Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Seksi on nuoria ja kauniita varten

Vierailija
22.08.2021 |

Itse olen vanha ja lösähtänyt. En halua katsella itseäni ja jonkun toisen vielä vähemmän. Miten ilmaista ukolle että se on loppu nyt? Turha antaa mitään löysiä heittoja avoimista suhteista ja eroista. Kumpaankaan en suostu ja ensin mainittu ihan naurettava ajatus ukon oman habituksen huomioiden. En ole provo.

Kommentit (107)

Vierailija
61/107 |
22.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan koko terveydenhuollon tulisi uudistua sen verran, että juurikin ikäihmisille selvennettäisiin, että se seksi ja paneminen ei ole mikään ”juttu”

enää 50+ iässä.

Vierailija
62/107 |
22.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siitä olen kyllä samaa mieltä että kukaan joka ri ymmärrä hidastaa 45:n vaiheilla ja lopettaa 5kymppisenä on surullinen ja naurettava. Eihän luontokaan ole tarkoittanut että lisääntymisiän ylittäneet eläimet enää yhtyisivät.

Ihmiselle seksi on pääasiassa ihan muuta kuin lisääntymistä. Siksi sitä harrastetaan muulloinkin kuin kiima-aikana ja siksi ehkäisy on keksitty.

Mä en ymmärrä teitä, oon itsekin vanha mutta niin on kumppanikin ja silti osaamme nauttia toisistamme.

Onko teillä kenties masennus ja itseinho päällä? Siksi teette kiusaa puolisollekin? Uskomattoman itsekästä. Eroa ja vieraissa käyntiä ette voi estää, jos puolisolla niihin haluja on.

Kuivuus ei ole ongelma, ellei johdu sairaudesta. Liukkarit on keksitty ja ne tekevät hommat vielä paremmiksi nuorillakin.

T. 56-vuotias nauttiva ihminen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/107 |
22.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lessujen seksuaalivihaa.

Vierailija
64/107 |
22.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siitä olen kyllä samaa mieltä että kukaan joka ri ymmärrä hidastaa 45:n vaiheilla ja lopettaa 5kymppisenä on surullinen ja naurettava. Eihän luontokaan ole tarkoittanut että lisääntymisiän ylittäneet eläimet enää yhtyisivät.

Ihmiselle seksi on pääasiassa ihan muuta kuin lisääntymistä. Siksi sitä harrastetaan muulloinkin kuin kiima-aikana ja siksi ehkäisy on keksitty.

Mä en ymmärrä teitä, oon itsekin vanha mutta niin on kumppanikin ja silti osaamme nauttia toisistamme.

Onko teillä kenties masennus ja itseinho päällä? Siksi teette kiusaa puolisollekin? Uskomattoman itsekästä. Eroa ja vieraissa käyntiä ette voi estää, jos puolisolla niihin haluja on.

Kuivuus ei ole ongelma, ellei johdu sairaudesta. Liukkarit on keksitty ja ne tekevät hommat vielä paremmiksi nuorillakin.

Ei ole masennusta. Sinä olet vain purematta niellyt tuon libidovetoisen liskoaivoisuuden. Ei se pimppa nyt niin paljoa kutka, että se nautinto pitää vanhanakin sieltä kaivella.

Vierailija
65/107 |
22.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkaan kirjoittelijaksi inseliä. Hän on tajunnut viimein, että palstalla on äidin ikäisiä naisia, joten naisvihamylly käyntiin.

Vierailija
66/107 |
22.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole masennusta. Sinä olet vain purematta niellyt tuon libidovetoisen liskoaivoisuuden. Ei se pimppa nyt niin paljoa kutka, että se nautinto pitää vanhanakin sieltä kaivella.

Masennuspa oireilee tuollaisena kärttyisyytenä.

Inselinä et tietenkään pimpasta mitään tiedä. Kerron sen verran,että minkään ikäisen naisen emätin ei ole kovin tuntoherkkä, joten penetraatiolla harva orgasmia saa.

Tuntoherkin kohta on emättimen aukon ympärillä, jossa on klitiriskudos kuin banaaniterttuna ihon ja rasvakerroksen alla ja naisen orgasmi syntyy nimenomaan tuon alueen avulla.

Seksuaalisuus on tärkeä osa ihmisyyttä, ethän sinä muuten siitä joka päivä kitisisi. Ei se silti ole kaikki, muustakin voi nauttia. Esimerkiksi siitä, että tervepäisenä on hauskaa muiden ihmisten kanssa.

Sinä et tykkää itsestäsi, myönnä se.

Sivusta: mikä on inseli?

Vierailija
67/107 |
22.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten lie Prisma-parit voi harrastaa seksiä jos ylipäätään yrittävät.

Siis sellaiset  todella voimaantuneet .

Vierailija
68/107 |
22.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö kannattaisi etsiä sellainen mies, jonka kanssa HALUAA harrastaa seksiä?

En halua seksiä kenenkään miehen kanssa koska en halua että he katsovat minua. Ja turha myöskään käskeä dieetille ja salille. Painoani en saa alas ellen oikeasti mene siihen "1 omena päivässä" ruokavalioon. Huonot geenit. Eikä laihtuminen ryppyihini auttaisi mitään. Päinvastoin. Ap

Höpö höpö. Et taida tietää ravinnosta ja painonhallinnasta mitään. Geenit eivät selitä mitään, vaan huonot elintavat ja tietämättömyys

Vierailija
69/107 |
22.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos 6-kymppisen pystyy naturistilerillä tuomaan kioskilta kaksi kuppia kahvia ja viisi munkkirinkilää yhdellä kertaa, niin pystyy myös petihommiin.

