Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Niko Saarisen yöllinen instalive ja sen asiattomuudet

Vierailija
22.08.2021 |

Mitäs ollaan mieltä Nikon yöllisestä toiminnasta? Istui humalaisena apteekin rappusilla syömässä eväitään kun vartijat tulivat kehottamaan siirtymistä muualle, Niko paineli apteekkiin sisälle häiriköimään kuvaten samalla instaliveä parille tuhannelle ihmiselle. Haukkui vartijoita, haukkui apteekin työntekijää, kuvasi näitä liveen vaikka pyysivät lopettamaan ja kaiken päälle vielä hekotteli kassalla työntekijälle että "Onkohan mulla vielä se korona" sekä kertoi ettei karanteeninsa ole vielä edes loppunut. (Vaikka se ilmeisesti on tosiasiassa loppunut mutta valehteli kiusatakseen ja ärsyttääkseen työtään tekeviä) Lopulta vartijat saattoivat Nikon ulos, ei talutettu eikä kannettu vaan Niko käveli edellä ja vartijat perässä.

Tämän jälkeen Niko julkaisi vielä ig-stoorin jossa väitti että oli illan kotona miettien minkä leffan katsoisi ja hetkeä myöhemmin koko ig-tili meni yksityiseksi.

Kommentit (161)

Vierailija
1/161 |
22.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja miksi jonkun turhan julkkiksen tekemiset pitäisi ketään kiinnostaa?

Vierailija
2/161 |
22.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nikolla meni "vähän" överiksi nyt. Ennen someaikaa tällaiset kännitörttöilyt pysyivät piilossa muilta kuin paikalla olleilta, mutta livekuvaa välittävät sovellukset ovat muuttaneet kaiken. Nikohan on jo 35-vuotias eli keski-ikäinen äijä alkaa olla, käytös on yhä kuin teinillä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/161 |
22.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä miksi hänellä on sellainen fanilauma kuin on. Jutut kuulostaa jonkun teini-ikäisen pissiksen jutuilta.

Vierailija
4/161 |
22.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulosti ihan samalta kuin 13v (?) sitten BB:ssa ennen kuin heitti lasin. Ylimielistä käytöstä.

Vierailija
5/161 |
22.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nikohan on jo 35-vuotias eli keski-ikäinen äijä alkaa olla, käytös on yhä kuin teinillä?

Oho, olen mieltänyt hänet n. 25-vuotiaaksi koko sen ajan, kun hän on julkisuudessa ollut.

Vierailija
6/161 |
22.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi voi kuulostaa surkealta. Ja tosiaan, Niko on jo 35-vuotias aikuinen mies eikä mikään teini. Ei mun mielestä tuo mene edes mihinkään tavalliseen nolon kännimokan piikkiin. Musta kännimoka on sellainen, että vaikkapa kaverin kaverille avautuu, että on ihastunut siihen (joko kertomalla tai laittamalla viestejä). Tavallinen kännimoka EI ole apteekissa työntekijöille riehuminen, EI myöskään vartijoille riehuminen. 

Onko Nikolla mitään koulutusta tai "oikeaa" työtä? Vuosia sitten taisi olla Glitter-korukaupan myyjänä mutta tuskin enää. Ilmeisesti somen ammattilainen ja myös ammattimainen tosi tv-kilpailija. Varmaan siinä ihan hyvä ja elättää näemmä itsensä, mutta on toi jotenkin surullista silti. Toivottavasti Niko kuitenkin elämäänsä tyytyväinen. 

Vierailija
7/161 |
22.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nikohan on jo 35-vuotias eli keski-ikäinen äijä alkaa olla, käytös on yhä kuin teinillä?

Oho, olen mieltänyt hänet n. 25-vuotiaaksi koko sen ajan, kun hän on julkisuudessa ollut.

Niko osallistui big brotheriin vuonna 2008 (13 vuotta sitten) ja sinne ei ala-ikäisiä oteta, mutta näyttää toki nuoremmalta kuin on.

Vierailija
8/161 |
22.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja miksi jonkun turhan julkkiksen tekemiset pitäisi ketään kiinnostaa?

En osaa vastata, sinua kiinnosti kuitenkin sen verran että avasit ketjun ja käytit aikaasi tähän kommenttiin. 

Vierailija
9/161 |
22.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei edes näytä nuoremmalta. Käytös on vaan noin teinimäistä, ettei voisi uskoa oikeaa ikää.

Vierailija
10/161 |
22.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi se on päässyt jotain radio ohjelmaa juontamaan? Onhan niitä ammattilaisiakin eikä tuollaisia pellejä.

