Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Löysin kotoa oudon puhelimen

Vierailija
18.09.2014 |

Huoneessa rupesi kuulumaan värinähälytys useampaan kertaan. Oma puhelin oli taskussa mutta kun sitä rupesi kuulumaan useampaan kertaan pitkin päivää niin rupesin paikallistamaan värinää. Löysin lopulta kaapin takaa kännykän, jota en ole koskaan aikaisemmin nähnyt. Tässä on värinät päällä. Puhelimessa on näppäinlukko ja siihen on tullut neljä viestiä.

Ei muuten ole miehen työpuhelin, eikä vaikuta olevan mikään kamalan uusi. Vieraita kävi viime viikolla. Kai jos tuttu olisi hukannut puhelimensa niin olisi jo ottanut yhteyttä. Sydän takoo tuhatta ja sataa.

Kommentit (1050)

Vierailija
341/1050 |
20.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset on aika kommervenkkisiä...tätä ketjua kun lukee. N siellä pari miestäkin.

pettänyt mikä pettänyt. Ei tarvitse salata, jos itsellä ei ole osaa eikä arpaa. Reilu mies olis näyttänyt tai puhunut noi viestit kumppanilleen. Jos se on eri kännykkä...Piilossa kaapissa, niin kyllähän siinä jotain on. 

Toivon ap:lle järkeä ja uusiin haasteisiin. Pikkupoika toi sun mies. 

Kasvaa seuraavisa suhteissa. Sinun ei tarvi olla hänen äitinsä ja kasvattaa . Ikävä juttu kokonaisuudessaan.

piilopuhelin kaapissa. Jep.jep. Pellehommaa. Siltä piilottelijalta.

Vierailija
342/1050 |
19.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.09.2014 klo 19:56"]

Hei, please, älkää nyt olko noin naiveja kaikki! Lähettäkää nyt vielä jaxuhalit ap:lle, joka hykertelee komeronnurkassa hekumoimassa tämän ketjun suosiota... Aaarghhhh!

[/quote]

Relaa riitta. Mulle ihan sama onko provo. Hyvin on koukuttanut aikas monta, aaarggghhh:)

Ja voimia ap! Jatka ketjua vaiks huomenna!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
343/1050 |
20.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon seurannut tätä keskustelua koko eilisen päivän, ja viime yönä näin tästä untakin.. Että omalla miehellä olisi piilopuhelin. :D

Vierailija
344/1050 |
19.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

JOo ihan sama onko provo vai ei. Provo-huutelijat ei tajua että kyllähän me luetaan romaaneja ja katsotaan elokuviakin vaikka ne on fiktiota. Tää on kiinnostava juttu, eikä sillä oo lukijan kannalta mitään merkitystä, onko juttu totta vai ei.

Vierailija
345/1050 |
19.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.09.2014 klo 20:17"]

JOo ihan sama onko provo vai ei. Provo-huutelijat ei tajua että kyllähän me luetaan romaaneja ja katsotaan elokuviakin vaikka ne on fiktiota. Tää on kiinnostava juttu, eikä sillä oo lukijan kannalta mitään merkitystä, onko juttu totta vai ei.

[/quote]

Ai vähän niinku Enkeli-Elisan kanssa?

Vierailija
346/1050 |
19.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.09.2014 klo 20:24"]

[quote author="Vierailija" time="19.09.2014 klo 20:17"]

[/quote]

Ai vähän niinku Enkeli-Elisan kanssa?

[/quote]

Nyt meni puurot ja vellit sekaisin tai enkelit... Ei voi samana päivänä puhua. AARRGGH:)

Vierailija
347/1050 |
19.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei ap miten menee?

Vierailija
348/1050 |
20.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nainen ei ole töissä, niin miten se heittää miehen ulos. Onko talo naisen?

Vierailija
349/1050 |
20.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu. Minäkin tulin heti herättyä tsekkaamaan, mikä on tilanne. 

