Uusperhe ja lasten kuskaaminen harrastuksiin..
Olen siis lasten äitipuoli, ja jostain syystä minulle on nakitettu tämä lasten kuskaus. Lasten isä tekee töitä myöhään, pääsee töistä klo19- 20 aikoihin. Lasten äiti lähtee töihin seitsämäksi, ja pääsee kolmen aikoihin. Isäpuoli taas tekee päivystystyötä. Minä en tällä hetkellä ole töissä, En tee muuta "kuin" opiskele. Aluksi autoin lasten äitiä silloin tällöin kuskaamisessa, mutta tämä innoitti häntä hankkimaan uuden harrastuksen ja nyt hän on siirtänyt vastuun minulle.
Minulle tulee viikossa 200km ajoa näiden harrastusten vuoksi! Kysyin lasten äidiltä bensarahaa, mutta ei kuulu hänelle. Ei, vaikka mies elareissa nimenomaan maksaa puolet näistä bensarahoista! Lisäksi näihin menee kivasti aikaakin, eikä lapset missään tapauksessa saa tulla viikolla meille yöksi.
Mies on jo varannut ajan lastenvalvojalle asiasta, mutta jotenkin on alkanut ärsyttää koko porukka. Olen kuitenkin ollut kuvioissa vasta 3v, varainkin vanhimmat lapset ovat hieman minua vastaan.
Oli pakko avautua, kiitos..
[quote author="Vierailija" time="19.09.2014 klo 13:52"]No, etkö tiennyt mihin ryhdyit kun ryhdyit suhteeseen? En tarkoita että on oikein että sinun bensat menee lasten kuskaamisiin mutta jos isänsä ei töiden vuoksi pysty kuskaamaan omia lapsiaan niin ettekö te uusperhe ( = tiimi ) hoida nämä velvoitteet tietenkin yhdessä?
Miksi sekoitatte lapsen äidin näihin harrastusasioihin? Kyllä hän varmaan oman osuutensa hoitaa ? Oletko ihan tossukka jos annat vain siirtää joitain vastuita itsellesi, niinkuin totesit että lasten äiti siirsi vastuun sinulle???
[/quote]ei ilmeisesti lasten äiti hoida omaa osuuttaan. En kuskaile miehen lapsia harrastuksiin. Saavat leipoa kotona ja lähteä mettälle isän kanssa. Ovat mukana arjen toiminnassa