Löysin kotoa oudon puhelimen
Huoneessa rupesi kuulumaan värinähälytys useampaan kertaan. Oma puhelin oli taskussa mutta kun sitä rupesi kuulumaan useampaan kertaan pitkin päivää niin rupesin paikallistamaan värinää. Löysin lopulta kaapin takaa kännykän, jota en ole koskaan aikaisemmin nähnyt. Tässä on värinät päällä. Puhelimessa on näppäinlukko ja siihen on tullut neljä viestiä.
Ei muuten ole miehen työpuhelin, eikä vaikuta olevan mikään kamalan uusi. Vieraita kävi viime viikolla. Kai jos tuttu olisi hukannut puhelimensa niin olisi jo ottanut yhteyttä. Sydän takoo tuhatta ja sataa.
Kommentit (1050)
[quote author="Vierailija" time="19.09.2014 klo 22:02"]
[quote author="Vierailija" time="19.09.2014 klo 21:23"]
Da capo <3
[/quote]
Niin?
Kai tuon nyt kaikki tietää.
= alusta uudelleen (musiikkisanastossa)
[/quote]
[quote author="Vierailija" time="19.09.2014 klo 22:04"][quote author="Vierailija" time="19.09.2014 klo 22:02"]
Da capo <3
[/quote]
Niin?
[/quote]
[/quote]
Minä en ollut ikinä kuullutkaan. Ohis
[quote author="Vierailija" time="19.09.2014 klo 22:04"]
Da capo <3
Niin, kunhan nyt oli pakko laittaa, kuin ääneen ajateltu ajatus :)
[/quote]
Niin?
[/quote]
[/quote]
Toistan aiemman kysymyksen, millä työtön nainen ketään ulos muka heittää?
Ja toinen juttu, suhteessa on jotain vikaa jos joku pettää. Se ei tietenkään oikeuta pettämistä, mutta voi sitä katsoa peiliin ja miettiä että tuliko tehtyä jotain sellaista mikä myötävaikutti pettämiseen, esim. valitettua liikaa tyhjänpäiväisyyksistä, pihdattua seksiä, kuristettua toisen omaa aikaa tai muuta mikä ahdistaa. Ei kukaan sellaista petä, ketä kunnioitaa. Se kunnioitus vaan pikkuhiljaa menee, jos vastapuoli jatkuvasti on on rasittava kusipää.
Tästä kierroksia ottavat naiset voisivat ennen ulisemistaan miettiä sitä, että viitsivätkö itse olla kaltaisensa ruikuttajan kanssa kovinkaan kauaa. Miltä se tuntuisi kun toinen osapuoli nillittäisi samaan tahtiin jatkuvasti?
Nyt vähän huolettaa ap.kohtalo, ettei vain olis tehnyt mitään radikaalia, kun ei ole kuulunut mitään.
[quote author="Vierailija" time="19.09.2014 klo 22:07"]
Da capo <3
[/quote]
Niin?
[/quote]
[/quote]
[/quote]
OPETELKAA NYT JUMALAUTA NOIDEN LAINAUSTEN KÄYTTÖ, SAATANA.
[quote author="Vierailija" time="20.09.2014 klo 12:47"]
Nyt vähän huolettaa ap.kohtalo, ettei vain olis tehnyt mitään radikaalia, kun ei ole kuulunut mitään.
[/quote]Itsehän se tuolla aikaisen kirjoitti, että voi mennä pari päivää hiljaisuudessa.
[quote author="Vierailija" time="20.09.2014 klo 12:46"]
Ja toinen juttu, suhteessa on jotain vikaa jos joku pettää. Se ei tietenkään oikeuta pettämistä, mutta voi sitä katsoa peiliin ja miettiä että tuliko tehtyä jotain sellaista mikä myötävaikutti pettämiseen, esim. valitettua liikaa tyhjänpäiväisyyksistä, pihdattua seksiä, kuristettua toisen omaa aikaa tai muuta mikä ahdistaa. Ei kukaan sellaista petä, ketä kunnioitaa. Se kunnioitus vaan pikkuhiljaa menee, jos vastapuoli jatkuvasti on on rasittava kusipää.
