Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

On niin yksinäinen olo, harmittaa.

Vierailija
19.09.2014 |

Ei tuu kukaan käymään ketä pyytää. Eikä ole itsellä mahdollista lähteä kenellekään käymään.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
19.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et voi käydä kenenkään luona? Käytkö yleensä? Kun ei kaikki ihmiset aina viitsi tulla käymään toisen luona, jos ei toinen välillä suostu poistumaan kotoaan..

Vierailija
2/6 |
19.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viikkoon en oo nähnyt ketään aikuista ku mieheni enkä kahteen viikkoon käynyt missään muualla kun ruoka kaupassa. Mies tulee töistä niin sen jälkeen ei ehdi enään oiken mitään ennen kuin lapset pitää laittaa nukkumaan. Ja miehellä menee tällä hetkellä melkeen kaikki aika autotalli raksalla, onneksi sen pitäis kuulemma helpottaa ens viikon jälkeen.

Mutta on pitkiä päivät sitä ennen.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
19.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.09.2014 klo 09:46"]

Miksi et voi käydä kenenkään luona? Käytkö yleensä? Kun ei kaikki ihmiset aina viitsi tulla käymään toisen luona, jos ei toinen välillä suostu poistumaan kotoaan..

[/quote]

kaikki joita olen pyytänyt käymään ovat sellaisia ihmisiä, että itse olen viimes käynyt heillä kylässä. Nyt vaan ei oo ollut eikä ole ainakaan reiluun viikkoon mahdollista lähteä päivällä oikein minnekään.

Eräs ketä olen kysynyt ei ole käynyt meillä 2 vuoteen vaan minä aina siellä. Eikä näytä tulevankaan.

ap

Vierailija
4/6 |
19.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ei :( se on ikävää, kun tahtoisi nähdä kavereita ja viettää aikaa, ja sitten huomaa ettei ketään kiinnosta tarpeeksi. Eikä siihen lohduta se, että on lapset ja mies, kun ei se ole sama asia ja monesti silloin yksinäisyys on vielä raastavampaa, kun ei ole yksin mutta on yksinäinen. Onneksi teillä kuitenkin helpottaa tuo ensi viikon jälkeen.. mitä jos siihen asti keksisit jotakin mukavaa tekemistä kotona ja/tai lasten kanssa? -2

Vierailija
5/6 |
19.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

lähi leikkipuistot ja metsät on on koluttu, kirjastoautossa käyty, kotona keksitty kaikenlaista tekemistä. alkaa vaan nämät samat maisetmat ja seinä tympiä. :D mutta päivä kerrallaan. :)

ap

Vierailija
6/6 |
19.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

jaxuhali (:

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi viisi