Vierailija
11/161 |
22.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi voi kuulostaa surkealta. Ja tosiaan, Niko on jo 35-vuotias aikuinen mies eikä mikään teini. Ei mun mielestä tuo mene edes mihinkään tavalliseen nolon kännimokan piikkiin. Musta kännimoka on sellainen, että vaikkapa kaverin kaverille avautuu, että on ihastunut siihen (joko kertomalla tai laittamalla viestejä). Tavallinen kännimoka EI ole apteekissa työntekijöille riehuminen, EI myöskään vartijoille riehuminen. 

Onko Nikolla mitään koulutusta tai "oikeaa" työtä? Vuosia sitten taisi olla Glitter-korukaupan myyjänä mutta tuskin enää. Ilmeisesti somen ammattilainen ja myös ammattimainen tosi tv-kilpailija. Varmaan siinä ihan hyvä ja elättää näemmä itsensä, mutta on toi jotenkin surullista silti. Toivottavasti Niko kuitenkin elämäänsä tyytyväinen. 

Joo saa nähdä miten itse selittelee asian lopulta mutta ei tosiaan ole mikään kännimoka tuollainen, ei pelkkä alkoholi kenestäkään ylimielistä, ilkeää, muita haukkuvaa ja tarkoituksella provosoivaa idioottia tee. Tuo kuvaaminen vaikka toiset pyytää lopettamaan on jo itsessään loukkaavaa ja typerää. Siihen päälle uhkailu mahdollisella koronatartunnalla ja vartijoiden provokaatio valehtelemalla rikkovansa koronakaranteenia on ihan naurettavaa ja tässä ajassa täysin typerää. Muistetaan että Niko itse tartunnan tultua julki oli uhrina kun ihmiset kommentoivat tartuntaa ikävään sävyyn (leimattiin bilettäjäksi ja väitettiin että reissannut ympäri suomea kissanristiäisissä joka oli kyllä aika totta) ja nyt suhtautuminen koronaan on sitten tuo. 

Vierailija
12/161 |
22.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vahvistaa mielikuvaani hra Saarisesta. Olen pitänyt häntä pösilönä.

Vierailija
13/161 |
22.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niko on ollut jo aika kauan julkisuudessa, eka BB keikka oli vuodelta 2008 jolloin hän oli 22v. On siis syntynyt -86.

Vierailija
14/161 |
22.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meinaako ottaa asian esille tulevissa radio-ohjelmissaan? Tekee Rosanna Kuljun kanssa jotain ohjelmaa, en muista, että milloin ja mille kanavalle..

Vierailija
15/161 |
22.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhtä huolissani olen susta ap, joka seuraat yöllä Nikon instalivea 😂

Vierailija
16/161 |
22.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisin jompi kumpi noista työntekijöistä niin veisin jutun eteenpäin. Vartijoilla ja apteekin työntekijöillä on oikeus tehdä työnsä ilman kuvaamista (videon julkaisia kaikelle kansalle) sekä uhkailuja.

Vierailija
17/161 |
22.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meinaako ottaa asian esille tulevissa radio-ohjelmissaan? Tekee Rosanna Kuljun kanssa jotain ohjelmaa, en muista, että milloin ja mille kanavalle..

NRJ taitaa olla. Mutta varmaan tekee aiheesta hassun podcast-jakson jossa nauraa jutulle ja kertoo lisäksi miten ikäviä kommentteja sai vaikka ihmiset ei edes tiedä mitä tapahtui. Mutta Niko kun sinä kuvasit kaiken tuhansille ihmisille, me tiedämme tasan mitä tapahtui. Palasi juuri töihin sen karanteeninsa jälkeen mutta itse toivoisin kyllä että kanava laittaisi viikoksi lomalle ja ehdottaisi vaikka alkottomuutta jatkossa jos ei pysty käyttäytymään asiallisesti. 

Vierailija
18/161 |
22.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yhtä huolissani olen susta ap, joka seuraat yöllä Nikon instalivea 😂

Katsoin sen vasta aamulla naistenhuoneelta :D 

Vierailija
19/161 |
22.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos olisin jompi kumpi noista työntekijöistä niin veisin jutun eteenpäin. Vartijoilla ja apteekin työntekijöillä on oikeus tehdä työnsä ilman kuvaamista (videon julkaisia kaikelle kansalle) sekä uhkailuja.

Ehdottomasti 

Vierailija
20/161 |
22.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme ja kumma, kun tälläkin tyypillä riittää seuraajia, häntä pyydetään osallistumaan noihin tositv-lähetyksiin. Ihan tyhjäsn toimittamisesta saa tääkin kaveri elantonsa. Opiskelisi ammatin ja menisi kunnon töihin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän seitsemän