Tästä kierroksia ottavat naiset voisivat ennen ulisemistaan miettiä sitä, että viitsivätkö itse olla kaltaisensa ruikuttajan kanssa kovinkaan kauaa. Miltä se tuntuisi kun toinen osapuoli nillittäisi samaan tahtiin jatkuvasti?
[/quote]
Mistä tiedät että on työtön ? Ja mitä sitten vaikka olisikin ? Itsekkö tuossa tilanteessa et heittäisi pihalle/lähtisi itse ? Ja MIKÄÄN ei oikeuta pettämään, vaikka muija olisi kuinka pihtari tai nalkuttaja. Siinä vaiheessa erotaan, ei petetä.
Olipas kiinnostava päivä. Kyllä meidät taas saatiin alitajuntaisesti mainoksia katselemaan koko päivä.
[quote author="Vierailija" time="19.09.2014 klo 22:14"]
[quote author="Vierailija" time="19.09.2014 klo 22:07"]
Da capo <3
[/quote]
Niin?
[/quote]
[/quote]
[/quote]
OPETELKAA NYT JUMALAUTA NOIDEN LAINAUSTEN KÄYTTÖ, SAATANA.
[/quote]
No onko se nyt niin vaikeaa erotella välistä uusi kirjoitus, ei kai?
Ei lainauksien väliin vastannut.
[quote author="Vierailija" time="20.09.2014 klo 12:46"]
[/quote]
Riippuu avioliiton pituudesta ja hankitusta omaisuudesta ja omista perityistä varoista, kuinka esim omistusasunnosta joutuu kuutamolle. Yleensä se lähtee, joka pettää toisen luottamuksen, jos omaisuus on fifty fifty. Huoraajamies joutuu menemään huorauskumppaninsa luo, jos silloin enää huolii!!!
Hyvin tyypillinen mieshenkilö tuo em kommentoija. Vierittää pettämisen syyn vaimon niskaan, vaikka väärintekojen syy on A I N A V A I N SEN, joka ITSE tekee VÄÄRIN!
Koskaan ei kukaan ole TOISEN tekemistä VÄÄRYYKSISTÄ vastuussa! Ei koskaan!!!
Joka ikinen rikos on sen tekijän täysin oma syy!!!
Joka varastaa toisen omaisuutta, on itse syyllinen. Joka väärentää asiakirjoja, on itse syyllinen. Joka tappaa toisen, on itse syyllinen. Joka pettää OMAT lupauksensa, esim avioliittolupauksensa, on vain ja ainoastaan itse syyllinen! Jokainen rikos on sen rikollisen itsensä tekemä päätös tehdä väärin! Ketän muuta ei voi rikollisista teoista syyttää, kuin sitä, joka tekee rikoksen.
Seksistä kieltäytyminen, kuten syömisestäkään kieltäytyminen, ei ole rikos! Ei ole rikos nalkuttaa miehelle tämän huolimattomuudesta, jos jättää esim toistuvasti vaatteensa lattialle! Vaimo sanoo silloin aiheesta, ja siihen pitäisi miehen reagoida toimimalla vastaisuudessa oikein, koska vaimo ei ole miehen perässä kävelijä ja jälkien siivoaja! Joka ikinen täysjärkinen aikuinen tajaa tämän!
Rikollinen etsii tietoisesti toisesta syytä omaan rikokseensa, koska rikollinen ei myönnä tehneensä rikosta! Tämä on erittäin tyypillistä nimenomaan pettäville miehille. Kuinka usein se pettämisestä tietämätön vaimo saa kokea halveksivaa haukkumista ja huorittelua, jopa fyysistä väkivaltaa, muusta henkisestä väkivallasta puhumattakaan, vaikka itse ei ole tehnyt mitään väärää? Ihmettelee vain ääneen miehen törkeää käytöstä, mikä miehen mielestä on nalkutusta, kun miehen itsensä omatunto on poltinraudalla merkitty ja oirehtii salapetturuuttaan! Moni vaimo on satsannut avioliittoonsa ja luullut sitä tasapainoiseksi, mutta pettävä mies ei todellakaan paljasta petostaan, vaan saattaa vakuutella olevansa onnellinen parisuhteessaan, ettei paljastu! Toinen tietenkin luottaa. Ja pettyy hyväuskoisuudessaan ja luottavaisuudessaan.
