&&& MARRASMURUJEN KESKIVIIKKO&&&
Kommentit (23)
niin mulla ei ton lonkan kanssa oo oikeestaan muuta kun se puutuminen nukkuessa. tänään kysyin terkkarilta ja se sano että lantio löystyy kaikilla koska jokaisen naisen lantion pitää leventyä että vauva mahtuu ulos. musta se kuulosti oudolta. tiedän kyllä että lantio levenee mutta käsittääkseni lantion löystyminen on juttu erikseen? kyllä tämä tästä :)
neukkariraportista unohdin sf-mitan, " huimaa, voiko se olla näin paljon" - täti sanoo ja mittanauha näyttää 27cm. muilla yhtä iso näillä viikoilla 30+5?
hipsishipsis, poikavauvalle päätettiin tänään nimi, tytön toiset nimet vielä pimennossa.
ja voihan.. tein tänään kaikki mahdolliset poppaskonstit selvittääkseni lapseni sukupuolta :D kaikista tuli tulos tytt, itse tuumin poikaa. onneksi meille ei sitä kerrottu ultrassa, nyt on päivällä jotain sisältöä miettiessä sukupuolta :) 3kk erityisäitiysvapaan jälkeen alkaa tekeminen loppumaan päiviltä.
muutto edessä ens kuussa, paikasta eikä ajasta ole tietoa :( mutta kaupunki sponssaa isompaa ja halvempaa. mahtuu vauvakin asumaan meijän kanssa.
illan jatkoja ja toivottavasti me kaikki joiden viime yö meni huonommin, no toivotaan parempaa :) rauhallista yötä!
ootellaan ....
OOTELLAAN: Sinun vaivasi kuulostavat lähinnä siltä, että joko hermo tai verisuoni on puristuksissa lantion alueelta. Mulla puutuu toinen reisi kävellessä tai seistessä samasta syystä.
Lantion löystymisen koin tässä raskaudessa (esikoisen aika hieman myös, muttei näin pahasti). Se on saman tyylistä kuin liitoskipu alaselässä (tai sitähän se suurimmaksi osaksi onkin), välillä saman tyyliseltä kuin iskiaskipu. Pahinta oli kyykistyileminen, ja esim. siivoamisen jälkeen oli karmeat kivut. Kipu säteili takaa reiteen pahimmillaan. Välillä pelkäsin, että joudun ihan rammaksi vaivan takia. Onneksi se kuitenkin hiljalleen lakkasi kipuilemasta. Esikoisesta oli pientä kipua kävellessä ihan loppuun asti.
Alia ja pikkuoravat rv30+2