RAIVOSTUTTAVAT TV-MAINOKSET
SIIS voi jumalauta menee hermot toho DNA miljoona miljoona miljoona ruutua mainokseen!! Siis niin ärsyttävä biisi ja mainos ja se tanssi voi hyvä jumala. Tai toinen, "haluan matkustaa venetsiaan... Pystytkö siihen? TRIVAGO" voiii herramunvereni. Mitä näitä ny vielä löytyy? huhhuh.
Kommentit (21)
SAARIOISTEN MAINOS. EI HERRANJEESUS MÄ SANON.... Sori, ei ollut tarkotus huutaa, mutta menee herrrrmot.
NYT SAA KÄYTTÄÄ CAPSIA SEN VERRAN VITUTTAA!
joo trivago mainos. ei.
Minusta miljoona ruutua on hyvä :-D
Trivago Ja vitaepro mainos AARGH. Hesarin mainos jossa pysäytetty synnytyskuva taas inhottaa mua. Kyllä, olen synnyttänyt (kahdesti).
Miljoona ruutua ja vitaepro hyviä, inhoan isä ja elias mainosta!!! Sekä vanish mainosta, missä se lentäjä puhuu, ku ei saa mitään selvää!!!
Saarioisten mainokset youtubessa. En kestä. Tekee mieli puhkoa silmät ja korvat.
[quote author="Vierailija" time="18.09.2014 klo 21:03"]
Miljoona ruutua ja vitaepro hyviä, inhoan isä ja elias mainosta!!! Sekä vanish mainosta, missä se lentäjä puhuu, ku ei saa mitään selvää!!!
[/quote]
Joo se lentäjä on pelottava. Jos tuollainen sössö on ohjaamossa kun lennän, niin avot. Ranteet auki.
Kaikki ne on joko ärsyttäviä tai yhdentekeviä. No okei, ruokakauppojen mainoksista on joskus hyötyä.
[quote author="Vierailija" time="18.09.2014 klo 21:07"]Kaikki ne on joko ärsyttäviä tai yhdentekeviä. No okei, ruokakauppojen mainoksista on joskus hyötyä.
[/quote]
Jatkan vielä, että tarjousmainoksista. Ne K-, S-kauppojen ja Lidlin brändimainokset on ihan pyllystä.
[quote author="Vierailija" time="18.09.2014 klo 21:09"]
saa verenpaineen nousemaan.
[/quote]
Joo. Riivattu lapsi. Meinaa pää haljeta.
Lopettakaa mammat se töllön mulkoilu ja aloittakaa ulkoilu.
Liiga-mainos, varsinkin se pidempi versio, jossa on jopa hautajaissaatto. Makaaberia!Oltermannin nykyiset mainokset.
Mun mielestä ällöttävin mainos on se soneran mainos, missä se ruma partaukko rumine hampaineen istuu sohvalla ja surffailee kannettavalla. Se äijä oksettaa mua tosi paljon.Miten noin vastenmielisen näköisiä ihmisiä laitetaan mainoksiin?
En tiedä pyöriikö vieläkin se joku K- tai S-marketin mainos, missä on mummeli pakastealtaalla tai jossain, ja kauppias kysyy saako olla kalaa. Mummeli vastaa että "SAA" Ja sellaisella riipivällä karhealla äänellä, että aina nousee niskakarvat pystyyn.
Kyllähän toi Miljoona ruutua mainos hävettää ja nolottaa ja ärsyttää ja kyllästyttää. Todella ärsyttävä mainos
KYLLÄ SAATANA VITUTTAA TUO MILJOONA RUUTUA PASKA! KUKA VITUN SADISTI TUON ON KEKSINYT? PERKELE! NYT MENEE HERMO SAATANA!
Kauheinta jöötiä mielestäni Specsavers- mainos jossa likinäköinen jumppabimbo erehtyy ovesta ja tverkkaa raivokkaasti vanhainkodin porukalle.