Mistä pitkä treenipaita?
Hakusessa olisi takapuolen peittävä treenipaita. Muina kriteereinä tekninen materiaali, väljyys ja lyhyet hihat, jotka kuitenkin peittävät kainalot. Edullinen hintakin olisi ihan jees.
Onko kellään hajua mistä löytyy? Tuntuu, että olen kaikki paikat jo kolunnut ja mistään ei löydy. Jos paita on pidempi, ei siinä ole hihoja ja t-paita -malliset ovat sitten aina tiukkoja ja lyhkäsiä. Ihan normaalikokoinen olen, en vain tykkää esitellä takapuoltani tai jaksa sheivata kainaloita päivittäin.
Kommentit (26)
Tässä olisi osaavalle ompelijalle töitä - nyt kotiompelija ideasta vaari ja bisnestä pystyyn!
Vinkkejä lihavalle sopivista treenipaidoista kaivataan! Pitää peittää niin etu- kuin takapyllykin ja mieluummin mallia t-paita kuin toppi, jotta hihat peittää kainaloläskejä.
Vierailija kirjoitti:
Vinkkejä lihavalle sopivista treenipaidoista kaivataan! Pitää peittää niin etu- kuin takapyllykin ja mieluummin mallia t-paita kuin toppi, jotta hihat peittää kainaloläskejä.
Raiski? Myös +mitoitus
Kamelinvarpaan peittäviä treenipaitoja on lähes mahdoton löytää, kun kaikki urheilupaidat ovat lyhyitä. Olen joitain harvoja löytöjä tehnyt missä sekä etuhelma että takahelma ovat pitkiä, sivuilta lyhyet. Minua ei se takapuolen lyhyys haittaa, mutta etupuolelta on ehdottomasti oltava pitkä.
kiitos rauski vinkistä! koskaan kuullutkaan tuollaisesta firmasta. täytyy tutustua
Ainoa paikka josta löytynyt pitkiä t-paitoja on LIDL, mutta se ei ole tekninen.
Scandinavian out store?