Vierailija
350/1050 |
20.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vapaa päivä -check

Popcornit ja karkit -check

Juotavaa -check

Syötävää -check

Aihe vapaa palsta -check

Löysin kotoa oudon puhelimen Part 2 -check

-vode-

Vierailija
351/1050 |
20.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hauskoja nää "ei kukaan kirjoita tangat". 

Kyllä kirjoittaa, varsinkin ulkomaalais-syntyiset Englanniksi stringit on yleisesti thongs. Ainakin minun ystäväni puhuu aina tangoista, ei stringeistä jos alusvaatteista on kyse. ;)

Vierailija
352/1050 |
19.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsemppiä ap!

Huomaa kyllä että osalla ihmisistä ei ole mitään käsitystä, omakohtaista tai kaverin kautta koettua tms, miltä tuntuu saada tuolla tavalla selville toisen pettämisestä. Ei siinä tule mieleen mitkään hurjat juonittelut ja dramaattiset kauniit ja rohkeat kuviot, se voi lamaannuttaa täysin. Mutta ymmärrän kyllä siinä mielessä, että kun itse aikoinaan sain selville miehen pettäneen mua käyttäydyin ihan eri tavalla kuin olisin ajatellut, en todellakaan alkanut heitellä lautasia seinään. Miehen pihalle heittäminen suorilta tuskin ratkaisee mitään, hänenhän pitää kantaa vastuu ja tehdä tiliä asiasta ja vastata avoimiin kysymyksiin, sen verran mitä ap nyt haluaa.

Mun neuvo olisi, että jos et ole lukenut miehen lähettämiä viestejä, älä lue edelleenkään. Ne saattaa jumittua sun mieleen niin vahvasti että satuttaa vielä vuosienkin jälkeen. Säästä itseäsi kaikilta liioilta yksityiskohdilta muutenkin, jos vaan pystyt. Keskity vaan siihen mikä auttaa sua, kokoa ympärille luotettu ystävä tai ystäviä, äiti, sellaisia ihmisiä jotka tukee sua (eikä hämmennä soppaa liikaa janoamalla liikaa draamaa). Tärkeintä on että pidät itsestäsi huolta.

Karua mutta ihmiset tosiaan rakastaa sitä kun tapahtuu jotain traagista, muttei kuitenkaan sellaista mikä on liian lähellä ja satuttaa itseä. Kannattaa miettiä kuinka avoimesti ihmisille ylipäätään juttelee, vaikkei itse olekaan syypää, voi myöhemmin kaduttaa.

Ja jep, voi olla provo, mutta who cares. Ketjua voi lukea muutkin joille tulee tällainen tilanne eteen, samat neuvot antaisin heillekin.

Vierailija
353/1050 |
20.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kauhea että on paha mieli ap:n puolesta, jos tämä on totta =(

Ei tuollainen mies ole sinun arvoisesi! Eteenpäin, sano mummo lumessa <3

Vierailija
354/1050 |
20.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hohhoi

Vierailija
355/1050 |
20.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.09.2014 klo 10:11"]

Kyllä kirjoittaa, varsinkin ulkomaalais-syntyiset Englanniksi stringit on yleisesti thongs. Ainakin minun ystäväni puhuu aina tangoista, ei stringeistä jos alusvaatteista on kyse. ;)

[/quote]

Niin ja hersecret.fi verkkokaupassa on erikseen stringit ja tangat. :D

Vierailija
356/1050 |
20.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.09.2014 klo 10:11"]

[/quote]

Just näin. Mä oon 35v. nainen ja en käytä stringejä, mut käytän tangoja. Mä miellän tangoiksi ne alkkarit, missä on kapea kuminauha tai narut vyötäröllä, mutta ei "narua" pyllyn välissä. Peittävät siis enenmmän takapuolta kuin stringit. 

Vierailija
357/1050 |
19.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Enkeleitä, onko heitä" on erään keskeisen bisnesteoksen nimi. Ehkä puhelimen omistajalla on meneillään jonkinlainen työkuvio. Enkeli olisi tässä henkilö, joka on valmis sijoittamaan rahaa hyvään liikeideaan. Ehkä tässä puhelimen omistaa APn mies ja kyseinen henkilö on äärimmäisen salaileva kehitteillä olevien ideoidensa suhteen.

