Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Löysin kotoa oudon puhelimen

Vierailija
18.09.2014 |

Huoneessa rupesi kuulumaan värinähälytys useampaan kertaan. Oma puhelin oli taskussa mutta kun sitä rupesi kuulumaan useampaan kertaan pitkin päivää niin rupesin paikallistamaan värinää. Löysin lopulta kaapin takaa kännykän, jota en ole koskaan aikaisemmin nähnyt. Tässä on värinät päällä. Puhelimessa on näppäinlukko ja siihen on tullut neljä viestiä.

Ei muuten ole miehen työpuhelin, eikä vaikuta olevan mikään kamalan uusi. Vieraita kävi viime viikolla. Kai jos tuttu olisi hukannut puhelimensa niin olisi jo ottanut yhteyttä. Sydän takoo tuhatta ja sataa.

Kommentit (1050)

Vierailija
581/1050 |
19.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kertokaa nyt edes millä puhelimillanne on ollut joku koodi, siis peruspuhelimessa, ei riitä, että sanoo mulla oli, mikä merkki ja malli?

Lisäksi, vaikka sinne toiseen puhelimeen heittää oman kortin, siellä olevat viestit ei kuitenkaan näy sen vieraan numeron ansiosta. Ne on kytköksissä siihen numeroon johon ne on lähetetty.

Vittu miten voitte olla noin saatanan tyhmiä!

Vierailija
582/1050 |
20.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.09.2014 klo 17:05"]

Anteeksi nyt vain, mutta missähän välissä olen muka sanonut, että potkin miehen ulos? Saa kuulkaa mies ihan itse jäädä siihen kämppään ja sänkyyn panemaan niitä ämmiään. Minulle riittää. Olette aika paljon viestejä pistäneet, jotain olen silmäillyt,mutta kaikkia en ole jaksanut lukea läpi etenkään kun ketju on muuttunut aikamoiseksi taistelutantereeksi.

Mies tuli siis eilen kotiin. Istuin koneella ja kännykkä oli vieressä laturissa. Ensimmäinen asia, jonka sain sanotuksi oli, kysymys, että onko hänellä jotakin kerrottavaa. Miksi muka olisi. Sitten tajusi puhelimen ja rupesi selittämään kaverin hukkuneesta puhelimesta. Vastasin, että minä kyllä tiedän.  Sitten se yritti vielä jatkaa jotain naurettavaa sepustusta, niin toistin uudestaan tietäväni kaiken. Siitä sitten yritti alkaa selitystulva, että se ei ole miltä se näyttää jne.

Tiedättekö, kun on riittävän raivoissaan ja kaikin puolin pakahtunut tunteisiinsa ja saa sanottua jotakin asioita kun ääni värisee, jalat tärisee ja tuntuu siltä, että hyvä jos pysyy pystyssä. Haukuin miehen paskaksi ja ämmän siinä samalla. En muista edes mitä kaikkea sanoin. Nakkasin puhelimen parvekkeelta hevon vittuun ja sanoin, että herra voi painua helvettiin sen enkelinsä luokse. Mies yritti tyynnytellä, että äläpäs nyt mutta ei osannut sanoa oikein mitään. Ja tässä vaiheessa olisi ollut niin näppeineen kiinni ja kullittelemassa. Otin laukun ja kusipää hätäänty . Sano, että puhutaan vielä. Kiitos ei. Pamautin oven kiinni ja toivoin, että sen sormet olisi jääneet väliin. Silti mies sitten yritti lähteä vielä perään.

Menin kaverin luokse, joka oli soittanu sillä aikaa kun olin ostamassa sitä laturia. Tiesi siitä kännykästä, kun oltiin jo aikaisemmin sitä mietitty. Juotiin sitten kaverin kanssa punkkupullo. Kaveri oli järkyttynyt kun tiesi, että yritetään lastakin. Meinasin soittaa Enkelille viestin, mutta kaveri kysyi sitten sen numeroa tiedustelusta.

Siitäpä se riemu repesi, kun Enkelin numero kuuluu jollekin MIEHELLE! Menin ihan sekaisin mutta kaveri sitten päätti soittaa Enkelille, kun oltiin aikamme ihmetelty. Joku ämmä kuitenkin vastasi sieltä, ei kertonu nimeään ja kaveri vittuili sille varatuista miehistä. Sai luurin korvaan ja myöhemmin tekstarin, että asia ei kuulu hänelle ollenkaan ja kaverilta palo käpy ja ne sitten keskenään riiteli viestein kunnes sille ämmälle riitti. Ei siis tiedetä kuka se on.

Tänään kävin kaverin miehen kanssa hieman vaatteitani ja jotain pientä. Loput hoidan sieltä pois mahdollisimman pian. Mutta telkkarin otan minä. Ostin meille juuri joulun jälkeen uuden telkkarin. Mies ei maksanut mitään siitä.  Mies yritti sen jälkeen laittaa viestiä ja soittaa koko saatanan illan ja yön ja on nyt itkenyt miten se ei merkinnyt mitään ja ties mitä paskaa.

