Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Löysin kotoa oudon puhelimen

Vierailija
18.09.2014 |

Huoneessa rupesi kuulumaan värinähälytys useampaan kertaan. Oma puhelin oli taskussa mutta kun sitä rupesi kuulumaan useampaan kertaan pitkin päivää niin rupesin paikallistamaan värinää. Löysin lopulta kaapin takaa kännykän, jota en ole koskaan aikaisemmin nähnyt. Tässä on värinät päällä. Puhelimessa on näppäinlukko ja siihen on tullut neljä viestiä.

Ei muuten ole miehen työpuhelin, eikä vaikuta olevan mikään kamalan uusi. Vieraita kävi viime viikolla. Kai jos tuttu olisi hukannut puhelimensa niin olisi jo ottanut yhteyttä. Sydän takoo tuhatta ja sataa.

Kommentit (1050)

Vierailija
621/1050 |
18.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.09.2014 klo 15:30"]

Jos ajattelit säilyttää sen, niin värinät ei kuulu kauaksi jos kännykän laittaa kahden pehmeän tyynyn väliin vaikka jonnekin vaatekaappiin yms.

[/quote]

Kannattaa ehkä akkuakin välillä ladata, niin ei sulkeudu lopullisesti. Näkee, minkä verran siihen on tullut soittoja tai viestejä.

Vierailija
622/1050 |
18.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

122, et sitten kovin montaa viestiä vaivautunut tästä ketjusta lukemaan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
623/1050 |
18.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.09.2014 klo 16:47"]

Ei ole oikein ottaa toisen omaa. Vaikka et tiedäkään kenen puhelin on kyseessä, sen verran tiedät että ainakaan sinun se ei ole. Puhelin, tai siihen tulleet viestit, eivät kuulu sinulle.

Myös naimisissa olevilla ihmisillä on oikeus viestintäsalaisuuteen ja tiettyyn yksityisyyteen.

[/quote]

No tarkalleen ottaenhan ap ei pääse lukemaan hänelle kuulumattomia viestejä. Se taas, että löytää kotoaan oudon puhelimen ja ottaa sen talteen ei varsinaisesti taida käydä viestintäsalaisuuden rikkomisesta.

Yleensä olen puhelimien ja fb-tilien ratsaamista vastaan, mutta tässä tapauksessa neuvoisin ap:tä pitämään puhelimen muutaman päivän jemmassa ja katsomaan miten mies käyttäytyy.

Vierailija
624/1050 |
18.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ellei mitään asialle tee, mies laskee sen varaan, ettei puhelinta saa auki. Varoittaa soittelijoita ja kirjoittelijoita viestimästä. Ei myönnä ja asia haututuu. Toidisteiden kanssa jää kiinni.

Vierailija
625/1050 |
18.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä kaikkein fiksuinta olis, jos Ap ottaisi puhelimen esille ja sanoisi että miehellä on tasan kaksi vaihtoehtoa: se on joko ero tässä ja nyt TAI sitten mies näyttää koko puhelimen sisällön sinulle heti paikalla. Pidä huoli ettei kiero miehesi saa yhtään pelivaraa niin, että hän pääsee tekemään tuolla puhelimella mitään itsekseen (eli poistamaan yhteystietoja/viestejä). Tämä olisi mielestäni varma , helppo ja nopein keino selvittää koko totuus.

Vierailija
626/1050 |
18.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uuup

Vierailija
627/1050 |
18.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.09.2014 klo 18:15"]

Ellei mitään asialle tee, mies laskee sen varaan, ettei puhelinta saa auki. Varoittaa soittelijoita ja kirjoittelijoita viestimästä. Ei myönnä ja asia haututuu. Toidisteiden kanssa jää kiinni.

[/quote]Kyllä mies pelästyy sen verran että lopettaa pettämisen. Jos siitä oli kyse.

Vierailija
628/1050 |
18.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko puhelin olla teidän lasten jäljiltä?

Tai siivoojan unohtama?

Tai aikaisemmalta asukkaalta jäänyt?

Vierailija
629/1050 |
18.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota se puhelin mukaan sinne kauppaan. Ukkos todennäköisesti yrittää soittaa siihen ja löytää sen epätoivoisesti. Vastaat sitten siihen, että Onko sulla jotain tunnustettavaa???

Vierailija
630/1050 |
18.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.09.2014 klo 18:03"]

Miksi kukaan ei ole vielä ehdottanut että näytä puhelinta miehellesi, kerro mistä löytyi ja kysy, tietääkö hän asiasta? Millaisissa suhteissa te oikein elätte?

