Löysin kotoa oudon puhelimen
Huoneessa rupesi kuulumaan värinähälytys useampaan kertaan. Oma puhelin oli taskussa mutta kun sitä rupesi kuulumaan useampaan kertaan pitkin päivää niin rupesin paikallistamaan värinää. Löysin lopulta kaapin takaa kännykän, jota en ole koskaan aikaisemmin nähnyt. Tässä on värinät päällä. Puhelimessa on näppäinlukko ja siihen on tullut neljä viestiä.
Ei muuten ole miehen työpuhelin, eikä vaikuta olevan mikään kamalan uusi. Vieraita kävi viime viikolla. Kai jos tuttu olisi hukannut puhelimensa niin olisi jo ottanut yhteyttä. Sydän takoo tuhatta ja sataa.
Kommentit (1050)
Onko se löytämäsi puhelin edes "päällä" katso mitä puhelin sisältää? Jännittää!!
Mä löysin post it -lapulle kirjoitetun puhelinnumeron (oli pudonnu pyykkikoriin). Pakkohan se oli stalkata, löytyi keski-ikäinen yh-mamma Naantalista. Mietiskelen tässä, et mitä tekis.
[quote author="Vierailija" time="21.09.2014 klo 01:50"]Oikeasti, onko kellään vinkkejä miten saisin tuosta valkoisesta kangas sohvasta mahdollisimman hyvin nuo uloste tahrat pois? Alan jo olemaan epätoivoinen. ap.
[/quote]
Kusella se lähtee, pissi päälle ja hinkkaa tahra irti vessapaperilla
[quote author="Vierailija" time="18.09.2014 klo 18:46"]
Mä löysin post it -lapulle kirjoitetun puhelinnumeron (oli pudonnu pyykkikoriin). Pakkohan se oli stalkata, löytyi keski-ikäinen yh-mamma Naantalista. Mietiskelen tässä, et mitä tekis.
[/quote]
Mun miehellä myös iso osa niistä hoidoista oli jotain yh-mammoja. Olen se, joka löysi miehen taskusta puhelimen.
Eikä!!! Useilta naisilta!! Kuinka joku uskaltaa viestitellä siihen puhelimeen? Onkohan se musta enkeli jotain sukua sille enkelille? Aikamoisia horatsuja ovat kyllä, mut niinhän suurinosa Suomalaisista naisista onkin!! Suomi naisilla nii. Korkeet luvut eri miehen kaa sekstailuista et ei mitään järkee!!
[/quote]
Mistä sä tiedät, että on yh-mamma? :D
Tää on taas näitä jänniä ketjuja, jotka on kuitenkin ihan porvoosta.
[quote author="Vierailija" time="21.09.2014 klo 01:57"]Eikä!!! Useilta naisilta!! Kuinka joku uskaltaa viestitellä siihen puhelimeen? Onkohan se musta enkeli jotain sukua sille enkelille? Aikamoisia horatsuja ovat kyllä, mut niinhän suurinosa Suomalaisista naisista onkin!! Suomi naisilla nii. Korkeet luvut eri miehen kaa sekstailuista et ei mitään järkee!!
[/quote]
Niin just! Mielestäni au-seksi pitäisi kieltää lailla! Sillä näistä horatsuista pääsis eroon. Toinen viesti:
"Kullisi nuppi mun lemmenluolan suulla teki eetvarttia. T. Arkkienkeli"
Ap käännä ne sohvatyynyt ympäri! Menee kauan ennenkuin kukaan huomaa mitään.
Tää uus puhelin on täynnä mitä kauheampia viestejä, kaikki eri naisilta!
"Onko sun höyläämö avoinna taas huomenna? T. Kakkosnelonen"
"Helmipimpukkani on auki sun rasvaiselle meisselille 24/7. T. Ritva"
[quote author="Vierailija" time="18.09.2014 klo 18:51"]
[/quote]
Mistä sä tiedät, että on yh-mamma? :D
[/quote]
Fonecta antoi mamman ja tyttären numerot. Facebookissa näkyi myös.
Kehtaanko vaan kääntää nuo sohvatyynyt väärinpäin? Täytyy katsoa onko näissä edes mahdollista kääntää nämä sohvatyynyt väärinpäin niin ettei sitä huomata. Tämä on jo niin noloa, mutta humalan syyksi menee kaikki ja ehkä osasyynä on tämä mieheni paljastunut pettäminen. Ikävöin häntä silti. ap.
kyllä joillain on sairaat huvit!
[quote author="Vierailija" time="21.09.2014 klo 02:10"]kyllä joillain on sairaat huvit!
[/quote]
Mitä sairasta tässä on?
[quote author="Vierailija" time="18.09.2014 klo 18:51"]
Tää on taas näitä jänniä ketjuja, jotka on kuitenkin ihan porvoosta.
[/quote]
Porvoota tai ei, ihan loistavaa viihdettä. :D
Saako ap selville kenen puhelin on? Pettääkö ap:n mies? Onko puhelimelle looginen selitys? Kuka soittaa puhelimeen juuri nyt? Kaikki tämä Suuren Puhelinmysteerin seuraavassa jaksossa!
Mäkin löysin repustani puhelimen, mies oli laittanut sen nauhoittamaan...on nykyään ex.
Ei ole minun kirjoittamani tuo viimeisin, enkä mitään toista puhelinta maton alta löytänyt. Pilaile vaan!! ap.