Työpaikan salailukulttuuri paljastui perjantaina facebookissa
Meiltä lopetti yksi pitkäaikainen työntekijä.
Ennen sitä yksikössä vallitsi omituinen salailu, jos olin lähellä. Kuidkuttelua ja kahvihuone hiljeni, kun saavuin. Kysyin kyllä, mitä suunnitellaan, mutta vastaus oli ympäripyöreää "ei mitään" suunnitellaan vaan yksiä synttäreitä.
Perjantaina illalla totuus levähti Facebookissa päin naamaa, kun tälle työntekijälle pidettiin läksiäisiä. Olin ainoa, jota ei kutsuttu mukaan.
Olen tällähetkellä ainoa määräaikainen työntekijä ja se ei ole peruste sulkea ketään ulos,vaikka olen viimeiseksi tullut.mielewtäni tulwn toimeen kaikkien kanssa.
Huomenna annan sitten kyllä kuulua ja kivenkatkuista palautetta, kun taas saavumme töihin ja tiukkaan hyvin tarkasti, miksi en saanut tulla mukaan.
Tulen olemaan yhteydessä myös tämän lopettaneen työntekijän uuteen pomo ja työpaikkaan valituksen merkeissä,joita kyllä saan tehtyä.
Kommentit (22)
Miksi ihmeessä olisit lopettaneen työntekijän uuteen pomoon yhteydessä? Lähinnä kuiskuttelu voisi olla merkki siitä, ettei sinua olla valitsemassa vakituiseksi. Olen myös kokenut samaa, pomo meneekin ohi minulle puhumatta työpaikkailmoituksen julkaistuaan, tai jos määräaikaisia on useampia, työstä aletaan puhua jollekin toiselle.
Eli syrjintää kyllä, mutta voi olla, että lähinnä, koska sinua ei olla palkkaamassa. Asiatonta, mutta voiko tuollaisesta olla kyse?
terveisin aloittaja joka koittaa tekohengittää epäonnistuneen aloituksensa takaisin henkiin