Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Riittääkö kunnianloukkaus syytteeseen?

Vierailija
18.09.2014 |

Työkaveri väittänyt pomolleni, että olen VARASTANUT rahaa firmalta ja kestinnyt sillä isoa ystävä joukkoani lounailla ja että olen hänelle vihjalaillut että voisimme yhdessä varastaa lisää. Hän kuitenkin kieltäytynyt tästä minun "ehdotuksestani", mutta luulee minun kuitenkin tehneen niin yksinäni.

Totuus on (jonka pystyin 100% todistamaan) että tämä työkaveri oli ylittänyt budjetin ja sittemmin hukannut kuitteja. Koko ajan tiennyt ainakin etten minä ole mitään vienyt  ja todisteet tästäkin löytyy, nyt olen lomalla mutta estänyt minut facebookissa ja ei vastaa puheluihini.

Minua kohtaan firma kerkesi nostaa jo alustavan syytteen, jota nyttenmmin ei ole pahemmin pahoitellut ja tämä oikea syyllinen jäänyt kiinni, en tiedä miten selittänyt virheensä.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
18.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunnianloukkaus on asianomistajarikos eli sinun itse pitää olla aktiivinen saadaksesi tapauksen oikeuteen. Syyttäjä ei sitä puolestasi tee.

Vierailija
2/5 |
18.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

riittänee, teet rikosilmoituksen jossa vaadit tyypille rangaistusta ja poliisi ottaa asian käsiteltäväkseen aikanaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
18.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.09.2014 klo 21:57"]

Kunnianloukkaus on asianomistajarikos eli sinun itse pitää olla aktiivinen saadaksesi tapauksen oikeuteen. Syyttäjä ei sitä puolestasi tee.

[/quote]

Olen valmis itse syytteen nostamaan ja isäni puolelta taitaa löytyä erittäin hyvänäkin pidetty lakimies. Sen verran teki vahinkoa minulle töissä ja sain firmalta käskyn maksaa rahat siihen ja siihen päivään menessä tilille ja potkut olisi tullu sillä hetkellä kun kerroin totuuden johon mulla oli samantien todisteet eli ei kuitenkaan tullut. AP

Vierailija
4/5 |
18.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haastat tietty sen ns. Kaverin

Vierailija
5/5 |
18.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menet oikeuteen, esität todisteet, firma maksaa sinulle, profit, case closed. En tajua miksi tuosta asiasta täytyy vääntää tuollaista ihme teatteria mitä nyt yrität? Älä tee asioista vaikeampia kuin niiden tarvitsisi olla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kolme