Klassikko: löysin meiltä naisten alushousut, jotka eivät ole minun
Tämä av:n klassikkoprovo tapahtui meillä oikeassa elämässä. Pitäisikö nyt alkaa syyttää miestä pettämisestä? Meillä asuu minä, mies ja 15-v tyttäremme, enkä minä - saati tytär! - käytä tuollaisia alkkareita. Olenko tosi nössö, kun en jaksaisi alkaa penkoa mistä nuo on peräisin, vaikkei mitään ilmeistä selitystä olekaan tarjolla? Oli mistä oli. Av:n oppien mukaan minun pitäisi olla nyt raivoissani ja kiihkeästi etsiä selitystä, mutta jostain syystä en tee niin. Olen varmaan epänormaali.
Kommentit (27)
Minä olin jättänyt ystäväni luokse saunoessa ja löytyivät muutaman kuukauden päästä ja saivat aikaan kriisin. Turhaan.
Mä oon pahoillani mutta ei kannata aloittaa tämmöstä täällä tänään. Et kerää mitenkään niin paljoa kiinnostusta, kun meneillään on viikon Kohokohta ja puhelinkeissi. Palataanko huomenna asiaan?
[quote author="Vierailija" time="19.09.2014 klo 14:13"]
Kas kun niitä miesten kalsareita ei kulkeudu vahingossa pyykkituvilta tms. mökkireissuilta mihinkään. Aina vaan ne naisten stringit by Naughty...
[/quote]
Tiedätkö mikä siihen on syy? Miehet eivät vaihda kalsareitaan. Ne käyttävät samoja koko viikonlopun. En kai apen jaloista ala niitä kalsareita kassiini kiskomaan. Naiset vaihtaa alushousut JOKA päivä, jolloin niitä helpommin jää lojumaan milloin minnekin. Faktaa vaan sulle poloinen, kun et asiaa muuten tajua.
[quote author="Vierailija" time="19.09.2014 klo 13:43"]
Tämä av:n klassikkoprovo tapahtui meillä oikeassa elämässä. Pitäisikö nyt alkaa syyttää miestä pettämisestä? Meillä asuu minä, mies ja 15-v tyttäremme, enkä minä - saati tytär! - käytä tuollaisia alkkareita. Olenko tosi nössö, kun en jaksaisi alkaa penkoa mistä nuo on peräisin, vaikkei mitään ilmeistä selitystä olekaan tarjolla? Oli mistä oli. Av:n oppien mukaan minun pitäisi olla nyt raivoissani ja kiihkeästi etsiä selitystä, mutta jostain syystä en tee niin. Olen varmaan epänormaali.
[/quote]
mistä ne alkkarit löytyi? oliko puhtaat?
[quote author="Vierailija" time="19.09.2014 klo 14:49"]
Mä oon pahoillani mutta ei kannata aloittaa tämmöstä täällä tänään. Et kerää mitenkään niin paljoa kiinnostusta, kun meneillään on viikon Kohokohta ja puhelinkeissi. Palataanko huomenna asiaan?
[/quote]
mitkä on meneillään?
Kannattaa muuten miettiä niitä tapahtumia vähän kauempaa kuin pari viikkoa taaksepäin jos pikkarit löytyy pyykistä tai kaapista. Ei meillä ainakaan ole koskaan pyykkikori tyhjä ja jos alkkarit olisi tulleet jonkun erehdyksen (kuten salivaatteiden tai kyläilyreissun) seurauksena, niin siinä vois mennä tovikin ennenkuin ne "löytyy", pyykkitavoista vähän riippuen. Mä ainakin usein reissun /salin jälkeen kippaan kaikki pyykkikoriin. Sitten sieltä yksitellen kaivelen vaatteita sillä perusteella, mitä haluan pestä (tyyliin tänään pesen mun farkut, tänään pesen mustat t-paidat...) joten tuntemattomat alkkarit varmaan painuisi aika äkkiä vaatekorin pohjalle kun eivät osuisi silmiin.