Suomalaiset ovat ra-sis-te-ja
Kommentit (32)
Kaikki maailman ihmiset on rasisteja. Mieluummin ollaan omanlaisten kuin ihan erilaisten kanssa.
Paitsi tietysti ne, jotka syvästi inhoaa itseään ja kärsii mt-ongelmista.
Vierailija kirjoitti:
Väärin, vain persut ovat
Kaikkien suomalaisten pitäisi olla persuja. Jos et ole, niin maailmassa on muitakin maita, joissa voit elää.
Sanoiko joku sinua venäläiseksi? 😄
Vierailija kirjoitti:
Kaikki maailman ihmiset on rasisteja. Mieluummin ollaan omanlaisten kuin ihan erilaisten kanssa.
Ehkä kaikki maailman ihmiset ovat, mutta minä olen ihminen maapallolla, enkä ole rasisti
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Väärin, vain persut ovat
Kaikkien suomalaisten pitäisi olla persuja. Jos et ole, niin maailmassa on muitakin maita, joissa voit elää.
Kauheeta paskaa
Vierailija kirjoitti:
Sanoiko joku sinua venäläiseksi? 😄
se on ihan oikein että rysssssämielinen huomaa ettei siitä pidetä
Vierailija kirjoitti:
Höpsis, on luonnollista, että me kaikki olemme jossain määrin epäluuloisia ja varovaisia eri kulttuureista, tavoista ja arvomaailmasta tulevien ihmisten suhteen.
Kaikki maailman ihmiset eivät usko, että yhden "ihmisrodun" edustajat ovat ylivertaisia ja sen perusteella kohtele muita alempiarvoisina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Väärin, vain persut ovat
Ei huolta, mä asun pysyvästi ulkomailla. Tosin saan suomalaisena edelleen äänestää Suomen eduskuntavaaleissa ja äänestän aina vasemmistoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Väärin, vain persut ovat
Ei huolta, mä asun pysyvästi ulkomailla. Tosin saan suomalaisena edelleen äänestää Suomen eduskuntavaaleissa ja äänestän aina vasemmistoa.
Naiset äänestävät väärin
Haista sinä saatanan homo vetelä paska.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Väärin, vain persut ovat
Naiset äänestävät väärin
Olen mies ja myöskin reserviupseeri.
Vierailija kirjoitti:
Väärin, vain persut ovat
Ei kun sinä olet. Olet vain valinnut puolesi. Ei se sinusta suvaitsevaista tee, hölmö.
Miettikää sitä rasistia joka loi valtioiden rajat sillä perusteella mitä kieltä jollain alueella puhutaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Väärin, vain persut ovat
Ei kun sinä olet. Olet vain valinnut puolesi. Ei se sinusta suvaitsevaista tee, hölmö.
Tyypillinen persu, kun on ME ja sitten NE.
Paska puolue. Muut puolueet ajaa yhteistä etua, persut ajaa persujen etua.
Nykypäivänä on paljon syitä olla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Väärin, vain persut ovat
Tyypillinen persu, kun on ME ja sitten NE.
Paska puolue. Muut puolueet ajaa yhteistä etua, persut ajaa persujen etua.
Ai yhteistä etua, kun toisille lahjoitetaan ilmaiseksi koko elämä, vaikka ei ole tehnyt päivääkään töitä etujensa eteen. On sulla ihmeelliset käsitykset yhteisistä eduista.
Hyvä niin, mikä ongelma?