Paras sänkykumppani ikinä
Sanovatko miehet aina kaikille naisille, että "olet paras ikinä sängyssä"? Onko tämä vaan vakioläppää, jota sanotaan kohteliaisuudesta, tai kun rakastutaan muuten.
Sanoisitko itse rakkaallesi noin, vaikka se ei olisi totta? Onko tämä sellainen juttu mistä pitää valehdella?
Lämmin kiitos vastauksestasi jo etukäteen ❤️
Kommentit (37)
Minun paras sänkykumppani oli toinen mies. Elän nykyään ihan heterosuhteessa.
M33
Vierailija kirjoitti:
Pellavapetivaatteet on paras valinta sänkyyn.
Säähä hassunhauska olet.
Ei ole kukaan sanonut noin, olen melko estynyt puolilahna (käytän kyllä lantionpohjanlihaksia mutta siihen se usein jääkin). Kaksi tapailukumppania kyllä sanoi ettei ole ikinä tuntunut yhtä hyvältä, tiedä sitten olivatko tosissaan.
Paras kumppani on, minä itse.
Kaikki on kehuneet ja he jotka ei ole kehuneet,
ovat pyörtyneet...
Kaikki miehet sanoo aina noin. Täysin tyhjää puhetta.
Sulle pitäisi sitä paitsi olla enemmän merkitystä sillä, oliko se mies sun omalla listalla kuinka korkealla. Keskity siis sen sänkytekemisiin eikä -puheisiin.
Ei sano. Seksin täytyy olla todella hyvää, jos noin sanotaan. Siinä on ollut myös henkinen yhteys.
En ole ikinä kommentoinut sänkykumppanin parhautta suhteessa kenenkään muuhun.
M
Vierailija kirjoitti:
En ole ikinä kommentoinut sänkykumppanin parhautta suhteessa kenenkään muuhun.
M
Turha niille pumpattaville on mitään kertoakaan.
Sänkytaitorauha! Ei saa kommentoida! Kaikilla ei ole yhtäläisiä jne...
Vierailija kirjoitti:
Panevatko kaikki muut tänään paitsi minä viimeksi 2018 :(
N29
Ei todellakaan pane kaikki, ellet sitten suostu petihommiin minun kanssani. Sitten ainakin me panisimme.
M37
Olen sanonut vain hänelle joka on oikeasti paras - kaikin tavoin. Läheisyys, hellyys, kosketus, suutelutaito, rakastelun täydellisyys ja sen jälkeisessä hehkussa lämmittely sylikkäin. Halu joka herää aina uudelleen
Ex-anoppi on paras sänkykumppanini. En enää seurustele hänen tyttärensä kanssa mutta paneskelemme ex-anopin kanssa edelleen vähintään kerran viikossa ;)
Ei tuollaista sanota kaikille.
Minulle ei ole kukaan ikinä sanonut mitään tuon tyyppistä tai kehunut oikeastaan mitenkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Panevatko kaikki muut tänään paitsi minä viimeksi 2018 :(
N29
Ei todellakaan pane kaikki, ellet sitten suostu petihommiin minun kanssani. Sitten ainakin me panisimme.
M37
Mikä on tämä miesten itsevarmuus ehdotella itseään liki kymmenen vuotta nuoremmille naisille?
Naisilla ei vastaavaa itsevarmuutta ole.
Pellavapetivaatteet on paras valinta sänkyyn.