Löysin kotoa oudon puhelimen
Huoneessa rupesi kuulumaan värinähälytys useampaan kertaan. Oma puhelin oli taskussa mutta kun sitä rupesi kuulumaan useampaan kertaan pitkin päivää niin rupesin paikallistamaan värinää. Löysin lopulta kaapin takaa kännykän, jota en ole koskaan aikaisemmin nähnyt. Tässä on värinät päällä. Puhelimessa on näppäinlukko ja siihen on tullut neljä viestiä.
Ei muuten ole miehen työpuhelin, eikä vaikuta olevan mikään kamalan uusi. Vieraita kävi viime viikolla. Kai jos tuttu olisi hukannut puhelimensa niin olisi jo ottanut yhteyttä. Sydän takoo tuhatta ja sataa.
Kommentit (1050)
Tottahan se puhelin nyt on salasuhdetta varten. Eräs ystäväni jäi kiinni suhteesta (ei ollut kertonut kenellekään) ja kun jälkeenpäin puhuttiin siitä asiasta, hän kertoi, että hänellä oli erillinen puhelin tätä miestä varten.
[quote author="Vierailija" time="19.09.2014 klo 19:22"]
Eikös se ap jossain vaiheessa väittänyt, ettei miehellä ole ollut mitään ylitöitä missään vaiheessa? Joten milloinkas sitten on pyöritellyt Enkeliä punatangoissaan ympäriinsä? :O
[/quote]
Jos miehen työaika on 8-16 ja mies tulee pääsääntöisesti 17 tai sen jälkeen kotiin niin siinähän on jo viikossa viisi tuntia aikaa rajastajalle jollei sitten miehellä ole tunnin työmatka.
En lukenut koko ketjua mutta itse jättäisin johonkin tosi normaaliin paikkaan näkyville ja kattoisin miten reagoi. jos kysyis ni sanoisin että joku kaveri kävi ja ehkä jäi siltä. Jos mies ei tiedä mitään ja on ihan normaali en olisi ääliö vainoharhanen ja jos alkaisi kiemurtelemaan tietäisin että sehän se...
[quote author="Vierailija" time="19.09.2014 klo 19:31"]
[quote author="Vierailija" time="19.09.2014 klo 19:29"]
[quote author="Vierailija" time="19.09.2014 klo 19:19"]
[quote author="Vierailija" time="19.09.2014 klo 17:37"]
[quote author="Vierailija" time="19.09.2014 klo 17:24"]
[quote author="Vierailija" time="19.09.2014 klo 15:48"]
[quote author="Vierailija" time="19.09.2014 klo 15:44"]
Mä en silti tajua tuon ap:n miehen logiikkaa... miksi se itse soittelee omaan salaiseen puhelimeensa?? Jonka siis olettaa olevan himassa kaapin takana. Vai oliko se jo tajunnut, että luuri kadonnut??
[/quote]
Ääliö :D Mies on tietenkin huomannut, että puhelin ei ole kaapin takana ja olettaa, että on hukannut sen jonnekin muualle ja soittaa siihen, jos löytäjä vaikka vastaisi.
[/quote]
JOS tämä olisi totta, niin miksi mies soittaisi töistä puhelimeen, joka voi olla kotona ja jonka vaimo voi löytää vasta sen soidessa? Jos minä olisin tuo mies, en takuulla soittaisi puhelimeen töistä vaan kotoa silloin, kun vaimo ei ole kotona. Koska mies on säilyttänyt puhelinta kotona, hänen täytyy tietää, että kotona se on.
Ja tämähän on provo, mutta ihan vain siksi, että ap seuraavalla kerralla keksisi vedenpitävämmän tarinan.
Sitäpaitsi grafologiopintojeni perusteella uskallan väittää, että ap on itse kirjoittanut vastauksistakin aika monta muutakin, kuin ne, jotka sanoo kirjoittaneensa. Aina, kun ketju uhkaa pudota seuraaville sivuille, ap kirjoittaa vastauksen nostaakseen ketjun. :)
[/quote]
Muuten hyvä, mut ku grafologi tutkii käsialaa, siis paperille kirjoitettuja kiekuroita. Tekstianalyytikko tai semiootikko on se, joka tutkii ja analysoi tekstiä. Check your facts, woman!
[/quote]
Aha. Mitä sitten? Grafologiopintojeni perusteella uskallan väittää, että ap on itse kirjoittanut vastauksistakin osan.
Mistä sinä tiedät, mitä minun opinnoissani on käyty läpi? Entäpä jos minulle on grafologiopintoihini kuuluen opetettu myös mainitsemiasi asioita? Kun nyt olet vaivautunut kaivamaan esiin tuollaisia "faktoja", niin olisit samalla etsinyt edes yhden HOPSin. Ap, älä nyt viitsi.
