Kävimme syömässä lounasta Hesburgerissa.
Kommentit (34)
[quote author="Vierailija" time="18.09.2014 klo 14:38"][quote author="Vierailija" time="18.09.2014 klo 14:35"]
Nääh, en minäkään. Koska en ole yhtään sen parempi. Viime viikolla käytiin mekin päivällisellä hesessä. Ja tänään hauduttelen lihapataa jossa on kasviksia ja sieniä. Jo joskus syä epäterveellisesti ei se takoita että aina söisi, joskus voi vähän höllätä.
[/quote]
Kyllä meilläkin aika terveellisesti noin keskimäärin syödään. Ajattelen, että liika terveellisyyden painottaminen voi olla itsessään epätervettä.
Ap
[/quote]
Voi luoja... epätervettä? Ja liika epäterveellisyys taas todella tervettä.
[quote author="Vierailija" time="18.09.2014 klo 14:43"]Minäkin söin hesessä tänään kanatortillan ja light cokiksen.Ei mitenkään epäterveellistä,syön siellä n.2krt kuukaudessa.Olen tällä hetkellä vielä alipainoinen koska ruoka ei ole maistunut masennuksen takia.
[/quote]
Kuule, on se epäterveellistä. :/
Ootteko muuten vegeilijät huomanneet, että falafel-hampurilainen on palannut taas hesen valikoimaaan? Ei tarvitse aina ottaa soijatortillaa.
Osaako kukaan enää valmistaa ruokaa itse?
[quote author="Vierailija" time="31.01.2015 klo 13:35"]Ootteko muuten vegeilijät huomanneet, että falafel-hampurilainen on palannut taas hesen valikoimaaan? Ei tarvitse aina ottaa soijatortillaa.
[/quote]
Onko hyvän makuinen?
Mä rakastan heseruokaa. Ja mäkkiruokaa. En tiedä oikeesti mitään parempaa, hittoon kaikki gourmeehömpötykset. Joku el maco -ateria, <3
En kyllä syö usein mutta nam nam.
Hyi mitä paskaa!!!1 Jos et välitä itsestäsi niin välittäisit edes lapsesta. Pitäsi tehdä lasu tollasesta.
Itselläni oli lounaaksi tonnikala-raejuusto-puolalainentorjunta-ainemansikka-smoothie.
Olo on ihan vitun mahtava ja energinen. Siksi olen näin seesteinen <3
Loukkaantuiko alapeukuttajat? Mitäs syötte moskaa?
[quote author="Vierailija" time="31.01.2015 klo 13:40"]Hyi mitä paskaa!!!1 Jos et välitä itsestäsi niin välittäisit edes lapsesta. Pitäsi tehdä lasu tollasesta.
Itselläni oli lounaaksi tonnikala-raejuusto-puolalainentorjunta-ainemansikka-smoothie.
Olo on ihan vitun mahtava ja energinen. Siksi olen näin seesteinen <3
[/quote]
Hih hih. Oikeasti nauran, mutta miksi olet noin agressiivinen?
Mä söin viimeksi Hesessä 2013 joulun aikaan:). Mäkkäristä olen hakenut kahvia joskus. Ihan hirveetä sontaa nuo pikaruokamätöt. En ole edes mikään terveysintoilija, mutta se vaalean leivän väliin sullottu majoneesimössö on kuvottavaa.
Hesessä on kyllä ollut sellainen iso kahvi+ ruissämpylä tarjouksessa. Se oli ihan ok. En tiedä onko enää?
[quote author="Vierailija" time="18.09.2014 klo 14:32"]Haluatko kysyä jotain tai syyllistää?
[/quote] miten.voit.kestää.sitä.majoneesin.määrää!?
[quote author="Vierailija" time="18.09.2014 klo 14:49"]Mekin käytiin, oli hyvää hamparia ja lapsilla oli kivaa pallomeressä :) Minö söin kerrosaterian kokiksella, esikoinen söi juustoaterian kokiksella ja kuopus söi neljä nugettia ja napsi ranskalaisia sekä mun että isoveljensä aterioista. Iltaruoaksi sitten tehdäänkin tonnikala munakasrullaa ja salaattia :)
[/quote]
Hyi teitä läskejä.
Alkoikin tehdä mieli heseen tai mäkkäriin, ja siinä tulis jotain ohjelmaakin tälle päivälle, kiitti!
Kiinnostaa toi tonnikala-munakasrullakin, oisko reseptiä? :)
Kävin just Hesessä lapsen kanssa.