Seksi on nuoria ja kauniita varten
Itse olen vanha ja lösähtänyt. En halua katsella itseäni ja jonkun toisen vielä vähemmän. Miten ilmaista ukolle että se on loppu nyt? Turha antaa mitään löysiä heittoja avoimista suhteista ja eroista. Kumpaankaan en suostu ja ensin mainittu ihan naurettava ajatus ukon oman habituksen huomioiden. En ole provo.
Kommentit (107)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Alettiin reilusti yli 50 iässä rouvan kanssa seksituristeiksi. Ei ole ollut isompaa sosiaalista painostusta tähän. Pikemmin ollaan pidetty ihan visusti omana tietonamme seikkailut.
Teettekö omia reissuja vai yhdessä?
Yhdessä "harrastetaan" ; )
Missä käytte? Mieheni on cuckold.
IRL tapahtumia sinällään harvoin, 1-2 vuodessa. Nizza, Torre, Thaimaa, Kirkkonummi. Noista tulee hyvää konkretiaa fantasioiden ympärille. Sopivassa kohtaa kun vähän vihjaa, että viedäänkö sut (vmo) taas... No menee s-palstan asiaksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siksi panenkin vain nuoria ja kauniita.
M44:D
Leuaton hikinen keski-ikäinen huonolla tukalla keppijalkoinenen onkin ihana näky nuoren naisen päällä.
Voi kun ihmiset tajuaisivat että lähes kaikkien seksi näyttäisi hirveältä esim videoituna. Se on ihan ok.
Juuri niin. En ymmärrä miksi joku viisikymppinen punkero mamma/ukko ei tajua miltä hän näyttää noissa puuhissa 🤣
Häh? Onko tässä joku uusi juttu , jota tämmöinen vanhempi nainen ei tiedä ollenkaan?
Minä olen aina harrastanut seksiä kahdestaan mieheni kanssa eikä kukaan ole ollut katselemassa. Onko se nykyään yleistäkin, että on yleisöä?
Minä en välitä siitä, miltä se näyttää jonkun ulkopuolisen silmin kun itse olen ok ja samoin mieheni.
Nuori sukupolvi luulee aina olevansa ensimmäinen seksin keksinyt sukupolvi. Kuulin tämän jo 20 vuotta sitten.
Seksi on perseestä. Ihan sairasta ja uskomatonta että on olemassa jotain sex tape suomi-ohjelmia (taisi onneksi loppua lyhyeen) missä sen mitä kuuluu harrastaa kotona lukon takana, nopeasti ja ilman mitään kommervenkkejä läväytetään televisioon kaikkien nähtäväksi. Sama pätee jotain avoin suhdeporttoiluaan mainostaviin nuorgameihin ja pölypallo leidi kujanpäihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No jos nyt ihan raatorehellisiä ollaan, niin onhan seksi esteettinen laji. Tarkoituksena ovat aistinautinnot ja lisääntyminen, ja ne taas ovat osa nuoruutta, että sikäli täysin perusteltu ap:n aloitus. Voihan sen kysyä myös toisinpäin: herättääkö ruttuinen jä löysä kurppaluuska kenessäkään mitään himoja, sukupuolesta riippumatta? No ei. Etova koko mielikuva.
Juurikin näin. Ei kukaan halua nähdä ikäloppujen seksiä, puhumattakaan siitä että joku haluaisi harrastaa seksiä moisen kanssa. 50v kun tulee täyteen niin seksi tulisi jättää nuoremmille, ja keskittyä vaikka puutarhanhoitoon.
Päälle viiskymppiset (sukupuoleen katsomatta) näyttää vartaloltaan yleensä lähinnä joltain lihapullalta johon on laitettu hammastikut käsiksi ja jaloiksi. Kuka tuollaisen kanssa haluaa seksiä, ihmettelen vaan.
Pieleen meni, koska nykyään monet 50v ovat timmissä kunnossa, koska kuntoilevat paljon. Monet 20v on jo lihapullan näköisiä elintapojen vuoksi, että aina ei voi yleistää.
Olen 50v kaunis ja hyväkroppainen.
Miksi sinua häiritsee toisten ulkonäkö? Oletko samaa mieltä, kun itse olet 50?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tähän mennessä seksi parantunut mitä vanhemmaksi tullut. En usko koskaan lopettavani seksiä. Täytyy ehkä jossain vaiheessa vaan etsiä nuorempi kumppani. N44
Sulla ei ole ollut vielä vaihdevuosia. 10 vuoden päästä olet rutikuiva.
Maailman helpoin ongelma ratkaista. Apteekista saa ilman reseptiä estradiolia sisältäviä emätinpuikkoja, joita laitetaan kerran viikossa. Sillä se kuivuus lähtee, eikä siis tarvi edes koko kehoon vaikuttavaa hormonikorvaushoitoa.
Ei mua ainakaan noi auta. Olen 1,5 vuotta käyttänyt 2 kertaa viikossa Vagifem:iä ja kuiva olen edelleen
Niin kuiva, että yhdyntä sattuu. Haluja olisi mutta sattuu liikaa.Onko oikeasti olemassa näin tyhmiä ihmisiä? Minä olisin mennyt gynelle viikossa, tuo kärsii vaan. Ei onneksi tarvitse ymmärtää.
Luuletko etten ole käynyt monta kertaa!! Määrää aina vaan Vagifemiä lisää ja toteaa, että kun vaihdevuodet on ohi niin paikallisestrogeenin PITÄÄ riittää. Muuta apua ei ilmeisesti siis ole.
Olen 50v kaunis ja hyväkroppainen.
Vai olet? Meeppä nyt peilin eteen ja arvioi itseäsi: harakanvarpaitasi, verkkomaisia kämmenselkiäsi, pakaroiden ja reiden välissä olevia persevekkejäsi jne. sillä noita kaikkia sulla on vaikka olisit kuinka hyväkuntoinen.
Anteeksi, kuolen nauruun🤣