[/quote]
En ole tuo, joka aiemmin kommentoi noita grafologiopintoja, mutta onhan se nyt ilman niitäkin selvää, että ap on itse kirjoittanut suuren osan kommenteista tähän ketjuun. :D
[/quote]
Yhtä todennäköistä kuin se että ne on kommentoinut joku muu, päälle 200 peukuttajasta jotka aloitukselle on tullut.
[/quote]
Et sitten ole ymmärtänyt, että sama ihminen voi peukutella monta kertaa samaa viestiä? :)
[quote author="Vierailija" time="19.09.2014 klo 19:44"]
Mä en silti tajua tuon ap:n miehen logiikkaa... miksi se itse soittelee omaan salaiseen puhelimeensa?? Jonka siis olettaa olevan himassa kaapin takana. Vai oliko se jo tajunnut, että luuri kadonnut??
[/quote]
Ääliö :D Mies on tietenkin huomannut, että puhelin ei ole kaapin takana ja olettaa, että on hukannut sen jonnekin muualle ja soittaa siihen, jos löytäjä vaikka vastaisi.
[/quote]
JOS tämä olisi totta, niin miksi mies soittaisi töistä puhelimeen, joka voi olla kotona ja jonka vaimo voi löytää vasta sen soidessa? Jos minä olisin tuo mies, en takuulla soittaisi puhelimeen töistä vaan kotoa silloin, kun vaimo ei ole kotona. Koska mies on säilyttänyt puhelinta kotona, hänen täytyy tietää, että kotona se on.
Ja tämähän on provo, mutta ihan vain siksi, että ap seuraavalla kerralla keksisi vedenpitävämmän tarinan.
Sitäpaitsi grafologiopintojeni perusteella uskallan väittää, että ap on itse kirjoittanut vastauksistakin aika monta muutakin, kuin ne, jotka sanoo kirjoittaneensa. Aina, kun ketju uhkaa pudota seuraaville sivuille, ap kirjoittaa vastauksen nostaakseen ketjun. :)
[/quote]
Muuten hyvä, mut ku grafologi tutkii käsialaa, siis paperille kirjoitettuja kiekuroita. Tekstianalyytikko tai semiootikko on se, joka tutkii ja analysoi tekstiä. Check your facts, woman!
[/quote]
Aha. Mitä sitten? Grafologiopintojeni perusteella uskallan väittää, että ap on itse kirjoittanut vastauksistakin osan.
Mistä sinä tiedät, mitä minun opinnoissani on käyty läpi? Entäpä jos minulle on grafologiopintoihini kuuluen opetettu myös mainitsemiasi asioita? Kun nyt olet vaivautunut kaivamaan esiin tuollaisia "faktoja", niin olisit samalla etsinyt edes yhden HOPSin. Ap, älä nyt viitsi.
[/quote]
En ole tuo, joka aiemmin kommentoi noita grafologiopintoja, mutta onhan se nyt ilman niitäkin selvää, että ap on itse kirjoittanut suuren osan kommenteista tähän ketjuun. :D
[/quote]
Yhtä todennäköistä kuin se että ne on kommentoinut joku muu, päälle 200 peukuttajasta jotka aloitukselle on tullut.
[/quote]
Et sitten ole ymmärtänyt, että sama ihminen voi peukutella monta kertaa samaa viestiä? :)
[/quote]
Miten se onnistuu, kun multa ei ole koskaan onnistunut, muutakun konetta vaihtamalla?
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
No ylläripylläri. Ketjua on katsottu nyt 8652 kertaa, nekin varmaan tehty yhden ihmisen toimesta?
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Ei voi peukuttaa kuin kerran samalta koneelta.
[quote author="Vierailija" time="18.09.2014 klo 16:04"]
Mä haen nyt popparit.
[/quote]
Mulla täällä jo jäätelölusikka kourassa XD
Kuten totesin taas näissä ketjuissa sama kaava kun ap on mennyt niin alkaa se keskinäinen tappelu ja väittely turhista asioista kiimoissaan.
Luin koko ketjun ja mulle tuli niin paha mieli AP:n puolesta. Toivoin viimeiseen saakka että kännykkä olisi ollut jotain muuta tarkoitusta varten (en kyllä keksi mitään viatonta syytä miksi jollakulla olisi salapuhelin jota piilottelee kaapin takana...) Halauksia AP ja paljon tsemppiä. Toivon että jätät miehen ja aloitat uuden, itsenäisen elämän johon ei kuulu miehenkaltaisia pettureita. Yritä kaiken katkeruuden ja vihan keskelläkin muistaa, että niitä hyviäkin miehiä on. Kaikki eivät petä ja sitten kun asia tuntuu taas ajankohtaiselta, voit alkaa etsiä uutta USKOLLISTA rakasta.
Ap, kuulumisia? miten jakselet?
[quote author="Vierailija" time="19.09.2014 klo 19:47"]
[quote author="Vierailija" time="18.09.2014 klo 16:04"]
Mä haen nyt popparit.