[/quote]

Me ollaan sinkkuja, niin kun AP. Yritetään vaan saada tarinasta mehevämpää, jotta ilta kuluisi rattoisammin. Jos AP laittaa näin kivan provon, ei me voida sitä heti "tappaa":)...pakko mennä hermo pissalle ja hakee yks sidukka lisää.

Vierailija
631/1050 |
18.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.09.2014 klo 18:16"]

Mun mielestä kaikkein fiksuinta olis, jos Ap ottaisi puhelimen esille ja sanoisi että miehellä on tasan kaksi vaihtoehtoa: se on joko ero tässä ja nyt TAI sitten mies näyttää koko puhelimen sisällön sinulle heti paikalla. Pidä huoli ettei kiero miehesi saa yhtään pelivaraa niin, että hän pääsee tekemään tuolla puhelimella mitään itsekseen (eli poistamaan yhteystietoja/viestejä). Tämä olisi mielestäni varma , helppo ja nopein keino selvittää koko totuus.

[/quote]

Paitsi että mies saattaisi hyvinkin kehittää tarinan, että puhelin on jonkun hänen kaverinsa, kaveri unohtanut sen heille syystä X ja mies pistänyt puhelimen talteen syystä Y ja puhelin pudonnut sinne kaapin taakse, hyvä kun löytyi ja parempi palauttaa saman tien.

Vierailija
632/1050 |
21.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
633/1050 |
18.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yyylööööös, älyttömän jännäää :D

Vierailija
634/1050 |
18.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.09.2014 klo 18:16"]

[/quote]

Jos mies tosiaankin pettää, niin todennäköisesti tulee ero. Ja jos ei petä, niin kyllä se tuollaisen akan kanssa tulee sitten myöhemmin :)

Vierailija
635/1050 |
18.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä ota puhelinta mukaan, jos siinä on vaikkapa paikannuspalvelu. Sen palvelun saa operaattorilta myös älyttömiin puhelimiin.

Vierailija
636/1050 |
21.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä mitään kakka kummeja täältä etsi vaan miestäni ikävä ja kyselisin vähä että mitä minun pitäisi nyt tehdä? Ei varmaan olisi kannattanut juoda itseäni näin humalaan. ap.

Vierailija
637/1050 |
18.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun ukolla oli salapuhelin ja salanaiset. Kysyttäessä ei ollut tietysti mitään, vaan mä olin hullu kun epäilin. Eipä harmita viestintäsalaisuuden rikkominen, vaikka ois linnaa tullut. Muuten eläisin vieläkin valehtelevan pettäjämiehen kanssa.

Vierailija
638/1050 |
18.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.09.2014 klo 17:15"]

[quote author="Vierailija" time="18.09.2014 klo 15:27"]

Löysin jokin aika sitten mieheni "salapuhelimen". En tiennyt koodia mutta vaihdoin puhelimeen oman sim-korttini ja sen avulla näin puhelimen muistiin jääneet numerot ja muutamat tulleet viestit. Se riitti minulle ja miehen salasuhde/suhteet paljastuivat.

[/quote]TÖRKEÄ VIESTINTÄSALAISUUDEN RIKKOMINEN, 2 VUOTTA VANKEUTTA

[/quote]

Hah hah, mikähän tosta teosta teki "törkeän"? Eiköhän se ihan tavallisena viestintäsalaisuuden rikkomisena menis ja korkeintaan sakkoja sais jos niitäkään. Ensinnäkin harva petturi menee niin pitkälle, että kiinni jäädessään kehtaisi haastaa petetyn oikeuteen. Ja vaikka oiskin niin törkeä, niin miten se petturimies todistaa sen, että vaimo on lukenut viestit, hä? Ellei sitten vaimo halua itse myöntää. Onhan ne sakot toki pieni hinta siitä, että pääsee petturipaskasta eroon. VAI MITÄ?

Vierailija
639/1050 |
18.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.09.2014 klo 18:20"]

Voiko puhelin olla teidän lasten jäljiltä?

Tai siivoojan unohtama?

Tai aikaisemmalta asukkaalta jäänyt?

[/quote]

Aikaisemman asukkaan puhelin joka vielä värisee. :D Aikamoinen akku!

Vierailija
640/1050 |
18.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

JSSAP! Ei luurin takia, vaan koska miehesi on ilmeisen typerä ja yksinkertainen.

Ketju on lukittu.