Paras sänkykumppani ikinä
Sanovatko miehet aina kaikille naisille, että "olet paras ikinä sängyssä"? Onko tämä vaan vakioläppää, jota sanotaan kohteliaisuudesta, tai kun rakastutaan muuten.
Sanoisitko itse rakkaallesi noin, vaikka se ei olisi totta? Onko tämä sellainen juttu mistä pitää valehdella?
Lämmin kiitos vastauksestasi jo etukäteen ❤️
Kommentit (37)
En ole koskaan sanonut noin kenellekään.
En ole koskaan sanonut kenellekään naiselle noin. Yksi kimuli sanoi kyllä minulle, että olen hänen top kahden parhaan joukossa. Mikähän mielenhäiriö silläkin oli.
Vierailija kirjoitti:
Pellavapetivaatteet on paras valinta sänkyyn.
Huonojen kokemusteni jälkeen alan kallistua samaan.
En käyttäisi,enkä ole käyttänyt tuota "paras sängyssä" koskaan.
"Olet ihana" mieluummin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole ikinä kommentoinut sänkykumppanin parhautta suhteessa kenenkään muuhun.
M
Turha niille pumpattaville on mitään kertoakaan.
Et siis usko että kiinalaisella muovilla voisi olla sielu. Tutustu kvanttimekaniikkaan tarkemmin!
Paras oli ukkomies jonka kanssa meillä oli seksisuhde 10v. Sitten tapasin aviomieheni, jonka kanssa muutkin parisuhteessa tarvittavat asiat ovat kohdallaan, joten hän on paras.
Minä olen tosi hyvä sängyssä, nukun vaikka kuinka pitkään! Parhaat petivaatteet taas ovat luonnonkuituisia, puuvilla, pellava yms.
Vierailija kirjoitti:
Panevatko kaikki muut tänään paitsi minä viimeksi 2018 :(
N29
Minä viimeksi 2004.
N40
Vierailija kirjoitti:
Kerran sanoin neljänneks parhaaks. Ei arvostettu rehellisyyttä.
Anteeksi mutta nauroin ääneen. Parempaa onnea ensi kerralla!
Sanovat. Näin voivat säätää myös muiden kanssa, mutta jättää mahdollisuuden palata luoksesi, jos muilta ei irtoa.
Mun nykyinen parisuhde alkoi ihan puhtaasti seksisuhteena, hän on ainoa ihminen jolle olen ikinä sanonut että seksi hänen kanssaan on ollut parasta ikinä. Ja ihan rehellisesti.
Yksi kumppani heitti, että parasta seksiä ikinä. Hän vaikutti kyllä melko viattomasti heittävän tuon kommentin. Seksi sujui kyllä hänen kanssaan jotenkin luonnostaan. Nykyinen kehui saamaansa suuseksiä parhaaksi. Tavoitteenani ei edes ollut saada häntä tulemaan loppuun asti, koska oli aiemmin maininnut, että ei todennäköisesti tule suihinotosta. Tuntui toki kivalta, että sain hänet tulemaan vaivattomasti, vaikka se ei ollut edes päämäärä.
Aiemmin kommentoinut lisää, että kenellekään en ole sanonut, että olisi parhain. Minulla on ollut kolme hyvää rakastajaa elämäni aikana ja he ovat puhtaasti seksitaidoissa mitattuna melko samalla viivalla. Toki rakkaus nykyiseen kumppaniini, joka kuuluu tähän kolmen ryhmään, lisää tämänhetkistä kokemusta siitä, että hän on paras. Mieluummin kuitenkin mainitsen jänelle seksi olevan hyvää tai tosi hyvää kuin hehkuttaisin sitä parhaaksi.
Ei mulle ole kyllä kukaan sanonut näin. Ovat kyllä sanoneet, että olen hyvä ja ihana, mutta ehkä heillä on sitten ollut parempiakin. Tai sitten sekstaan vain älykkäiden miesten kanssa, jotka ymmärtävät että olisi aika iso turn-off jos seksin jälkeen mies mielessään kävisi läpi ja muistelisi kaikki eksänsä ja vertailisi näihin. Mulle kyllä jäisi tuosta jotenkin inhottava olo, vaikka vertailun lopputulos olisikin se että olen paras.
Mauton kehu. Onko pakko tuoda esille niitä entisiä kumppaneita?
SK sanoo kaikille.