Rikosten tekijä on aina itse vastuussa rikoksistaan. Aviorikoksen uhri on se petetty puoliso, mutta myös mahdollisesti se petoskumppani, joka on vietelty petoskumppaniksi valhein, eli uskottelemalla, että houkuttelija ei ole parisuhteessa. Fiksu petoskumppaniksi joutunut ilmiantaa pettävän puolison tämän puolisolle ja hylkää pettäjän. Petollisille olisi oikein, että joutuisivat vastuuseen kaikista petoksensa aiheuttamista vahingoista aina petetyn mielenterveyden, sairaslomien ja muiden petoksesta aiheutuneiden menojen kulujen kattamista myöten. Yhteiskunnan varoista ei pitäisi petostehtailijoiden aiheuttamia kuluja koskaan maksaa, sillä yleensä se, joka tekee rikoksen, myös joutuu siitä vastuuseen. Aviorikos on yksi raskaimmista rikoksista murhien, pedofilian,raiskausten ja suurten talouspetosten ohessa. Tämä pitäisi ottaa lainsäädännössä jälleen huomioon! Mikä muu, talousrikoksia lukuun ottamatta, aiheuttaa niin suuria kustannuksia yhteiskunnalle, kuin aviorikokset? Ja seuraamukset kantavat myös seuraavat sukupolvet mm mielenterveysongelmina.
Onko tämmöselle nimea?
Siis joku keksii mukaansatempaavan, vähän jännitystäkin sisältävän, tunteiisin vetoavan stoorin / tarinan, johon muut ottaa osaa ja pääsee eläytymään siihen. Ikäänkuin tämä tapahtuisi oikeasti. Tapaus ja tilanne, joka helposti voisi olla todenperäinen tuhansien naisten kodeissa ja johon on sen vuoksi helppo samaistua. Täällä toivotellaan ap:lle jaksamisia ja kysytään kuulumisia ikäänkuin tämä olisi totta.
Mutta siis, onko tällaiselle tarinankerronnalle omaa nimikettä.
[quote author="Vierailija" time="20.09.2014 klo 14:22"]
Onko tämmöselle nimea?
Siis joku keksii mukaansatempaavan, vähän jännitystäkin sisältävän, tunteiisin vetoavan stoorin / tarinan, johon muut ottaa osaa ja pääsee eläytymään siihen. Ikäänkuin tämä tapahtuisi oikeasti. Tapaus ja tilanne, joka helposti voisi olla todenperäinen tuhansien naisten kodeissa ja johon on sen vuoksi helppo samaistua. Täällä toivotellaan ap:lle jaksamisia ja kysytään kuulumisia ikäänkuin tämä olisi totta.
[/quote]
Aina näkyy olevan niitä, jotka vähättelevät toisen kärsimyksiä. Oletan tuon kommentoijan olevan itse joku puolisonsa pettäjä, sillä muutoin en ymmärrä tuollaista vähättelyä ja vääristelyä ja kärsivän syyllistämistä! Itse uskon täysin, mitä ap on kertonut, sillä niin looginen ja kaikki tunteet paljastava tuo ap:n kertoma on, kellonaikoineen ja hätäilyineen.
Joka kerta, kun joku alkaa hokea provoa, näen asian niin, että omantuntonsa lianneet alkavat heti VÄHÄTELLÄ kerrottua eli jonkun toisen kokemaa, joka voisi olla vaikka se osapuoli, jota tuo provon hokija on pettänyt. Eli provon hokija yrittää vähätellä ja vierittää syyllisyyden avoimesti asioista kertovan niskaan. Erittäin tyypillistä pettäjän käutöstä! Osoittaa myös sen, ettei provon huutelija KYKENE ajattelemaan muiden tunteita, ei kykene empatiaan, eikä halua kenenkään kertovan pettämisten paljastumisesta, koska ITSEei halua tulla paljastetuksi omista petoksistaan.