Onneksi en voi olla raskaana ainakaan, kun kuukautiset on meneillään. Toivottavasti kukaan ei hankkiudu raskaaksi tuolle kusipäälle. Sukupuolitautitesteissä varmasti pitää käydä.

Mutta joo, meillä on täällä oma terapiaympyrä nyt. En jaksa sen enempää tätä asiaa käsitellä julkisesti. Nyt ottivat kaveritkin vihdoin todesta sen, kun sanoin viime talvena, että jotain on meneillään. Silloin muut olivat että höpöhöpö jos sillä on stressiä. En usko tämän enempää asiaa täällä jakavani. Eiköhän tämä ketju ole minun osalta nyt tässä.

Kiitos teille tuesta, mutta en jaksa enää käsitellä tätä yleisesti. Pommi oli isompi kuin osasin käsittää. Kaverit varmasti jonkun verran tukee, mutta tästä lähtien on osattava seistä omilla jaloillaan ja rakentaa elämä uudestaan. ap

[/quote]

täällä on esitetty toiveita, että sinä ap saat elämäsi järjestykseen. Mun ei tarvitse toivoa, mä tiedän että sä selviät. Päättäväisyytesi ja voimakastahtoisuutesi huokuu tekstistäsi. Vuoden, ehkä parin päästä sä huomaat, että hyvinhän sulle kävi. Usko siihen, se kyllä kantaa eteenpäin.

Kun mietin omassa tuttavapiirissäni sattuneita uskottomuus- ja pettämiskeissejä, niin yhdessäkään ei ole käynyt niin, että uskoton osapuoli olisi onnistunut luomaan kestävän ja hyvän parisuhteen pettämisensä jälkeen. Sen sijaan ne, jotka on tulleet petetyiksi ovat kaikki aikanaan löytäneet hyvän ja luotettavan kumppanin.

Ymmärrän, että nyt oot ihan täynnä tätä kaikkea paskaa, mutta jos jaksat ja viitsit, niin palaile vaikka joskus vuoden päästä päivittämään tilannettasi. Olen melko varma, että sulla on pelkästään hyvää kerrottavaa. :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
583/1050 |
19.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Merkkaan kohdan!!!! Huomenna jatkan lukemista, jos ketju vielä elossa!

Vierailija
584/1050 |
19.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.09.2014 klo 00:11"]

No kertokaa nyt edes millä puhelimillanne on ollut joku koodi, siis peruspuhelimessa, ei riitä, että sanoo mulla oli, mikä merkki ja malli?

Lisäksi, vaikka sinne toiseen puhelimeen heittää oman kortin, siellä olevat viestit ei kuitenkaan näy sen vieraan numeron ansiosta. Ne on kytköksissä siihen numeroon johon ne on lähetetty.

[/quote]

miksi koko ajan haukut tyhmiksi. Minun kaikissa vanhan mallisissa puhelimissani (nokialaisia) on ollut se omainaisuus,e ttä tekstiviesti jäävä tpuhelimen muistiin.  Vuosi sitten älypuhelimeni rikkouti ja sain lainaksi vanhan mallisen puhelimen, joshon uuden älypuhelimeni simkortti sovitettiin ja kyllä sieltä lainapuhelimesta löytyi edellisen käyttäjän tekstiviestejä.

Vierailija
585/1050 |
19.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.09.2014 klo 00:19"]

[quote author="Vierailija" time="19.09.2014 klo 00:11"]

[/quote]

miksi koko ajan haukut tyhmiksi. Minun kaikissa vanhan mallisissa puhelimissani (nokialaisia) on ollut se omainaisuus,e ttä tekstiviesti jäävä tpuhelimen muistiin.  Vuosi sitten älypuhelimeni rikkouti ja sain lainaksi vanhan mallisen puhelimen, joshon uuden älypuhelimeni simkortti sovitettiin ja kyllä sieltä lainapuhelimesta löytyi edellisen käyttäjän tekstiviestejä.

[/quote]Komppaan. Ja totean: yleensä "ei niin fiksut" ovat ensimmäisenä haukkumassa muita.

Vierailija
586/1050 |
19.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollut ainakin kolme nokialaista, joissa tuo lukituskoodi ollut. En muista malleja. Niistä on jo kauan. En ole ollut niin kiinnostunut mikä malli kyseessä.Niillä pystyi soittamaan ja katsomaan viestit 2000-luvulla. Kaikki muu oli vain ekstraa.

Vierailija
587/1050 |
19.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.09.2014 klo 00:03"]

[quote author="Vierailija" time="18.09.2014 klo 23:54"]

Te naiset näytätte tietävän hyvin miten voisi toimia salaa jonku salasuhteen kanssa. Taitaa suurimmalla osalla olla kokeemusta pettämisestä.

[/quote]

Jospa monella vaan on ollut petollisia miehiä ja älliä ne paljastaa, metkut tiedossa.

[/quote]

50%  miehistä pettää, joten luulisi kokemusta löytyvän.