Mutta miksi kuusikymppisen pitäisi?

Ööö... kun tekee mieli eli panettaa niinkuin sanotaan. Ei kai kukaan harrasta seksiä missään iässä, jos ei tee mieli? "Panen, kun tässä iässä kuuluu panna" ?

Vierailija
70/107 |
22.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alettiin reilusti yli 50 iässä rouvan kanssa seksituristeiksi. Ei ole ollut isompaa sosiaalista painostusta tähän. Pikemmin ollaan pidetty ihan visusti omana tietonamme seikkailut.

Vierailija
71/107 |
22.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

HAH! Mieheni tietää kyllä miten saada minut syttymään eikä mitään voiteita tarvita! Ja mitä se kenellekään kuuluu, miltä meidän seksimme näyttää?? Puhutte niinkuin kaikki nuoremmat olisivat kauniita!

Vierailija
72/107 |
22.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

65 and still going strong kirjoitti:

HAH! Mieheni tietää kyllä miten saada minut syttymään eikä mitään voiteita tarvita! Ja mitä se kenellekään kuuluu, miltä meidän seksimme näyttää?? Puhutte niinkuin kaikki nuoremmat olisivat kauniita!

Hih! Vanha uhmakas p ortto :D

Vierailija
73/107 |
22.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siksi panenkin vain nuoria ja kauniita.

M44

Etkä pane.

Vierailija
74/107 |
22.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siksi panenkin vain nuoria ja kauniita.

M44

:D

Leuaton hikinen keski-ikäinen huonolla tukalla keppijalkoinenen onkin ihana näky nuoren naisen päällä.

Voi kun ihmiset tajuaisivat että lähes kaikkien seksi näyttäisi hirveältä esim videoituna. Se on ihan ok.

Juuri niin. En ymmärrä miksi joku viisikymppinen punkero mamma/ukko ei tajua miltä hän näyttää noissa puuhissa 🤣

Seksi ei ole kaunista katseltavaa ylipäätään.

Vierailija
75/107 |
22.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos nyt ihan raatorehellisiä ollaan, niin onhan seksi esteettinen laji. Tarkoituksena ovat aistinautinnot ja lisääntyminen, ja ne taas ovat osa nuoruutta, että sikäli täysin perusteltu ap:n aloitus. Voihan sen kysyä myös toisinpäin: herättääkö ruttuinen jä löysä kurppaluuska kenessäkään mitään himoja, sukupuolesta riippumatta? No ei. Etova koko mielikuva.

Vierailija
76/107 |
22.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Masennuspa oireilee tuollaisena kärttyisyytenä.

Inselinä et tietenkään pimpasta mitään tiedä. Kerron sen verran,että minkään ikäisen naisen emätin ei ole kovin tuntoherkkä, joten penetraatiolla harva orgasmia saa.

Tuntoherkin kohta on emättimen aukon ympärillä, jossa on klitiriskudos kuin banaaniterttuna ihon ja rasvakerroksen alla ja naisen orgasmi syntyy nimenomaan tuon alueen avulla.

Seksuaalisuus on tärkeä osa ihmisyyttä, ethän sinä muuten siitä joka päivä kitisisi. Ei se silti ole kaikki, muustakin voi nauttia. Esimerkiksi siitä, että tervepäisenä on hauskaa muiden ihmisten kanssa.

Sinä et tykkää itsestäsi, myönnä se.

" klitiriskudos "😂

Vierailija
77/107 |
22.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alettiin reilusti yli 50 iässä rouvan kanssa seksituristeiksi. Ei ole ollut isompaa sosiaalista painostusta tähän. Pikemmin ollaan pidetty ihan visusti omana tietonamme seikkailut.

Teettekö omia reissuja vai yhdessä?

Vierailija
78/107 |
22.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tähän mennessä seksi parantunut mitä vanhemmaksi tullut. En usko koskaan lopettavani seksiä. Täytyy ehkä jossain vaiheessa vaan etsiä nuorempi kumppani. N44

Sulla ei ole ollut vielä vaihdevuosia. 10 vuoden päästä olet rutikuiva.

Maailman helpoin ongelma ratkaista. Apteekista saa ilman reseptiä estradiolia sisältäviä emätinpuikkoja, joita laitetaan kerran viikossa. Sillä se kuivuus lähtee, eikä siis tarvi edes koko kehoon vaikuttavaa hormonikorvaushoitoa.

Vierailija
79/107 |
22.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Estetiikka on useilta nuorilta pareilta kaukana, niin isoja manaatteja näkyy nykyään. Mielummin vaikka niitä ryppyjä katselee kuin ämpärikaupalla ihraa.

Vierailija
80/107 |
22.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tähän mennessä seksi parantunut mitä vanhemmaksi tullut. En usko koskaan lopettavani seksiä. Täytyy ehkä jossain vaiheessa vaan etsiä nuorempi kumppani. N44

Sulla ei ole ollut vielä vaihdevuosia. 10 vuoden päästä olet rutikuiva.

Maailman helpoin ongelma ratkaista. Apteekista saa ilman reseptiä estradiolia sisältäviä emätinpuikkoja, joita laitetaan kerran viikossa. Sillä se kuivuus lähtee, eikä siis tarvi edes koko kehoon vaikuttavaa hormonikorvaushoitoa.

Ei mua ainakaan noi auta. Olen 1,5 vuotta käyttänyt 2 kertaa viikossa Vagifem:iä ja kuiva olen edelleen

Niin kuiva, että yhdyntä sattuu. Haluja olisi mutta sattuu liikaa.