Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mistä pitkä treenipaita?

Vierailija
18.09.2014 |

Hakusessa olisi takapuolen peittävä treenipaita. Muina kriteereinä tekninen materiaali, väljyys ja lyhyet hihat, jotka kuitenkin peittävät kainalot. Edullinen hintakin olisi ihan jees.

Onko kellään hajua mistä löytyy? Tuntuu, että olen kaikki paikat jo kolunnut ja mistään ei löydy. Jos paita on pidempi, ei siinä ole hihoja ja t-paita -malliset ovat sitten aina tiukkoja ja lyhkäsiä. Ihan normaalikokoinen olen, en vain tykkää esitellä takapuoltani tai jaksa sheivata kainaloita päivittäin.

Kommentit (26)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
18.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
4/26 |
18.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ostin kesällä Stadiumista -onko se niiden oma merkki sit Soc vai mikä- semmosen fuksianpunaisen pitkän treenipaidan jonka saa vielä kurottua nyörillä kiinni lantioon jos haluaa. Ja hihatkin on. Mäkään en tykkää navan päälle kipuavista paidoista. Tämä on löysä ja armollinen.

Vierailija
5/26 |
18.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo adidaksen paita oli malliltaan kiva, mutta hihat vähän rajoilla että näkyykö kainalot. Ja tuo kaapu oli tosiaan kaapu. Jäisi varmaan salillakin painojen ja laitteiden väliin :D

Mietityttää myös nuo materiaalit. 100% viskoosi tuskin on hengittävää ja nopeasti kuivuvaa? Polyesterin voisi jo tekniseksi materiaaliksi uskoakin. Harmi kun noissa nettikaupoissa monesti vähän huonosti kuvailtu materiaali :(

Vierailija
6/26 |
18.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
7/26 |
18.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
8/26 |
18.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.09.2014 klo 20:00"]

http://www.zalando.fi/nike-performance-tekninen-urheilupaita-musta-n1241d00t-q11.html
Tämä varmaan liian tiukka ja hanuri näkyy liikaa?

[/quote]

Jep :( tiedetään, olen aika kranttu tapaus :/ treenaminen vaan on mukavampaa vaatteissa, joissa olo tuntuu hyvälle.

Ap, (olin myös viesti nro 6)

Vierailija
9/26 |
18.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://www.zalando.fi/nike-performance-tekninen-urheilupaita-harmaa-n1241d01m-c11.html
Tää voisi täyttää kriteerit?

En ole Zalandon työntekijä, kunhan linkkailen. :p

Vierailija
10/26 |
18.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.09.2014 klo 20:01"]

http://www.zalando.fi/casall-essentials-t-paita-musta-c4441b05i-q11.html
Tai miten tämä, olisi löysä?

[/quote]

tämä olisi just hyvä jos peittäisi takapuolenkin! :) mallilla ei ihan peitä. Olen kyllä mallia kymmenisen senttiä lyhyempi, että toivoa voisi olla...

Ap

Vierailija
11/26 |
18.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.09.2014 klo 20:03"]

http://www.zalando.fi/nike-performance-tekninen-urheilupaita-harmaa-n1241d01m-c11.html
Tää voisi täyttää kriteerit?

En ole Zalandon työntekijä, kunhan linkkailen. :p

[/quote]

tämä ois kiva, mutta mitenhän istuu päärynälle :D ei kai se auta kun tilata monta paitaa ja sitten palautella. Ja kiertää paikallisia urheiluvaateosastoja vielä varalta jos löytyisi. Salaa toivoin että joku olisi jossain liikkeessä vasta nähnyt etsimäni ja olisin voinut kävellä kauppaan ja ostaa paitoja varastoonkin :p

Ap

Vierailija
12/26 |
18.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on taas päinvastainen ongelma. Paidat ovat aina liian pitkiä. Prismassakin esim. David-treenipaidat ovat mulle ihan liian pitkiä. Käytän normaalisti vaatteita 42, muttta olen ostanut esim. Casallin treenipaitoja kokoa 38, koska inhoan, kun ne ovat liian pitkiä. Inhoan myös sitä, kun paita on löysä. Hikoilen niin paljon, että todella häiritsevää, kun hiki valuu ihoa pitkin. Mieluummin näytän idiootilta liian tiukan paidan kanssa.

Vierailija
13/26 |
18.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeile pyöräilypaitoja. Ne ovat takaa pidennettyjä ja alareunassa on silikonireunus.

Vierailija
14/26 |
30.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nostan googlailun esiin tuomaa vanhaa ketjua, kun haussa olisi tällainen. Eli pepun peittävä ja lyhythihainen (ei hihaton!) tekninen paita.  Oisko jollain vinkkejä mistä löytyy?

t.treenitrikoomuodista järkyttynyt kukkahattutäti joka ei edes salille voi laittaa trikoita lyhyen paidan kanssa :D

Vierailija
15/26 |
30.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muakin kiinnostaisi löytyykö jostain. Zalando kahlattu läpi.

Vierailija
16/26 |
24.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nostan tätä vanhaa ketjua... nuo Zalandon linkit ei enää toimi.

Eli haussa lyhythihainen tai hihaton ARMOLLINEN juoksupaita. Tarttis peittää sekä peba että kamelinvarvas 😀 kukaan nähnyt..?

Vierailija
17/26 |
25.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anyone?

Vierailija
18/26 |
02.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kellään tietoa mistä löytää takapuolen peittäviä treenipaitoja?

Vierailija
19/26 |
05.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muakin kiinnostaa, mistä löytyisi pitkiä treenipaitoja! Täydellinen olisi:

- peittää pyllyn

- löysän mallinen

- musta tai tumma väri

- t-paitahihat

Vierailija
20/26 |
05.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesten puolelta urheilukaupasta? Väljempiä, pidempiä, t-paidoissa kunnon hihat eikä vain jotkut sentin mittaiset hihan tapaiset.