[/quote]
Mulla täällä jo jäätelölusikka kourassa XD
[/quote]
Onko sulla jäätelöökin, vai pelkkä lusikka vaan?
Hei, please, älkää nyt olko noin naiveja kaikki! Lähettäkää nyt vielä jaxuhalit ap:lle, joka hykertelee komeronnurkassa hekumoimassa tämän ketjun suosiota... Aaarghhhh!
[quote author="Vierailija" time="19.09.2014 klo 19:56"]
Hei, please, älkää nyt olko noin naiveja kaikki! Lähettäkää nyt vielä jaxuhalit ap:lle, joka hykertelee komeronnurkassa hekumoimassa tämän ketjun suosiota... Aaarghhhh!
[/quote]
Joo, kun nää provo-viestit on niiiiiiiiin paljon hedelmällisiä. "kato mua, mää oon olevinaan fiksu hei!"
Toivotaan, että KAIKKI puolisoaan pettävät jäävät kiinni jo alkumetreillä, ettei kenenkään petetyn toiseen luottaneen tarvitse kauaa kärsiä petoksen tuottamasta epätietoisuudesta ja kuvittelusta, että kaikki on hyvin!
Jokainen puolisoaan pettävä on jonkin sortin mielisairas, äärettömän itsekäs ja itsessään tasapainoton, toisten ihmisten tunteista välinpitämätön toisten hyväksikäyttäjä, salassa värin tekijä, epärehellinen avionrikkoja, eikä ansaitse ketään uskollista puolisoa rinnalleen, joten ystävät ja kylämiehet, puolitutut ja tilanteita (oikeasti, ei mutu-tuntumalla) näkevät, kusauttakaa kaikki pettäjät! Ettehän tahdo itseännekään petettävän!
Tämä ketju osoittaa naisten keskinäisen solidaarisuuden nousevan (hyvä sisko!) ja me naiset voimme alkaa pitää meidän naisten puolta pettäjäsikoja vastaan toinen toistamme tukien niin petosten selvittämisessä kuin petettyjen tukemisessakin. Emmekä ole tässä suinkaan yksin, siis naisjoukossa, vaan paljon on miehiäkin, jotka eivät hyväksy pettämistä, ei naisten, eikä miesten! Pihtareita on molemmissa sukupuolissa yhtä lailla, joskin naisilla ON enemmän fyysisiä tilanteita, jolloin seksi ei ole ensimmäinen mielessä, esim menkkojen aikaan ja synnytysten jälleen. Moni mies joutuu myös vaimonsa pettämäksi, usein jopa parhaan kaverinsa kanssa, joten kaikki, jotka emme hyväksy pettämisiä, noustaan tuota HIRVITTÄVÄÄ VÄÄRYYTTÄ vastaan ja osoitetaan oikeamielisyyttä ja asetutaan petettyjen rinnalle vääryyttä vastaan. Emmehän salli kiusaamistakaan, ja pettäminen on aivan yhtä hirveää tuskaa tuottava, koko petetylle perheelle!
Siispä taistellaan pettämistä vastaan, siskot ja veljet! Niin henkilökohtaisessa elämässämme, ettemme tee väärin, kuin toistenkin elämässä vääryyden oikaisijoina ja oikeudenmukaisuuden tukijoina.
MIKÄÄN ei oikeuta pettämiseen, ei koskaan!!!
[quote author="Vierailija" time="20.09.2014 klo 00:50"]
Mies on toiminut tosi tyhmästi. Miten ap? Kukaan ei ole rehdiyden nimissä kysellyt hänen tekemisistään. On vain otaksuttu että mies on sika. Onko ap esim. pihdannut pitkään? Ollut jatkuvasti nalkuttamassa? Kärsiikö sairalloisesta mustasukkaisuudesta? Ym. Mitä jos mies on yrittänyt kaikkensa, mutta ap onkin ollut se "sika", joka on ajanut miehen toisen naisen luo? Olen itse mies ja varmaan saan vihat päälleni, mutta lähes aina asioissa on kaksi puolta..
[/quote]
Niin eli sinun logiikalla jos suhde menee päin persettä, niin ratkaisu siihen on hankkia salapuhelin ja ruveta pettämään? Sillähän se paranee!
Jos minua suhteessani haukuttaisiin tai pilkattaisiin niin nostaisin kytkintä, sen verran arvostan itseäni. Jotkut miehet on vaan henkisesti niin rassukoita etteivät kykene tekemään aikuisen ihmisen rohkeita valintoja vaan ajautuvat pettämään tai käyttäytyvät huonosti niin kauan että muija nakkaa pihalle. Raukkamaista!
[quote author="Vierailija" time="20.09.2014 klo 00:04"]
Oli totta tai ei, olihan tämä jännittävämpää, kuin yksikään elokuva tai tv-sarja aikoihin! Ja valitettavasti tälläiset tapaukset ovat liiankin tuttuja monille :(
[/quote]
AP, tämä on kyllä sinun kirjoittamasi vastaus :D