Löysin kotoa oudon puhelimen
Huoneessa rupesi kuulumaan värinähälytys useampaan kertaan. Oma puhelin oli taskussa mutta kun sitä rupesi kuulumaan useampaan kertaan pitkin päivää niin rupesin paikallistamaan värinää. Löysin lopulta kaapin takaa kännykän, jota en ole koskaan aikaisemmin nähnyt. Tässä on värinät päällä. Puhelimessa on näppäinlukko ja siihen on tullut neljä viestiä.
Ei muuten ole miehen työpuhelin, eikä vaikuta olevan mikään kamalan uusi. Vieraita kävi viime viikolla. Kai jos tuttu olisi hukannut puhelimensa niin olisi jo ottanut yhteyttä. Sydän takoo tuhatta ja sataa.
Kommentit (1050)
Kyllä olen käyttänyt välillä montaa pistettä, lue aiempia kirjoituksiani. ap
Saatiin miehen kanssa puhuttu asia selväksi. Aloitetaan puhtaalta pöydältä :)
Vähän kyllä hävettää että kiehahdin tuollaisesta asiasta, mutta ehkäpä saan sen illalla hyvitettyä miehelleni ;)
-Ap
Nyt jumalauta taskulamppu käteen ja vintille! Kai se äijä on jo nukkumassa?
[quote author="Vierailija" time="20.09.2014 klo 19:52"]
[quote author="Vierailija" time="20.09.2014 klo 19:45"]
Olen nyt miettinyt asioita ja käsitän etten vaan voi olla yksin.. Menen mieheni luokse takaisin kotiin ja yritämme vielä, on luvannut ettei tee enää mitään tuollaista ja rakastaa minua eikä se toinen merkannut hänelle mitään... Rakastan häntä kaikesta huolimatta vaikka luottamus on kyllä mennyt häneen, mutta ajan kanssa luottamus saadaan takaisin ja otamme toisemme enemmän huomioon... Ihminen on kuitenkin erehtyväinen ja tekee virheitä, ei kukaan ole täydellinen. ap
[/quote]
Tälle palstalle pitäisi kyllä ehdottomasti saada sellainen kertatunnistussysteemi, että ketjun aloittaja saa numerotunnuksen, jonka näppäilemällä voi merkitä viesteihinsä ap-tunnuksen. Nämä feikki-ap:t on persulista.
[/quote]
Just näin! Ylläpitäjät hohoi, oisko tää mahdollista?
Eiköhän AP ole ite nukkumassa tai ainakin yrittää saada unenpäästä kiinni. Suosittelisin sitä samaa teille muillekin.
[quote author="Vierailija" time="18.09.2014 klo 23:29"]
Jos kortti sopii. Mun minisimmi tuskin sopisi
[/quote]
Samat kontaktit siinä on, vähemmän vaan muovia ympärillä. Helposti onnistuu asettelemaan, pidempään käyttöön sitten kehys mikä on napsaistu leikkurilla täysikokoisesta.
Edesvastuutonta ap:ltä käydä nukkumaan, kun me muut täällä jännätään >:( Heti paikalla sinne vintille fikkarin kanssa, ja sitten raportoimaan puhelimen suojauksen murtamiset tänne!!!
...ei vaiskaan. Aamulla palataan kytikselle ja ootellaan kahvimukin takana tilannepäivityksiä :)
[quote author="Vierailija" time="18.09.2014 klo 23:19"]
Kaiken tämän lisäksi, tekstarit jotka oat siihen puhelimeen tulleet, ovat siinä puhelimessa, ei kortissa, eli ei auta vaikka sen kortin laittaisi toiseen puhelimeen ja saisi auki.
Miten te voitte olla noin vitun tyhmiä?
[/quote]
Ja sinäkö et ole tyhmä? :D AP laittaa oman sim-kortin mysteeripuhelimeen -> saa nähtäville puhelimeen tallentuneet viestit. Tietenkään mysteeripuhelimen simiä ei saa auki toisellakaan puhelimella jos ei tiedä pin-koodia.
Ja yhteisorkku tulee siitä kun ukko jää kiinni. Jälkiorkut kun toisen osapuolen mies saa tietää.
Sun mies kokkaa metaa jonkun nuoremman jäbän kanssa.
Terv. totuus.
Aivan mahtavaa!
