Mitä mieltä Antti Kaikkosen pukuvalinnasta omissa häissään?
Morsian on kyllä kaunis häämekossaan, mut mites tuo Anan sininen, tavallinen toimistopuku ja ruskea kraka..?
Kommentit (163)
Vierailija kirjoitti:
Asua enemmän ihmetyttää miten kukaan haluaa hääjuhlaa tai näyttävää vihkimistä kuin kerran elämässään? Toiset, kolmannet ja neljännet kerrat kuuluu mennä maistraatissa ja pitää korkeintaan ravintolailta ihan lähimmille.
Naiselle tämä on kai ensimmäinen. Ehkä tuo Antin puku kuvastaakin kiinnostusta häitä kohtaan.
Ehkä oikea puku oli jäänyt kotiin, kiireessä napattiin väärä pukupussi?
Vierailija kirjoitti:
On teillä murheet. Miksi minulle on ihan yksi hailee mitä heidän päällä on. 🤣🤣🤣🤣🤣
On sinulla murheet. Miksi meille on ihan yksi hailee mitä mieltä sinä olet! 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
Joo, näyttää kyllä siltä, että meininki sulhon puolelta on ollut, että "hoidetaan tää nyt alta pois."
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän toi ole vasta kun Kaikkosen kolmas avioliitto. Ei jaksa enää kunnolla omiin häihinsä pukeutua.
Menis aina samassa puvussa ja samassa kirkossa naimisiin. Vain nainen vaihtuu.
Paino on tainnut vuosien varrella nousta sen verran, ettei sama puku mahdu enää.
Halpakaupasta haki Antti puvun joka on hänelle väärän kokoinenkin.
Ihan hyvä puku Antilla vaikka en kes kustalainenkaan ole.
Onko lapsi kastettu Kaikkoseksi, kun eivät olleet lapsenn syntymän aikoihin naimisissa
Vierailija kirjoitti:
Siinä taas yksi neitsytmorsiona, onko lapsi vuottakaan. Mutku mä haluun kunnon häät!!
1800-luvulta, päivää!
Aika vaatimaton puku, mutta eiväthän kepulaiset yleensäkään koreile vaatteilla.
Vierailija kirjoitti:
On teillä murheet. Miksi minulle on ihan yksi hailee mitä heidän päällä on. 🤣🤣🤣🤣🤣
Niin näyttää olevan Kaikkosellekin.
Rouva näyttää jotenkin uupuneelta ja hyvin arkinen meno tuossa muutenkin.
No minä olen mies, ja tuollainen puku on minulle arkivaate töissä. Ihan siisti puku, mutta jos avioliittoa haluaa pukeutumisellaan juhlistaa ja osoittaa sille arvoa, niin ei tuollainen jokapäiväinen puku ihan osu nappiinsa. Ehkä Antti Kaikkonen ei niin korkealle avioliittoaan noteeraa.
Epäilys ettei tuokaan liitto kestä
Vierailija kirjoitti:
No minä olen mies, ja tuollainen puku on minulle arkivaate töissä. Ihan siisti puku, mutta jos avioliittoa haluaa pukeutumisellaan juhlistaa ja osoittaa sille arvoa, niin ei tuollainen jokapäiväinen puku ihan osu nappiinsa. Ehkä Antti Kaikkonen ei niin korkealle avioliittoaan noteeraa.
Avioliittoa voi juhlistaa arvostamalla ja rakastamalla vaimoaan avioliiton joka päivänä, ei pukeutumalla koreasti hääpäivänä. Kuka niitä vihkikuvia katsoo ja miettii 10 vuoden päästä, miltä näytti? Arkipäiväinen elämä on se, joka ratkaisee, ja jolla on merkitystä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eivät mitä ilmeisimmin järjestä av-mammojen suosimia vimpan päälle etikettiä noudattavia pönötyshäitä. Hyvä niin.
On kuitenkin vähän outoa, jos morsian on viimeisen päälle laittautuneena morsiuspuvussa ja sulhanen arkipuvussa. Arkipuvun vastin naiselle olisi cocktail-mekko.
50-luku soitti ja pyysi sinua takaisin. Elämme vuotta 2021 jolloin ei tarvitse varsinkaan omissa häissään noudattaa mitään etikettejä. Ehkä ovat tietoisesti jopa hakeneet kontrastia. Kansanedustallehan se tumma pukukin on lähinnä työasu.
Ei tarvitsekaan. Ja minulla on oikeus arvioida julkisuuden henkilöiden asuja halutessani, kuten nyt tein. Sekin kuuluu 2020-lukuun.
Vierailija kirjoitti:
Minusta asu oli kivan näköinen. Jos sulhanen tuntee olonsa mukavaksi tällaisessa asussa, niin miksi ei.
Sama. Minusta nuo kumpikin näytti ihan yhtä laittautuneilta ja onnellisilta. Eihän morsiamellakaan ollut mitenkään jäykkä tyyli vaan hieman boheemi. Etenkin tuo morsiuskimpun väri oli jotenkin ihana ja värimaailmaan sopi täydellisesti sulhasen sinisävyinen puku.
Pääasia kuitenkin että hääpari itse tykkäsi ja häänsä oli omannäköiset.
Vierailija kirjoitti:
Rouva näyttää jotenkin uupuneelta ja hyvin arkinen meno tuossa muutenkin.
Eikö heillä ole pieni vauva? Ihan luonnollista jos vähän väsyttää.
Sinäkö näitä määrittelet. Maistraatit on sulla housuisasi. 🙈🙈🙈