Vierailija
588/1050 |
19.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootte sekasi

Terv. Mies

Vierailija
589/1050 |
19.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. Pin-koodi estää pääsyn sim-kortille, vaikka laittaisi sen toiseen puhelimeen. 2. Tämän lisäksi puhelimessa voi olla suojakoodi, joka estää käyttämästä siinä muita sim-kortteja. 3. Edellisten lisäksi näppäinlukko voi olla numerokoodi, kuten ap:n tapauksessa.

Puhelimeen ei näin ollen pääse mitenkään käsiksi, koska sim-kortista riippumatta se vaatii sitä näppäinlukon koodia. Sim-korttia ei kannata mennä räpelöimään, koska silloin yleensä irroitetaan akku ja luuri sammuu. Näin ollen ei pääse näkemään enää siihen tulevia puheluita tai ilmoituksia viesteistä.

Liike saattaa avata suojakoodin, mutta mikäli se tehdään softaamalla, poistuu puhelimesta tiedot ja sim-kortin pin-koodi jää silti olemaan. Mikäli sitä ei tehdä softaamalla, vaan poistetaan koodi käytöstä, pääsee puhelimen tietoihin käsiksi. Tämä on kuitenkin rikos, enkä voi sitä missään tapauksessa suositella. Tässä vaaditaan ap:lta moraalia, sillä liikkeen työntekijä voi koodin hyvinkin ottaa pois, koska hän ei mitenkään voi tietää onko puhelin ap:n omaisuutta vai ei, onko hän mahdollisesti unohtanut koodin tms.

Toisin kuin aiemmin suuri osa viisauksiaan jakaneista ei edes ymmärrä puhelimista mitään, minä olen aiemmin myynyt ja huoltanut niitä ja edellä mainitut asiat ovat paikkansa pitäviä faktoja.

Vierailija
590/1050 |
19.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.09.2014 klo 23:51"]Sun mies kokkaa metaa jonkun nuoremman jäbän kanssa.

Terv. totuus.
[/quote]

Ja se kokkaa luultavasti koska hänellä on syöpä ja tahtoo saada rahaa jolla elätte hänen poismenonsa jälkeen.

Muista tämän homman paljastuttua asettua hänen puolelleen, koska tarkoituksensa oli hyvä ja hän ajatteli vain perheensä parasta. Voit ehkä tarjoutua avuksi rahanpesussa?

Vierailija
591/1050 |
19.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli pakko tulla vielä vilkasemaan! Hyvää yötä ja kauniita unia, puhelimen kuvia!

Vierailija
592/1050 |
19.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku valopää väittää,  ettei puhelimessa näy kortin vaihdon jälkeen toisella kortilla käydyt viestittelyt. Näkyy ne! Just huvitettiin iitseämme, kun mies osti huutiksesta käytetyn Samsung Note kolmosen ja luettiin siellä olevia entisen omistajan, teinin, viestejä.

Vierailija
593/1050 |
20.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kun tarkasti katson, niin tuo ensimmäinen (puhelin seinään) kommentti ei liene ap:n, mutta jälkimmäinen (punkkua ja puhelin alas parvekkeelta) kommentti kylläkin.  Hih.  Mutta oikein hyvin tehty, jos suhteen diiliin ei kuulu pettäminen, saa suuttua ja jättää, varsinkin näin räikeässä keississä.  (Diili-osuus siis siksi, että mulla on paljon polyamorisia kavereita.  Tosin niissä suhteissahan ei olekaan pettämistä vaan vain heiloja.)

Vierailija
594/1050 |
19.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamun eka nosto, miten te näin pitkään maltatte nukkua??!?

Vierailija
595/1050 |
19.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten yönne meni? Saitko itse unta? Entä valvottiko epätietoisuus miestä, kun ei löytänytkään salapuhelintaan? Yrittikö etsiä sitä yöllä salaa kaapin takaa, asunnosta tai peräti jopa sieltä ullakolta?

Vierailija
596/1050 |
19.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nosto!!

Vierailija
597/1050 |
19.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap sanoi heräävänsä vasta myöhään.

Vierailija
598/1050 |
19.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, haloo! Nyt linjoille sieltä. Mulla on täällä jo kahvi kupissa ja leivät lautasella. Sanomalehteä meille ei tule, joten aamupalapöydässä uutiskynnyksen ylittää tämmöset av-mysteerit :D Nyt on tyhjä olo kun tilanne ei ole päivittynyt. Pitääkö tässä tyytyä pelkkään kahviin?!

Vierailija
599/1050 |
19.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita puhelin lataukseen. Pidä puhelin koko päivän lähellä ja odota, kun se soi. Sitten vastaat siihen ja voit kysyä kenelle yrität soittaa. Parhaassa tapauksessa  tunnistat soittajan (esim. miehesi) jo nimestä/numerosta. Älä missään nimessä ota sim-korttia pois tai päästä puhelinta sammumaan. Pin-koodiahan et tiedä, etkä sammuneella puhelimella tee yhtään mitään. Ainut keino saada selville puhelimen omistaja voi olla puheluun vastaaminen.

Vierailija
600/1050 |
21.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mites kävi?

Ketju on lukittu.