Mäkin olen löytäny miehen käsialalla kirjoitettuja puhelinnumeroita lapuilta ja salapoliisina ottanu selville kenen numero on kyseessä. Joku Mirva jostain lähikyliltä. Perkele! Se on ero, sika! Mutta vähän ajan kuluttua onkin selvinnyt että mies on huutonetistä löytänyt jonkun hyvän risteilyalennuskupongin ja Mirvalta käynyt ostamassa sen.
Samoin olen epäillyt ihan tuskaisesti kaikkia kuitteja ja muuta epäilyttävää ja kaikkeen on aina löytynyt ihan fiksut ja loogiset ja normaalit selitykset.
Kuka jaksa elää petturivalheessa ja nähdä kauhesti vaivaa piilottelun eteen?
Kuka jaksaa syynätä ja epäillä heti pahinta?
Te naiset näytätte tietävän hyvin miten voisi toimia salaa jonku salasuhteen kanssa. Taitaa suurimmalla osalla olla kokeemusta pettämisestä.
AP, oletko hyvännäköinen ja kiinnostaako laastari? Voitaisiin tänään vielä tavata ja naida tuo pois päästäsi. Vaimolleni voin sanoa meneväni kalastamaan.
Jos et saa sitä puhelinta tai viestejä auki, niin aloitat huomenna suursiivouksen juurikin kyseisen kaapin takaa ja pakotat ukkos auttamaan...sit katot miten se reagoi.
[quote author="Vierailija" time="18.09.2014 klo 23:54"]Te naiset näytätte tietävän hyvin miten voisi toimia salaa jonku salasuhteen kanssa. Taitaa suurimmalla osalla olla kokeemusta pettämisestä.
[/quote]
No minä taas en ole ikinä seurustellut vakavasti eli ei ole ollut mahdollisuutta pettää ketään ja silti tiedän keinoja toimia salaa ;)
[quote author="Vierailija" time="18.09.2014 klo 23:54"]
Te naiset näytätte tietävän hyvin miten voisi toimia salaa jonku salasuhteen kanssa. Taitaa suurimmalla osalla olla kokeemusta pettämisestä.
[/quote]
Jospa monella vaan on ollut petollisia miehiä ja älliä ne paljastaa, metkut tiedossa.
tuo se mun kännykkä takaisin heti.
Olisipa mielenkiintoista tietää mikä on salapuhelimen kohtalo. Se piilottaminen oli paras idea. Silleen ehkä sais totuuden.
Ja sitten jossain vaiheessa löytäisi sen jostain kummasta paikasta ja tois miehelleen.ja kysyisi mikä tämä puhelin on?
[quote author="Vierailija" time="18.09.2014 klo 20:42"]
Ukko on tietokoneella. Laittaakohan ämmille viestiä, että puhelin hävinnyt, älkää soittako.
En aloittanut tuota toista keskustelua. Anteeksi, hajosin ja mies kysyi, mikä on niin hauskaa... :D Hermostuttaa.
Meillä yleensä keskustellaan asioista ihan avoimuuden vuoksi. Meillä on ollut paljon kriisejä puhumattomuuden vuoksi. Kuvittelin, että meillä olisi "avoin" suhde. Taisin olla väärässä. ap
[/quote]
Ei, oikeassa olit. Suhteenne on tosiaankin "avoin". Miehesi ei vaan ole muistanut kertoa sinulle tätä pikku yksityiskohtaa.
[quote author="Vierailija" time="20.09.2014 klo 19:45"]
Olen nyt miettinyt asioita ja käsitän etten vaan voi olla yksin.. Menen mieheni luokse takaisin kotiin ja yritämme vielä, on luvannut ettei tee enää mitään tuollaista ja rakastaa minua eikä se toinen merkannut hänelle mitään... Rakastan häntä kaikesta huolimatta vaikka luottamus on kyllä mennyt häneen, mutta ajan kanssa luottamus saadaan takaisin ja otamme toisemme enemmän huomioon... Ihminen on kuitenkin erehtyväinen ja tekee virheitä, ei kukaan ole täydellinen. ap
[/quote]
Tälle palstalle pitäisi kyllä ehdottomasti saada sellainen kertatunnistussysteemi, että ketjun aloittaja saa numerotunnuksen, jonka näppäilemällä voi merkitä viesteihinsä ap-tunnuksen. Nämä feikki-ap:t on persulista.