Itsekkäät anopit.
Kommentit (10)
Terkut kaikille anopeille. Pitäkää vaan puolenne noiden vaateliaiden miniöiden kanssa, joille ei koskaan kelpaa mikään.
terv. ei-kenenkään-miniä
Kelpaa kyllä normaali käytöstavat ja oman elämän hallinta.
Entä sinä, oletko ollenkaan itsekäs jos anopin pitäisi hoitaa lapsiasi, jaksoi tai ei? Ja millä tavalla vanhan ja sairaan ihmisen jaksamattomuus on itsekkyyttä?
Lastesi hoitaminen onkin sinun ja miehesi tehtävä. Olisit mukavampi miniä, niin anoppisi saattaisi jopa joskus lapsiasi hoitaakin. Tai vie lapsesi hoitoon omalle äidillesi.
Hitsiläinen, sinuna ottaisin anopista ERON! Heti tänään kirjoitat eroilmotuksen, vetelet siihen pari lasten nalleleimaa, allekirjoitat paperin ja viet sen anopille allekirjoitettavaksi. Puolen vuoden päästä olet vapaa miniä. Voit tietenkin alkaa katselemaan jo muita anoppeja ennen lopullista eroa ja harkinta-ajan loppua, mutta älä ota laastarianoppeja. Muista yhteisen omaisuuden tasapuolinen jako, eli mies jakoon.
Anoppi ei viitsi olla ainoan lapsenlapsensa kanssa. Hoitoa ilman pärjää, varsinkin kun lapsi on jo isompi.
Mutta aina saa selitellä lapselle, joka kysyy koska mummoa näkee ja haluaisi olla mummon luona ja kanssa. Pitää sanoa, että kahden viikon päästä. Vaari on niin välinpitämätön sohvaperuna, että hänestä ei enää kysele kukaan. Ei ole koskaan käynyt lapsen kanssa missään - esim.
Välimatkaa on alle 2 km, isovanhemmat ovat terveitä, eläkkeellä ja heidän omat vanhempansa ovat jo kuolleet. Samanlaisia olivat omien lastensa kanssa ja sen huomaa!
Eiköhän se ole niiden oma asia pitääkö sun kuraperseestä vai ei...
No minä olen omat lapseni jo hoitanut ja parhaani yrittänyt heidän eteensä. Asia nyt vaan on niin, että jos joku päivä saan lapsenlapsia, katson, että ensisijainen hoitovastuu on lapsen vanhemmilla. Voin joskus satunnaisesti auttaa mutta muuten olen oman osuuteni jo tehnyt. Mulla on oikeus olla vanha ja väsynyt ja antaa nuoremman polven hoitaa nuoremman polven hommia.
Kiitä luojaas! Minun anoppini hoitaa kyllä lapsia, OMASTA tahdostaan ja ehdottaa aina itse sitä, mutta heittäytyy sitten jälkikäteen marttyyriksi ja huutelee kylillä miten TAAS on JOUTUNUT nuita meidän riiviöitä kaitsemaan. Lisäksi jos tulee meille kaitsemaan lapsia, niin täällä on takasin tullessa siivottu kaikki paikat, tavarat vaihtaneet paikkaa anopille mieluisaksi, kokee oikeudekseen vaihtaa esim.taulujen paikkoja, verhoja, mattoja jne..pyykit pesty, kaapit "järjestelty" (tongittu) Jne..ja jälkikäteen aina kauheat arvostelut ja analyysit meidän kodista ja siivosta. Olen lukuisia kertoja sanonut TODELLA suoraan asiasta, huutanutkin, katkaissut välitkin pariin otteeseen, mutta aina jossain vaiheessa anopilla karkaa mopo käsistä..tällä hetkellä tyyntä myrskyn edellä, saapa nähdä milloin taas anoppi iskee.