Tuli ihan paha mieli wt-kaveruksista kaupassa.
Molemmat oli noin 25-vuotiaita ja painoivat vähintään 100 kg. Toinen osti kaksi valmispizzaa, päälle kuudella eurolla irtokarkkeja, ison pullon sokerillista limsaa ja ison tupakka-askin. Toinen osti taas kaksi valmista pizzapohjaa ja siihen paljon kaikkia täytteitä, ison limsapullon, sipsipussin, siiderin ja ison tupakka-askin.
En väitä, että itse olisin Miss Suomi, mutta syön silti terveellisesti ja olen normaalipainoinen. Miksi ihmiset haluavat tuhota terveytensä ja syödä tuolla tavalla... :( luulisi, että olisi edes yhdet pizzat riittäneet tälle päivälle. Yleensä olen puolustamassa täällä ylipainoisia yms. mutta nyt tuli jotenkin oikeasti paha mieli noiden ihmisten puolesta.
Kommentit (18)
Hm:( no he ovat valinneet tuon tien, että mättäävät roskaa ja ovat haudassa tuota menoa ennen 50 vuotispäivää. Antaa heidän mässätä. Harmi sinänsä, että noin nuoret ovat jo niin lihavia. Minäkin näin kerran lidlissä tosi tosi lihavan äidin ja vielä lihavamman n. 16-18 vuotiaan teinin. Olihan se näky, molemmat n. 125-150kg painavia. Satuin vielä vilkaisemaan heidän kärryyn, eineksiä ja värikkäitä sipsi- ja karkkipusseja ja kokista.
Onhan tuokin yksi keino sitten viettää elämänsä..?
Minäkin satuin vilkaisemaan teidän kärryyn. Proteiinipatukkaa ja raejuustoa rahkalla höystettynä. Kärryä työnsi kireälle pingotettu viulunkieli, meinasi pari mummoakin kaatua siinä töykkäröinnissä.
Hei! Sitruunat unohtui!
Olisit mennyt pitämään näille henkilöille terveystietoiskun, kun niin kuitenkin kyttäsit heidän ostoksiaan. Suosittelen, että seuraavalla kauppareissulla puet yllesi samanlaisen turvaliivin kuin ulkotyöläisillä ja kirjoittaisit paksulla tussilla sekä eteen että tääksi suurilla kirjaimilla VARO! KYYLÄ!
Minäpäs ostin kaksi pakastepizzaa, kympillä irttareita, leivonnaisia, suklaata, sipsejä ja 3l sokerillista limsaa :D Kotona on toiset 3l limsaa. Olen 165/49,5, ettei nyt jokainen viikonloppu mene tällätapaa, mutta melkein :) Ja noi mun ostokset riittää tyyliin huomiseks, sit pitää käydä uusiks kaupassa.
[quote author="Vierailija" time="19.09.2014 klo 15:05"]
Hm:( no he ovat valinneet tuon tien, että mättäävät roskaa ja ovat haudassa tuota menoa ennen 50 vuotispäivää. Antaa heidän mässätä. Harmi sinänsä, että noin nuoret ovat jo niin lihavia. Minäkin näin kerran lidlissä tosi tosi lihavan äidin ja vielä lihavamman n. 16-18 vuotiaan teinin. Olihan se näky, molemmat n. 125-150kg painavia. Satuin vielä vilkaisemaan heidän kärryyn, eineksiä ja värikkäitä sipsi- ja karkkipusseja ja kokista. Onhan tuokin yksi keino sitten viettää elämänsä..?
[/quote]Minä olen 50v ja söin tänään lounaaksi pizzan henkilöstöravintolassa, poltan myös tupakkaa. Olen aina pitänyt pizzoista ja karkeista mutta olen pysynyt normaalipainoisena koko ikäni. Miksi nuo tuotteet mielestäsi vievät ennenaikaiseen hautaan?
Nuo jannut on meillä duunissa, molemmat alansa ammattilaisia. Ei saa olla kateellinen!
Jaxuhalei!!! <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3
Mä ymmärrän kyl, et tommonen voi olla tosi traumatisoiva näky!!! :(
[quote author="Vierailija" time="19.09.2014 klo 15:15"]
Minäpäs ostin kaksi pakastepizzaa, kympillä irttareita, leivonnaisia, suklaata, sipsejä ja 3l sokerillista limsaa :D Kotona on toiset 3l limsaa. Olen 165/49,5, ettei nyt jokainen viikonloppu mene tällätapaa, mutta melkein :) Ja noi mun ostokset riittää tyyliin huomiseks, sit pitää käydä uusiks kaupassa.
