Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko mun seksuaalisuudessa jotain vikaa?

Vierailija
19.09.2014 |

Laitan tän myös tänne, kun tuolla seksiosiolla ei näköjään olla kovin aktiivisia tähän aikaan yöstä.

En nauti seksistä. Se on ihan ok. Harrastan seksiä vain, jotta saan olla lähellä miestä. Parasta nautintoa on seurata, kuinka mies tykkää. Tiedän, että voin tuottaa toiselle mielihyvää. Miksen itse saa nautintoa? En ole koskaan saanut orgasmia seksissä. Ennen neitsyyden menetystä sain masturboimalla nautinnollisia orgasmeja. Nykyään saan orgasmin edes hädin tuskin masturboimalla, ja vaikka saisinkin, se ei enää tunnu hienolta. Se on oikeastaan tylsää. Olen vasta 20-vuotias. Mikä mua vaivaa? Enkä tarvitse nyt mitään "kaipaat isompaa munaa" -kommentteja.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
19.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko sulla jotain lääkitystä? ne voi muuttaa libidoa 

Vierailija
2/14 |
19.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

ehkä seksuaalisuudessa voi tulla erilaisia kausia 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
19.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole mitään lääkkeitä. Ärsyttää, kun en voi nauttia tästä. -ap

Vierailija
4/14 |
19.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siis ole e-pillereitä tai muuta ehkäisyä? (pl. kortsut)

Vierailija
5/14 |
19.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pillereitäkään. -ap

Vierailija
6/14 |
19.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi tavallista. Minulla on ollut tuo tilanne 20 vuotta. Saan orgasmin vain hieromalla tai suihkuttamalla klitorista voimakkaasti, mutta eipä se niin ihmeellistä minusta se orgasmikaan ole. Yhdyntä tuntuu vain tylsält muuten paitsi että nautin siitä kun mies nauttii. En pidä tätä minään ongelmana, mies tykkää seksistä ja minullekaan se ei ole vastenmielistä, vaan vain yhdentekevää.

Vierailija
7/14 |
19.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyydytätkö vieläkin välillä itseäsi? Jos sun täytyisi tutustua itseesi ja omaan nautintoon paremmin, jotta voisit nauttia toisen kanssa? Ehkä olet vielä epävarma?

Vierailija
8/14 |
19.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä et ole vielä herännyt seksuaalisesti. Mä olin tuon ikäisenä vielä ihan samanlainen. Luulin että seksi oli sellaista kuin se mulle silloin vielä näyttäytyi. Edestakaisinliikkeenä ja hikoiluna. Nyt kun olen 25v. on tilanne jo ihan eri. Aloitin harrastamaan seksiä 15-vuotiaana, kyllästyin siihen 21v. mennessä ja lähinnä vain tapailin miehiä ilman sen pidemmälle menemistä. Mutta ollessani 23 ja puoli, mussa tapahtui jotain. Muutuin henkisesti ja aloin nähdä vartalonikin erilaisena. Hyväksyin itseni. Yhtäkkiä tajusin mitä seksuaalisuus on kahden ihmisen välillä. Se ei ole se pinnallinen puoli joka näkyy esim. tv:stä ja muusta mediasta. Täytyy yrittää unohtaa se millaisena sitä tyrkytetään nykyään..ja opetella kuuntelemaan kun se tulee sisältä päin. Ja miten monimuotoinen asia se onkaan! Ei sittenkään pelkkää edestakaisinliikettä. Vaan yhteensulautumista, tanssia, rakkautta ilman sanoja. Hassuttelua ja läheisyyttä. Ei pyrkimistä pelkkään orgasmiin.
Älä yritä pakottaa itseäsi suorittamaan sitä jos tuntuu ettet vaan syty. Odota ja opettele tuntemaan ensin itsesi ja avautumaan seksuaalisuudelle, se herää sisältä, ei tartu ulkoapäin.

N25

Vierailija
9/14 |
19.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on ihan normaalia! Meitä löytyy moneksi.. Osalla tosi suuret halut, osalla ei juuri mitään. Ootko käyny gynellä puhumassa asiasta? Jos siihen olis vaikka joku ratkaisu :D en tiedä..

Mietin myös, oliko neitsyyden menettäminen sinulle mukava tilanne vai ahdistava? Mikäli ahdistava niin tässä voisi olla jotain behaviorismi psykologiaakin...

Masennusta? Se vie haluja.. Ainakin ittelläni. Eikä orkkukaan tunnu niin hyvältä :D

Toivottasti löytäisit jonkun keinon nauttia seksistä enemmän, yksin tai yhdessä :)

Vierailija
10/14 |
19.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en tajunnut seksiä ennen 25-vuotta. Ehkä se tulee sulekkin aikanaan.

Vierailija
11/14 |
19.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen aina ollut kuten ap. Ja ikää minulla pian 30v. 

Sitä seksuaalista heräämistä odotellessa...tai sitten seksi ja seksuaalisuus ei kiinnosta minua.

Vierailija
12/14 |
19.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.09.2014 klo 01:48"]

Sitä seksuaalista heräämistä odotellessa...tai sitten seksi ja seksuaalisuus ei kiinnosta minua.

[/quote]

Lisään vielä että olen usein ajatellut, että saattaisin olla aseksuaali. Minulle ei ole mikään ongelma olla ilman seksiä (tai itsetyydystä) kunhan saan kuitenkin hellyyttä ja läheisyyttä.

Vierailija
13/14 |
19.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

mikäs se onkaan se sairaus missä kyseiset henkilöt tuntevat JÄRKYTTÄVÄÄ kipua aina genitaali alueella, ei voi pestä normaalisti, joitain sattuu istuminen yms...ne yleensä ei oo ikinä tuntenut seksuaalista halua... hitto kun en muista, luin joskus kyseisestä sairaudesta paljonkin.. kauheen ikävä.. eli olkaamme onnellisia että jotain tyydytystä saamme :)

Vierailija
14/14 |
19.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.09.2014 klo 01:51"][quote author="Vierailija" time="19.09.2014 klo 01:48"]

[/quote]

Lisään vielä että olen usein ajatellut, että saattaisin olla aseksuaali. Minulle ei ole mikään ongelma olla ilman seksiä (tai itsetyydystä) kunhan saan kuitenkin hellyyttä ja läheisyyttä.
[/quote]

ootko googlaillu tai jutellu itte tosta a seksuaalisuus aiheesta? vois auttaa sua saamaan jotain vertaistukea tms

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kolme