Onko laitetta jolla voisi tarkistaa jos veikkauksen arpa voittaa raaputtamatta sitä?
Meinaan ottaisi kyllä päähän antaa lahjaksi ässä arpa jolla se saaja sitten voittaa monta tonnia.
Kommentit (28)
Se olisi kätevä laite niin ei turhaan ostaisi arpoja joissa ei ole voittoa.
Minusta on paljon kivempi ajatella että saaja voittaisi sen monta tonnia.
Tämä on huomioitu arvassa. Se raaputettava juttu sisältää metallihiukkasia joten läpivalaisu ei toimi ja paksuus on tasainen.
Vierailija kirjoitti:
Ennustajan kristallipallo.
Olen joskus antanut lahjaksi arpoja, mutta vain henkilöille, joiden toivon voittavan. Ei ole ollut rahaa kalliisiin lahjoihin. Minusta arpa on kiva lahja, mutta jatkossa niitä ei kai saa antaa, kun kaiken pitää tapahtua tunnistautumalla veikkauskortilla. Arpoja on myynnissä ympäri maata, joten on vain pieni mahdollisuus, että omalle kohdalle osuisi iso voittosumma. Voi antaa lahjaksi arvan, jossa voi voittaa pienemmän summan. Euron arpa on hyvä.
Vierailija kirjoitti:
Annan vain arpoja lapsille. Ei haittaa yhtään vaikka saisivat 250 k 😊. Muille en anna arpoja.
Jos antaa lapsille niin pitää antaa yhteisenä lahjana. Muuten yksi lapsista asuu omistuskämpässä opiskeluaikana ja muut vuokralla. Ei tee hyvää ihmissuhteille.
Kohta niitä ei enää voi antaa muille lahjaksi kun ostaessa pitää tunnistautua. Oliko ensi keväänä.
Vierailija kirjoitti:
Se olisi kätevä laite niin ei turhaan ostaisi arpoja joissa ei ole voittoa.
Toisaalta mistä tietäisit mistä myyntipaikasta löytyy se voittoarpa?
Arvassa oleva älä raaputa-kenttä on ilmeisesti tällainen. Myyjähän raaputtaa sen ensi töikseen kun käyt hakemassa voittoa. Ilmeisesti siinä lukee suoraan voittosumma jotta ei tarvitse laskea tai päätellä arvan muista raaputuskentistä.
Voisiko siitä varovasti raaputtaa huomaamattomasti aivan pikkiriikkisen jostain tietystä kohtaa niin näkisi edes sen onko arvassa voittoa vai ei?
Arpa on ehkä juntein lahja jonka tiedän. Kuka haluaa lipukkeen, josta luultavasti ei kuitenkaan voita mitään? Mieluumnin se pienikin rahan vaikka leffalippuun tai suklaarasiaan...
Vierailija kirjoitti:
Kohta niitä ei enää voi antaa muille lahjaksi kun ostaessa pitää tunnistautua. Oliko ensi keväänä.
Oikeesti? Onko arpa jotenkin kytköksissä ostajaan siis?
Vierailija kirjoitti:
Arpa on ehkä juntein lahja jonka tiedän. Kuka haluaa lipukkeen, josta luultavasti ei kuitenkaan voita mitään? Mieluumnin se pienikin rahan vaikka leffalippuun tai suklaarasiaan...
Paras lahja. Jännitys ja voittamisen mahdollisuus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oikeesti? Onko arpa jotenkin kytköksissä ostajaan siis?
Onko arpa teidän mielestä kuponkipeli?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Makuja on monia, itse olen tuon kommentoijan kanssa samaa mieltä. Tulee mieleen, että antaja on Prisman kassalla yhtäkkiä muistanut, että ai hitto, lahja unohtui ja sitten valinnut jonkun arpalipukkeen... Taitaa tuolla kirjoituspöydän laatikossa edelleen kummitella jotain 10 vuotta vanhoja arpoja jollain kolmen euron voitolla. Aika wt lahja...
Mä ostan arpoja lahjaksi vain niille, joiden voitto ei harmita mua. Yksi vinkki on ostaa euron arpa. Niissä maksimi voitto on tonni. Se ei ole niin iso raha, että harmittaisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Makuja on monia, itse olen tuon kommentoijan kanssa samaa mieltä. Tulee mieleen, että antaja on Prisman kassalla yhtäkkiä muistanut, että ai hitto, lahja unohtui ja sitten valinnut jonkun arpalipukkeen... Taitaa tuolla kirjoituspöydän laatikossa edelleen kummitella jotain 10 vuotta vanhoja arpoja jollain kolmen euron voitolla. Aika wt lahja...
Voi teitä hienostelijoita 🥱🥱
Vierailija kirjoitti:
Arvassa oleva älä raaputa-kenttä on ilmeisesti tällainen. Myyjähän raaputtaa sen ensi töikseen kun käyt hakemassa voittoa. Ilmeisesti siinä lukee suoraan voittosumma jotta ei tarvitse laskea tai päätellä arvan muista raaputuskentistä.
Voisiko siitä varovasti raaputtaa huomaamattomasti aivan pikkiriikkisen jostain tietystä kohtaa niin näkisi edes sen onko arvassa voittoa vai ei?
Ei enää ole älä raaputa-kenttää. Jossain raaputettavan pinnan alla on nelinumeroinen varmistuskoodi, joka yhdistettynä veikkauskoneessa luettuun viivakoodiin kertoo voiton ja sen summan. Koko homma menee täysin koneen kautta, eikä myyjän tarvitse laskea mitään.
Terkuin myyjä
Vierailija kirjoitti:
Annan vain arpoja lapsille. Ei haittaa yhtään vaikka saisivat 250 k 😊. Muille en anna arpoja.
Annan kokkelia vain lapsille..
Jep jep. Tosi vastuullista.
Miksi ne myyjät on töissä myymässä niitä arpoja?
Niinpä, ne myyjät ei siis tiedä, mitkä arvat voittaa. Muutenhan jokainen olisi hetken kaupan kassalla ja ostaisi itse ne voittoarvat. Sen jälkeen ei enää työt maittaisi.