Voi myös olla että puhelimen omistaja on esim henkiparantaja joka on saanut ns. Taivaallisen Yhteyden ns. Enkelin kanssa.

Voidaan myös olettaa että kyseessä on klassinen pettämiskuvio. Toivottavasti tätä mahdollisuutta ei ole vielä suljettu pois. Viestimäärän vuoksi jäi epäselväksi että oliko puhelimen omistajasta epäselvyyttä. Luottamus. Luottamus.

Vierailija
358/1050 |
19.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.09.2014 klo 20:48"]Tsemppiä ap!

Huomaa kyllä että osalla ihmisistä ei ole mitään käsitystä, omakohtaista tai kaverin kautta koettua tms, miltä tuntuu saada tuolla tavalla selville toisen pettämisestä. Ei siinä tule mieleen mitkään hurjat juonittelut ja dramaattiset kauniit ja rohkeat kuviot, se voi lamaannuttaa täysin. Mutta ymmärrän kyllä siinä mielessä, että kun itse aikoinaan sain selville miehen pettäneen mua käyttäydyin ihan eri tavalla kuin olisin ajatellut, en todellakaan alkanut heitellä lautasia seinään. Miehen pihalle heittäminen suorilta tuskin ratkaisee mitään, hänenhän pitää kantaa vastuu ja tehdä tiliä asiasta ja vastata avoimiin kysymyksiin, sen verran mitä ap nyt haluaa.

Mun neuvo olisi, että jos et ole lukenut miehen lähettämiä viestejä, älä lue edelleenkään. Ne saattaa jumittua sun mieleen niin vahvasti että satuttaa vielä vuosienkin jälkeen. Säästä itseäsi kaikilta liioilta yksityiskohdilta muutenkin, jos vaan pystyt. Keskity vaan siihen mikä auttaa sua, kokoa ympärille luotettu ystävä tai ystäviä, äiti, sellaisia ihmisiä jotka tukee sua (eikä hämmennä soppaa liikaa janoamalla liikaa draamaa). Tärkeintä on että pidät itsestäsi huolta.

Karua mutta ihmiset tosiaan rakastaa sitä kun tapahtuu jotain traagista, muttei kuitenkaan sellaista mikä on liian lähellä ja satuttaa itseä. Kannattaa miettiä kuinka avoimesti ihmisille ylipäätään juttelee, vaikkei itse olekaan syypää, voi myöhemmin kaduttaa.

Ja jep, voi olla provo, mutta who cares. Ketjua voi lukea muutkin joille tulee tällainen tilanne eteen, samat neuvot antaisin heillekin.

[/quote]

Huti-alapeukku, sori. Fiksusti kirjoitettu.

Vierailija
359/1050 |
19.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.09.2014 klo 21:00"]

"Enkeleitä, onko heitä" on erään keskeisen bisnesteoksen nimi. Ehkä puhelimen omistajalla on meneillään jonkinlainen työkuvio. Enkeli olisi tässä henkilö, joka on valmis sijoittamaan rahaa hyvään liikeideaan. Ehkä tässä puhelimen omistaa APn mies ja kyseinen henkilö on äärimmäisen salaileva kehitteillä olevien ideoidensa suhteen.

Voi myös olla että puhelimen omistaja on esim henkiparantaja joka on saanut ns. Taivaallisen Yhteyden ns. Enkelin kanssa.

Voidaan myös olettaa että kyseessä on klassinen pettämiskuvio. Toivottavasti tätä mahdollisuutta ei ole vielä suljettu pois. Viestimäärän vuoksi jäi epäselväksi että oliko puhelimen omistajasta epäselvyyttä. Luottamus. Luottamus.

[/quote]

Voi herramunjee. Kannattais _ensin lukea mitä tilanteesta on jo selvinnyt.

Vierailija
360/1050 |
19.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bisnesenkelit ja taivaalliset yhteyttäjät harvemmin tarjoutuvat pukemaan päälleen punaisia tangoja seuraavassa tapaamisessa.

Ketju on lukittu.