Suosittu ja pidetty julkkis ketä ette itse siedä?
Kommentit (40)
En vihaa ketään, mutta olen aina ihmetellyt Roope Salmisen suosiota.
Tuomas Holopainen oli pitkään, mutta aika aikansa kutakin. Taitava muusikko, mikäpä hänessä.
Moni poliitikko. En pidä päällepäsmäreistä, jotka hölöttävät kovaan ääneen omia näkemyksiään ja puhuvat muiden päälle.
Sauli Niinistö, Leppilampi ja mikä sen taikinanaamaisen ex-radiojuontajan nimi olikaan?
Vierailija kirjoitti:
Urheilun jokapaikanhöylähölisijä Kaj Kunnas.
Sama! Mua jopa inhottaa se sen kaulariepu.
Vierailija kirjoitti:
Reino nordin
Mikä Reinossa ärsyttää?
Janne Kataja aina naama ruudussa. Jartsi, Marco bjurström nyyh 😢. Anna Puupää 😫 tekopirteä. Jospa juontajissa yms näkisi joskus uusia kasvoja! Mutta ei. Susanna lainekin joka ohjelmassa.
Prinsessa Viktoria. Se omahyväinen porvarillisuus ja tavismaisuus.
Leukava. Ja mies täysin tossu. Siittäjäksi väkisin hankittu.
Kardashianit ainoa joka on musta ok on khloe
Kaikki Luokkakokous-elokuvissa esiintyvät.
Chachi. Ihme teennäinen nauraja. Nenä roikkuu kiinni alahuulessa ja tihrusilmät. Ei ole normaalia tuollainen maaninen irvistelynauru.
Sami Hedberg - pahin on se joku S-ryhmän mainos, jossa hauskamies osoittaa sormillaan jotain kulttiä, ääliömäinen virne kasvoillaan. Hyi…
Vierailija kirjoitti:
Kaikki Luokkakokous-elokuvissa esiintyvät.
Luokkakokous elokuvat on kyllä ihan hirveätä sitä itseään. Miten kukaan ”näyttelijä” edes kehtaa esiintyä ko kakkapläjäyksessä
Kukaan em. ei ärsytä niin paljon kuin Marja Hintikka! Mieluummin kynsisin vuorotellen styroksia ja liitutaulua, kuin katsoisin Hintikan tukan heiluttelua ja hammashymyä.
Oikein hakemalla haet negatiivisia juttuja. Mikä sulla on?
Heikki Paasonen