[/quote]wow! sullapa on herkkupäivä :D
[quote author="Vierailija" time="19.09.2014 klo 15:17"][quote author="Vierailija" time="19.09.2014 klo 15:05"]
Hm:( no he ovat valinneet tuon tien, että mättäävät roskaa ja ovat haudassa tuota menoa ennen 50 vuotispäivää. Antaa heidän mässätä. Harmi sinänsä, että noin nuoret ovat jo niin lihavia. Minäkin näin kerran lidlissä tosi tosi lihavan äidin ja vielä lihavamman n. 16-18 vuotiaan teinin. Olihan se näky, molemmat n. 125-150kg painavia. Satuin vielä vilkaisemaan heidän kärryyn, eineksiä ja värikkäitä sipsi- ja karkkipusseja ja kokista. Onhan tuokin yksi keino sitten viettää elämänsä..?
[/quote]Minä olen 50v ja söin tänään lounaaksi pizzan henkilöstöravintolassa, poltan myös tupakkaa. Olen aina pitänyt pizzoista ja karkeista mutta olen pysynyt normaalipainoisena koko ikäni. Miksi nuo tuotteet mielestäsi vievät ennenaikaiseen hautaan?
[/quote] No en nyt tarkoittanut ihan sitä.
kyllähän minäkin herkuttelen joka viikko ja syön pitsaa, olen itsekin normipainonen. Vaan tarkotin, että jos syö joka päivä noin miten ap sanoi mitä nuo osti, niin kyllä siinä hautaan joutuu nopeemmin. Vai laihtuuko sitä jos on jo 100kg ja syö pitsaa karkkeja sidukkaa ja polttaa röökiä ? Ei. Sitä lihoo.
En tuomitse ketään, siinäpä ihmiset syövät. Minä keskityn omaan elämään ja omiin ongelmiin, enkä halveksu lihavia, en laihoja, en normipainosia. Kaikki ovat omaa laatua.
Mistäköhän sä sait selville sen, että ostokset oli pelkästään heitä varten ja pelkästään tälle päivälle tarkoitettu? Saman tulkinnanhan voi tehdä siitä sinunkin ostoskärryllisestäsi, oli sen sisältö sitten kuinka terveellistä hyvänsä...
Mä oon jollain tapaa tosi helpottunut siitä että olen nykyään sen verran hoikka, ettei satunnaisesti herkkuja ostaessa tule sellanen olo että joku kyylää ja katsoo että mitä toikin läski tossa ostaa. Näitä keskusteluja lukiessa kun huomaa miten ihmiset ajattelevat että vain normaalipainoisille on sallittua herkuttelu. Periaatteessa joku läski on voinut laihduttaa kuukauden ja pitää mässypäivän ennen kuin jatkaa taas projektiaan.
Ja siis kuitenkin myös itse katselen välillä mitä ihmiset ostavat ja saatan huomata samanlaisia ajatuksia itselläni. Tosi kaksinaismoralistista :/
[quote author="Vierailija" time="19.09.2014 klo 15:21"][quote author="Vierailija" time="19.09.2014 klo 15:15"]
[/quote]wow! sullapa on herkkupäivä :D
[/quote]
On :D Viimeksi taisin vetää näin överiksi viimevuoden lokakuussa, että on aikakin :D Normi on pizza, limsaa ja karkkia, mut nyt kerrankin kunnolla mässyä :3
Huusitko heille ohimennen "vitun white trashit"?
Minun lähikaupassani käy usein pariskunta, jotka molemmat ovat todella sairaalloisen ylipainoisia, toinen kävelee rollaattorilla ja puhisee kävellessään. Koskaan en ole nähnyt heidän kärryssään muuta kuin pizzaa, valmisruokia, jäätelöä, pullaa tms. sekä makeisia.
Tyypillisiä kannabiksen käyttäjiä. Hakivat herkkua. Kotona sitten bongi porisee ja televisio tuikkii.
Kannabiksen käyttäjät ovat alhaisinta wt-kastia.
[quote author="Vierailija" time="19.09.2014 klo 17:46"]
Tyypillisiä kannabiksen käyttäjiä. Hakivat herkkua. Kotona sitten bongi porisee ja televisio tuikkii.
Kannabiksen käyttäjät ovat alhaisinta wt-kastia.
[/quote]
Kannabistit ovat ylipainoisia, koska aine lisää ruokahaluja.
Luultavasti olivat vielä jotain työttömiä sossuoummeja, kenen pizzat ja myöhemmin sairaskulut me kunnolliset veronmaksajat maksamme.