Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Klassikko: löysin meiltä naisten alushousut, jotka eivät ole minun

Vierailija
19.09.2014 |

Tämä av:n klassikkoprovo tapahtui meillä oikeassa elämässä. Pitäisikö nyt alkaa syyttää miestä pettämisestä? Meillä asuu minä, mies ja 15-v tyttäremme, enkä minä - saati tytär! - käytä tuollaisia alkkareita. Olenko tosi nössö, kun en jaksaisi alkaa penkoa mistä nuo on peräisin, vaikkei mitään ilmeistä selitystä olekaan tarjolla? Oli mistä oli. Av:n oppien mukaan minun pitäisi olla nyt raivoissani ja kiihkeästi etsiä selitystä, mutta jostain syystä en tee niin. Olen varmaan epänormaali.

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
19.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.09.2014 klo 13:48"]

Oletko aivan varma ettei ole tyttären? Minä esimerkiksi teininä ostin parit stringit ja tangat salaa äidiltä ja pesin ne käsin kun en uskaltanut äidilleni ko pikkupöksyistä kertoa :D Naurattaa koko juttu jälkikäteen, mutta ei sitä silloin kehdannut...

[/quote]

Meillä on myös teinityttö tehnyt juuri noin. Ja asun yksin, ei miestä taloudessa, joten uskottava oli.

Vierailija
2/27 |
19.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen varmaan tosi outo, mutta en tosiaankaan jättäisi asiaa tuohon. Luotan mieheeni, mutta haluaisin ehdottomasti selvittää alkkareiden omistajan, koska jos mä en olis käynyt missään mistä alkkarit ovat voineet tulla, ei käynyt vieraita, liian isot lapsille ja kavereille eikä yleistä pyykkitupaa, niin jonkun on pitänyt ne alkkarit riisua ja todennäköisesti jättää sinne löydettäväksi sinisilmäiselle vaimolle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
19.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa olla aika epätodennäköistä, että miehesi hoito lähtee ilman alushousuja teiltä.

Vierailija
4/27 |
19.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päätit sitten tehdä klassikkoprovon?

Vierailija
5/27 |
19.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko aivan varma ettei ole tyttären? Minä esimerkiksi teininä ostin parit stringit ja tangat salaa äidiltä ja pesin ne käsin kun en uskaltanut äidilleni ko pikkupöksyistä kertoa :D Naurattaa koko juttu jälkikäteen, mutta ei sitä silloin kehdannut...

Vierailija
6/27 |
19.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ööh, kukaanhan ei pakota sinua selvittämään alushousujen alkuperää, jos et halua eikä kiinnosta. Minua kyllä kiinnostaisi, mutta ensimmäisenä olettaisin, että ne ovat joko jonkun meillä yöpyneen naisvieraan (anopin, äidin, siskon, kaverin tai tyttären kaverin).

Vierailija
7/27 |
19.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä joskus viskasin pyykkituvalla mun pyykkivuoron varastaneen vaatteiden joukkoon seksikkäät stringit. Toivottavasti tuli mojova perheriita

Vierailija
8/27 |
19.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin olen löytänyt liinavaatteiden joukosta kaapista naisten alushousut, jotka eivät itselleni kuuluneet. Pyykkituvasta luultavimmin kulkeutuneet meille, ei tullut edes mieleen epäillä miestä :)

Vierailija
9/27 |
19.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Samoin. Niissä vieläpä luki "Naughty but nice" glitterillä.

Vierailija
10/27 |
19.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meiltäkin on löytynyt vieraita pikkuhousuja, ihan oikeasti! Ovat olleet lasten kavereiden unohduksia, kun ovat meillä olleet yökylässä. Ei sen vakavampaa!

Vierailija
11/27 |
19.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle käynyt sama. Ainoa vaan, että olivatkin sitten anopin. Oli mökiltä pakkautuneet vahingossa väärään kassiin ;D

Vierailija
12/27 |
19.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

meillä teinitytär teki näin, huomasin asian ja ostin sille pari stringit itsekin, jonka jälkeen stringejä alkoi ilmestyä pesuun säännöllisesti. Itse en sellasia voisi pitää, mutta pitäköön teini mitä tahtoo...

Vierailija
13/27 |
19.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kas kun niitä miesten kalsareita ei kulkeudu vahingossa pyykkituvilta tms. mökkireissuilta mihinkään. Aina vaan ne naisten stringit by Naughty...

Vierailija
14/27 |
19.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äiti meinasi joskus saada kilarit isälle kun 14-vuotiaana ostin stringejä itselleni. Onneksi älysi kysyä minulta ensin ja kerroin niiden olevan minun.

Vierailija
15/27 |
19.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap tässä.

No joo, kieltämättä hieman utelias olen, mutta tuntuisi pöljältä alkaa heti epäillä miestä :D Taidan vaan antaa asian olla. Eivät voi olla tyttären tai hänen kaveriensa, koko on liian iso, samoin minulle. Muita naisia meillä ei ole yöpynyt. Itse en käy suihkussa salilla, vaan pyöräilen aina kotiin eikä tyttärelläkään ole sellaisia harrastuksia, joista olisivat voineet tulla. Asutaan ok-talossa, joten ei ole pyykkitupaa eikä yhteisnaruja.

Vierailija
16/27 |
19.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm..no mikähän se selitys sitten olisi? Itseäni ainakin häiritsisi vieraat alushousut kyllä, ja varmaan kysyisin mieheltä, että tietääkö hän jotakin selitystä niiden olemassaololle.

Vierailija
17/27 |
19.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne on sun miehen. Seuraavaksi löytyy sukkahousut.

Vierailija
18/27 |
19.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen kanssa löytänyt joskus vääriä alushousuja asunnoltani. Asuin yksin, joten pettävästä miehestä ei ole ollut kyse. Itse veikkasin, että ne oli ehkä siskon. Päätyneet mukaan joskus kyläreissulta vanhempien luo ja siellä sitten olleet jotenkin jossain, mistä napannut likaisia vaatteita mukaan kotiin. :D En muitakaan XS-kokoisia keksinyt kuin siskon, itse kun olin lähinnä XL.

Ja kai tyttärellä esim koululiikuntaa on (tosin jos ammattikoulussa, niin siellä en tiedä onko). Ja vaikka et itse käy salilla suihkussa, niin joku kanssa-saleilija on voinut silti lätkäistä alkkarinsa sun salivaatteiden viereen ja olet vain vetässyt koko kasan pussiin ja kotona pyykkiin.

En mäkään jaksaisi kyllä ruveta hirveästi yksien alushousujen perään kyselemään. Toisaalta meillä (nyt miehen kanssa asuessa) on parin viimekuukauden aikana ollut useampikin naisvieras yötä, joten ei nyt olisi niin kovin kummallistakaan löytää väärät pikkarit jostain. Ja joskus kavereiden kanssa saunotaankin.

Vierailija
19/27 |
19.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

16 jatkaa :D Ja vähän riippuu tosiaan missä ne oli, ehkä mäkin sitten ihmettelisin jos ne olis mun tyynyllä tai jossain vastaavassa paikassa.

Vierailija
20/27 |
19.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meiltä löytyi miesten kalsarit :) Eivät olleet miehen, eivät veljeni eivätkä isäni. Mies niistä aikansa vinoili.. Aina välillä mietityttää, että mistä helkkarista ne ilmestyi.

Me myös asumme ok-talossa, joten eivät ole tulleet pyykkituvalta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi yksi