni helvettiä menneisyydessä, kai voi puhua nykyhetkestäkin kun heidän teot vieläkin kummittelevat mielessä.

Aloitin opiskelun alalla joka ei todellisuudessa enää kiinnosta tai en koe sitä tärkeäksi, hakemisprosessiin kului pari vuotta ja siinä välissä kerkesi tapahtua hyvin ikäviä ja radikaaleja asioita, jotka muuttivat arvomaailmaani.

Olen myös jumissa suhteessa ihmisen kanssa kenestä välitän, mutta yhdessäolo nykyään ennemminkin ahdistaa ja tunnen välillä vihaa häntä kohtaan, koska hän on aiheuttanut paljon murhetta ja ikäviä asioita menneisyydessä.

Terapiassa olen käynyt enemmän tai vähemmän teinistä asti, mutta tällä hetkellä ole kontaktia ja tuntuu, että olen liian väsynyt edes aloittaakseni uutta terapiaa. Olen siis aika lopussa ja hukassa.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
22.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutat muualle töihin ja jätät kaiken paskan taakse.

Vierailija
2/4 |
22.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asperger?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
22.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rupeat kantamaan veistä mukana ja jos historian hirvitys tulee vastaan niin täräytät veitsen silmään pystyyn.

Vierailija
4/4 |
22.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuta, jätä se sika (tai sukulainen?), lopeta koulu ja mieti rauhassa, mitä haluat loppuelämälläsi tehdä. Elä vaikka tt-tuella, jos ei muuta keinoa ole. Tee asioita, joista tulee hyvä fiilis, ja kasaa voimia. Sitten haet uuteen kouluun.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme seitsemän