Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mieltä Antti Kaikkosen pukuvalinnasta omissa häissään?

Vierailija
22.08.2021 |

Morsian on kyllä kaunis häämekossaan, mut mites tuo Anan sininen, tavallinen toimistopuku ja ruskea kraka..?

https://www.is.fi/viihde/art-2000008209666.html

Kommentit (163)

Vierailija
41/163 |
22.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Asua enemmän ihmetyttää miten kukaan haluaa hääjuhlaa tai näyttävää vihkimistä kuin kerran elämässään? Toiset, kolmannet ja neljännet kerrat kuuluu mennä maistraatissa ja pitää korkeintaan ravintolailta ihan lähimmille.

Sinäkö näitä määrittelet. Maistraatit on sulla housuisasi. 🙈🙈🙈

Vierailija
42/163 |
22.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea heille ❤

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/163 |
22.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Asua enemmän ihmetyttää miten kukaan haluaa hääjuhlaa tai näyttävää vihkimistä kuin kerran elämässään? Toiset, kolmannet ja neljännet kerrat kuuluu mennä maistraatissa ja pitää korkeintaan ravintolailta ihan lähimmille.

Naiselle tämä on kai ensimmäinen. Ehkä tuo Antin puku kuvastaakin kiinnostusta häitä kohtaan.

Vierailija
44/163 |
22.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä oikea puku oli jäänyt kotiin, kiireessä napattiin väärä pukupussi?

Vierailija
45/163 |
22.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On teillä murheet. Miksi minulle on ihan yksi hailee mitä heidän päällä on. 🤣🤣🤣🤣🤣

On sinulla murheet. Miksi meille on ihan yksi hailee mitä mieltä sinä olet! 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Vierailija
46/163 |
22.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, näyttää kyllä siltä, että meininki sulhon puolelta on ollut, että "hoidetaan tää nyt alta pois."

Vierailija
47/163 |
22.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eihän toi ole vasta kun Kaikkosen kolmas avioliitto. Ei jaksa enää kunnolla omiin häihinsä pukeutua.

Menis aina samassa puvussa ja samassa kirkossa naimisiin. Vain nainen vaihtuu.

Paino on tainnut vuosien varrella nousta sen verran, ettei sama puku mahdu enää.

Vierailija
48/163 |
22.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halpakaupasta haki Antti puvun joka on hänelle väärän kokoinenkin.

Vierailija
49/163 |
22.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hyvä puku Antilla vaikka en kes kustalainenkaan ole.

Vierailija
50/163 |
22.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko lapsi kastettu Kaikkoseksi, kun eivät olleet lapsenn syntymän aikoihin naimisissa

Vierailija
51/163 |
22.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siinä taas yksi neitsytmorsiona, onko lapsi vuottakaan. Mutku mä haluun kunnon häät!!

1800-luvulta, päivää!

Vierailija
52/163 |
22.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika vaatimaton puku, mutta eiväthän kepulaiset yleensäkään koreile vaatteilla.

Vierailija
53/163 |
22.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On teillä murheet. Miksi minulle on ihan yksi hailee mitä heidän päällä on. 🤣🤣🤣🤣🤣

Niin näyttää olevan Kaikkosellekin.

Vierailija
54/163 |
22.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rouva näyttää jotenkin uupuneelta ja hyvin arkinen meno tuossa muutenkin.

Vierailija
55/163 |
22.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minä olen mies, ja tuollainen puku on minulle arkivaate töissä. Ihan siisti puku, mutta jos avioliittoa haluaa pukeutumisellaan juhlistaa ja osoittaa sille arvoa, niin ei tuollainen jokapäiväinen puku ihan osu nappiinsa. Ehkä Antti Kaikkonen ei niin korkealle avioliittoaan noteeraa.

Vierailija
56/163 |
22.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epäilys ettei tuokaan liitto kestä

Vierailija
57/163 |
22.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No minä olen mies, ja tuollainen puku on minulle arkivaate töissä. Ihan siisti puku, mutta jos avioliittoa haluaa pukeutumisellaan juhlistaa ja osoittaa sille arvoa, niin ei tuollainen jokapäiväinen puku ihan osu nappiinsa. Ehkä Antti Kaikkonen ei niin korkealle avioliittoaan noteeraa.

Avioliittoa voi juhlistaa arvostamalla ja rakastamalla vaimoaan avioliiton joka päivänä, ei pukeutumalla koreasti hääpäivänä. Kuka niitä vihkikuvia katsoo ja miettii 10 vuoden päästä, miltä näytti? Arkipäiväinen elämä on se, joka ratkaisee, ja jolla on merkitystä.

Vierailija
58/163 |
22.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eivät mitä ilmeisimmin järjestä av-mammojen suosimia vimpan päälle etikettiä noudattavia pönötyshäitä. Hyvä niin. 

On kuitenkin vähän outoa, jos morsian on viimeisen päälle laittautuneena morsiuspuvussa ja sulhanen arkipuvussa. Arkipuvun vastin naiselle olisi cocktail-mekko.

50-luku soitti ja pyysi sinua takaisin. Elämme vuotta 2021 jolloin ei tarvitse varsinkaan omissa häissään noudattaa mitään etikettejä. Ehkä ovat tietoisesti jopa hakeneet kontrastia. Kansanedustallehan se tumma pukukin on lähinnä työasu. 

Ei tarvitsekaan. Ja minulla on oikeus arvioida julkisuuden henkilöiden asuja halutessani, kuten nyt tein. Sekin kuuluu 2020-lukuun.

Vierailija
59/163 |
22.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta asu oli kivan näköinen. Jos sulhanen tuntee olonsa mukavaksi tällaisessa asussa, niin miksi ei.

Sama. Minusta nuo kumpikin näytti ihan yhtä laittautuneilta ja onnellisilta. Eihän morsiamellakaan ollut mitenkään jäykkä tyyli vaan hieman boheemi. Etenkin tuo morsiuskimpun väri oli jotenkin ihana ja värimaailmaan sopi täydellisesti sulhasen sinisävyinen puku.

Pääasia kuitenkin että hääpari itse tykkäsi ja häänsä oli omannäköiset.

Vierailija
60/163 |
22.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rouva näyttää jotenkin uupuneelta ja hyvin arkinen meno tuossa muutenkin.

Eikö heillä ole pieni vauva? Ihan luonnollista jos vähän väsyttää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kaksi