Synnyttäneen naisen alapää kuin kraateri
Synnytys löystyttää aina naisen vaginaa, eikä edes lantiopohjan lihasten treenillä saada sitä enää täysin ennalleen.
Kommentit (49)
Jätä se sitten isomunaisempien huolehdittavaksi.
Niinkö. Ei mulla vaan. Taidankin olla ufo.
Mulla oli imetyksestä johtuen kireämpi kuin ikinä.
Niin sitten kannattaa vaihtaa paremminvarusteltuun tai ainakin käydä säännöllisesti koeajelulla isommallla munalla.
Harmi kun mikään ei taas suurenna minimunaa.
Ikävää aloittaja että sinun pimppisi on tuollainen. :)
Käsittääkseni naisen alakerta on suunniteltu niin, että siitä mahtuu syntymään lapsi. Kudoksetkin on suunniteltu palautumaan. Toisilla paranee paremmin kuin toisilla.
Kannattaa pysyä kaukana kraatereista ja varmistua asiasta heti ekoilla treffeillä kysymällä naiselta, onko synnyttänyt, ja mikä oli synnytystapa ja ehkä vielä, että minkä asteen repeämiä tuli, ja tehtiinkö mahdollisesti episiotomia vai ei.
Jos olet mies, oletko nainut kaikkia maailman synnyttäneitä naisia? Kun noin hyvin tiedät? Minua et ole ainakaan, pimpissäni ei ole mitään vikaa.
Imetys pienentää eli kannattaa imettää mahdollisimman pitkään.
Jos ap on mies, toivon että hänellä on puoliso joka ei halua lapsia. Siinä voittavat kaikki: ap, koska vaimon alakerta ei muutu kraateriksi. Sitä koettelee vain iän tuoma rapistuminen. Ja etenkin muut voittavat, kun ap:n perimä ei jatku.
Ei mulla ainakaan ole. Mulla on aina ollut tiukka, ja on vieläkin, alakautta tullut esikoinen täyttää ensi viikolla 20v. En usko että kellään mitään kraateria on, se on vain naisten mielikuvitusta, kun joku idiootti mies on mennyt jotain möläyttämään, tai sitten joillakin miehillä on todella ohut penis.
Ämpäripillut huutelee pienimunaisuudesta.
Huvittavaa =D
[quote author="Vierailija" time="19.09.2014 klo 17:56"]
Ei mulla ainakaan ole. Mulla on aina ollut tiukka, ja on vieläkin, alakautta tullut esikoinen täyttää ensi viikolla 20v. En usko että kellään mitään kraateria on, se on vain naisten mielikuvitusta, kun joku idiootti mies on mennyt jotain möläyttämään, tai sitten joillakin miehillä on todella ohut penis.
[/quote]
Löysä sulla on, senkin vanha lerppapimpero.
Synnyttäneen naisen tuhero roikkuu kuin velhon hiha.
[quote author="Vierailija" time="19.09.2014 klo 18:22"]
Ämpäripillut huutelee pienimunaisuudesta.
Huvittavaa =D
[/quote]
Yhtään lasta en edes ollut synnyttänyt kun tapailin näitä pienimunaisia. Ei siinä mielestäni ollut mitään huvittavaa kun miehen ego oli isompi kuin se mitä housuista sitten paljastui. Onneksi oman mieheni elin on edelleen yhtä hyvän tuntoinen kuin alussakin. Ei liian iso eikä liian pieni. Kyllä imetys kannattaa.
[quote author="Vierailija" time="19.09.2014 klo 18:26"]
Synnyttäneen naisen tuhero roikkuu kuin velhon hiha.
[/quote]
Mutta synnyttämättömien se vasta roikkukin.
T: Gyneosastolta.
Synnyttämällä saa megapillun. Eikö suurempi ole aina hienompaa?
[quote author="Vierailija" time="19.09.2014 klo 18:22"]Ämpäripillut huutelee pienimunaisuudesta.
Huvittavaa =D
[/quote]
Millimunaiset misogynit haukkuvat synnyttäneitä naisia.
Huvittavaa:D
So?