plaque off
Oon 15 tyttö ja mulla on "oma" koira. Koska mä olen siitä pääsätyisesti vastuussa taino tietysti kaikki muutkin siitä hoitavat ja näin minun poissa ollessani mutta esm. Kynnenleikkuu ja peseminen on minun heiniä koska kukaan muu ei sitä osaa. Koira on pieni. Minä saatan käyttä omia rahojani tähä koiraan esm jos haluan uuden hienomman hihnan. Mutta ruuat ja peryskampoeet maksaa porukat. Minä olen itse ostanut hammastahnan ja harjan koiralle jota olen käyttänyt nyt 3kk. Itse olen rapsutellut pieniä hammaskiviä joita sain hyvin poistettua. Mutta takahampaissa on kiveä jota en millään saa pois mutta sitä on vähän. Ajattelin ostaa itse omilla rahoillani tuon blaque offin jos sillä saisi poistettya ne kivet. Mutta paljon tämö maksaa? Onko hintansa arvoine? Toimiiko oikeasti?
Se on aika kallista, mutta toisaalta tosi riittoisaa - sitähän laitetaan ruokaan vain pikkiriikkisen. Mielestäni auttaa, etenkin jos koiran hampaat ovat melko puhtaat vielä. Minun koirasi hampaat taitavat olla hyvässä kunnossa jos noin hyvin olet niitä hoitanut. Mutta tosi hienoa, jos lisäksi peset hampaita! Mahtavaa, että hoidat koiraasi noin hyvin.