Liityin Kiloklubiin ja järkytyin :O
Minulla siis tilanne että neljän lapsen jälkeen mitat 170cm, 85kg :(
Liityin siis maanantaina ja nyt on 4. päivä menossa. Olen syvästi järkyttynyt sillä ensinnäkin syön laskurin mukaan joka päivä vain 1200-1300 kaloria enkä valitettavasti jaksa enempää. Olen laskenut vieläpä tosi tarkkaan, olen punninnut ruoat ja tehnyt kaiken itse, me ei syödä eineksiä muutenkaan. Herkkuja en syö koskaan.
Toisekseenkin liikunta: kiloklubi suosittaa 90min liikuntaa viikossa, itselläni on tältä viikolta nyt kasassa 400 minuuttia enkä ole omasta mielestäni liikkunut edes paljoa! Ihan normiviikko.
Tähän asti olen siis luullut syöväni liikaa ja liikkuvani liian vähän. Hämmentää kyllä miten voin olla näin läski :( Missä vika?!?
Kommentit (25)
Pussikeittopaastolla pääsee todennäköisesti eroon lihaksistaan. Ja ihan liikunnallakin, mikäli ei syö riittävästi ja oikein.
Ja kun lihaksia ei oikein ole, niin olemiseen ei tarvita paljoa energiaa.
Mä oon viiden lapsen jälkeen edelleen normaalipainoinen, vanhakin vielä
Minulla on todella erottuvat lihakset, kyllä niitä on mutta läskiä päällä. Olen aamusta iltaan jaloillani ja liikun todella paljon. Käyn salilla, jumpissa jne.
Olen kesästä siis lisännyt syömistä. Mitään palloja en saa täyteen tuolla Kiloklubissa.
En syö MITÄÄN herkkuja enkä esim. Leipää tai perunaa enää juuri ollenkaan. Makaronit on täysin kielletty jne.
Ap
Seiska tässä: Minä saan kiloklubissa kaikki muut pallot täyteen paitsi kuitupallon. Ksloreita tulee päivässä 1300-1400.
Saatko kaikki pallot vihreiksi eli syötkö oikeanlaista ravintoa? Oma vaikutelmani on, että syöt liian vähän ja vääränlaista ravintoa. Esim. pussikeitot eivät kuulosta kovin terveellisiltä. Laihdutin itse viime vuonna kiloklubin ohjeilla 90 kilosta 72 kiloon neljässä kuukaudessa enkä todellakaan syönyt alle suositeltujen määrien tai liikkunut ylenmäärin. Eli laihduttamisessa kiloklubin tapa kyllä toimi erittäin hyvin kunhan noudattaa niitä ohjeita. Ap:lla on varmaan elimistö säästöliekillä liian vähäisen syömisen ja runsaan liikunnan takia.