Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nainen pitkässä parisuhteessa, kuinka aktiivinen olet seksin suhteen?

Vierailija
18.09.2014 |

Onko miehesi tyytyväinen?

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
18.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.09.2014 klo 18:10"]Meillä kyllä harrastetaan seksiä ihan alasti ja luomuvälineillä, joten en ole tässä asiassa aktiivinen yhtään. Aloitteet teen meillä minä.
[/quote] ootko varma, ettei mies innoastuisi asuista ja välineistä ja mahdollisesti tekisi jopa aloitteita joskus sitten? Ap

Vierailija
22/28 |
18.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aloitteellinen seksin harrastamisen suhteen, ehkä hieman useammin kuin mies vihjaan tai sanon suoraan. Tosin meillä on kummallakin lähtökohtana, että seksiä on jos on tilaisuus (useita kertoja viikossa) eli hirveästi ei ruinata puolin tai toisin. Ei juurikaan käytetä välineitä, ne vähät on yhdessä hankittu. Yhdessä myös jutellaan seksistä ja kumpi tahansa voi ehdottaa uusia juttuja. Myös seksinaikainen aloitteellisuus on ihan molemminpuolista. Suhdetta takana 15 v.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
18.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin paljon aktiivisempi (eli haluaisin enemmän seksiä, pukeutuisin enemmän asuihin ja ehdottaisin uusia asentoja) jos parisuhde voisi paremmin. Nyt kun mies tuntuu lähinnä ahdistavalta en jaksa niin paljoa innostua... Kyllä aktiivisuuden hiipumiseen on aina joku syy.

Vierailija
24/28 |
18.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen meistä aktiivisempi. Mies pärjäisi varmasti ilmankin. Minä haluaisin seksiä ainakin kerran päivässä. Miestä ei kiinnosta. Minulla onkin kaappi täynnä leluja ihan vain itseäni varten.

Vierailija
25/28 |
18.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä ole vaimoa tuollaiset asiat kiinnostaneet enää pitkään aikaan.

Vierailija
26/28 |
18.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä yhteistä taivalta takana lähes 30 vuotta. Olen iän myötä löytänyt seksuaalisuuteni. Olen tosi aktiivinen seksin suhteen. Teen aloitteita, meillä on paljon leluja aktiivisessa käytössä, kokeillaan paljon uusia juttuja, toteutetaan toistemme fantasioita. Ehdottelen miehelleni kaikenlaista.

Joskus en ole kehdannut sanoa jotain miehelleni, mitä haluaisin sanoa, esim. miten haluaisin hänen koskettavan minua. Olen päättänyt, että sanon kaiken, mitä haluan. Välillä huomaan nolostuvani jostain, mutta periksi en anna. Kerron, mitä haluan.

Vierailija
27/28 |
18.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

20 jatkaa: kyllä, mieheni on tyytyväinen!

Vierailija
28/28 |
18.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.09.2014 klo 18:59"]Meillä yhteistä taivalta takana lähes 30 vuotta. Olen iän myötä löytänyt seksuaalisuuteni. Olen tosi aktiivinen seksin suhteen. Teen aloitteita, meillä on paljon leluja aktiivisessa käytössä, kokeillaan paljon uusia juttuja, toteutetaan toistemme fantasioita. Ehdottelen miehelleni kaikenlaista.

Joskus en ole kehdannut sanoa jotain miehelleni, mitä haluaisin sanoa, esim. miten haluaisin hänen koskettavan minua. Olen päättänyt, että sanon kaiken, mitä haluan. Välillä huomaan nolostuvani jostain, mutta periksi en anna. Kerron, mitä haluan.
[/quote] Meillä sama, paitsi suhde "vasta" 12v :)
Ap