Fyysinen työ ja raskaaksi tuleminen.
Äitini väittää, että todennäköisesti jään lapsettomaksi, jos en opiskele sellaista alaa joka ei olisi fyysistä. Nyt teen siis fyysistä työtä ja oikeesti tykkään siitä, mutta äitini pelottelee, että jään lapsettomaksi, kun naista ei ole tehty fyysiseen työhön.
Kommentit (6)
[quote author="Vierailija" time="19.09.2014 klo 08:31"]Kuinkahan fyysisestä työstä kyse?
[/quote]
Sen verran että päivän aikana tulee hiki ja olen laihtunut useamman kilon tässä kesäkuun jälkeen. Paljon nostelua ja kantamista.
Puh. Oon ollut varastossa kohta kolme vuotta töissä. Oon saanut siinä ajassa yhden lapsen ja toinen syntyy viiden viikon päästä. Kävelen ja seison koko päivän töissä. Sekä nostelen 2-25kg pusseja ja laatikkoja. Lisäksi päälle olen käynyt kuntosalilla.
"Naisia ei ole tehty fyysiseen työhön". Eihän noin ajattele enää kukaan. Mahdollinen lapsettomuus johtuu ihan jostain muusta.
Meillä raskaana olevat kantavat potilaita rappusissa...
t. ensihoitaja
[quote author="Vierailija" time="19.09.2014 klo 08:41"]"Naisia ei ole tehty fyysiseen työhön". Eihän noin ajattele enää kukaan. Mahdollinen lapsettomuus johtuu ihan jostain muusta.
[/quote]
Mun äiti aattelee. Kauhee haloo kun isä tai poikaystäväni ei koonnut mun huonekaluja vaan itse kasasin kaikki. Ja kun menkat alkoi joskus niin tamponeja ei saanut käyttää ellei ollut menettänyt neitsyyttään. Mun äiti on 55-vuotias eli ei mitenkään vanha.
Kuinkahan fyysisestä työstä kyse?