Tällaisena näen tämän ketjun provon huutelijat! Pelkureina, jotka pelkäävät omaa paljastumistaan!
Olen seurannut tätä alusta loppuun kommentoimatta.
Olen ap todella pahoillani, nyt vaan katse kohti ylöspäin ja kaiva jostain voimavaroja eteenpäin. Muista tukeutua myös ystäviin ja perheeseen.
Paljon voimia sinulle, toivon että saat vielä kokea onnen kunnollisen miehen kanssa! Ansaitset paljon parempaa, muista se.
[quote author="Vierailija" time="20.09.2014 klo 14:22"]
Onko tämmöselle nimea?
Siis joku keksii mukaansatempaavan, vähän jännitystäkin sisältävän, tunteiisin vetoavan stoorin / tarinan, johon muut ottaa osaa ja pääsee eläytymään siihen. Ikäänkuin tämä tapahtuisi oikeasti. Tapaus ja tilanne, joka helposti voisi olla TODENPERÄINEN TUHANSIEN NAISTEN KODEISSA ja johon on sen vuoksi helppo samaistua. Täällä toivotellaan ap:lle jaksamisia ja kysytään kuulumisia ikäänkuin tämä olisi totta.
[/quote]
Kirjoitin tuon lainauksen tekstistä osan suurilla kirjaimila korostaakseni tuota asiaa. Juurikin näin! Tuhansien naisten kodeissa tapahtuu juuri ap:lle tapahtunut petos, ja se ei todellakaan oikeuta väheksymään ap:n kertomaa K E K S I T Y K S I!!! Törkeää toisen kärsimysten vähättelyä! Enpä muuta toivo, kuin että tuollaisille vähättelijöille ja toisen kertpman valheeksi, siis keksityksi, vääntäjile itselleen kalahtaa kalikka nilkkaan.
Pöh. Tää nyt jäi vähän kesken. Erosiko ap oikeasti? Mitä muuta puhelimesta paljastui? Miten mies selitteli juttua? Kuka on enkeli? Oliko tarina tosi ja ap riutuu nyt jossakin sydänsuruissaan? Oliko tämä keksitty juttu ja ap keksi parempaa tekemistä viikonlopulle? Miksi meidät jätettiin epätietoisuuteen? Oi miksi?
[quote author="Vierailija" time="21.09.2014 klo 11:28"]
Olkaa ystävällisiä ja lopettakaa nimelläni kirjoittelu. Sanoin jo etten halua asiasta enään puhua täällä. Asia selvitettiin ja en todellakaan ole ottanut miestä takaisin. Saatika ripuloinut ystävän sohvalle. Jos nyt lopetetaan tähän ketjuun kirjoittaminen? ap
[/quote]
Olen kanssasi samaa mieltä, mutta samoin myös sinä voisit lopettaa ketjuun kommentoimisen nimissäni.
Ymmärrän, että minua yritetään kalastella tällä tapaa kommentoimaan ketjuun lisää ja reagoimaan suollettuun paskaan. Minulla on kuitenkin muuta ajateltavaa kuin kakkavitsinne ja trollailunne. Se on keskenkasvuisten kakaroiden tapa huvittaa itseään, koetella toisia ja kerjätä huomiota, koska heillä ei ole älyllistä kapasiteettia muunlaiseen toimintaan.
Kiitos vinkistä, että tarkastaisimme puhelinnumeron omistajan toiset numerot. Ei tullut mieleen. Katson miten edetään asiassa, mutta en tule raportoimaan aiheesta. Asia on jo käsitelty, enkä halua enää käsitellä asiaa julkisesti. Sen jälkeen en ole kommentoinut, ennen kuin nyt. Kun kaikki on jo sanottu, ei ole enää mitään kerrottavaa.
Tämä on viimeinen viestini ketjuun. Joten kiitos ja hyvästi. ap
Da capo <3
[/quote]