Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Anoppi osti tässä kesällä meidän 12v

Vierailija
09.08.2014 |

pojalle angry birds hupparin.. olen opettanut pojalle, että aina pitää kiittää lahjasta vaikka ei olisikaan mieleinen ja niin poika tekikin. Nyt anoppi on kuitenkin kysellyt useamman kerran pojalta et olethan pitänyt hupparia ja laitat sitten kouluunkin sen. Joo ihan hieno punainen väri on hupparissa, mutta KUKA yläasteelle menevä laittaisi ab paidan päälleen?? Ehkä jossain landella, mut täällä ei kyllä..Kiva nyt sitten kun poika joutuu useamman kerran suoranaisesti valehtelemaan kohteliaisuuden nimissä kun eihän nyt mummolle voi sanoa et menit sitten ostamaan nolon hupparin:/

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
09.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.08.2014 klo 13:50"]

Kaverini 20v käyttää punaista angry birds -hupparia. Miksei ihmiset saisi pukeutua niinkuin itse haluavat.

[/quote]

niin siitähän tässä ketjussa on kyse, ettei ap:n poika saisi pukeutua niinkuin haluaa jos laittaisi angry burds-hupparin päälleen... Mikä on pointtisi?

Vierailija
2/18 |
09.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.08.2014 klo 13:50"]Kaverini 20v käyttää punaista angry birds -hupparia. Miksei ihmiset saisi pukeutua niinkuin itse haluavat.

[/quote] No mun poika EI HALUA pitää sitä ja ymmärrän ihan täysin. Ab vaatteita pitää pikkulapset ja nolot aikuiset. T.ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
09.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.08.2014 klo 13:37"]Voihan poika pitää sitä esim.liikuntatunnilla? :)

[/quote] Se on tosi paksua kangasta joten..ei? T.ap

Vierailija
4/18 |
09.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei landellakaan niitä isot lapset pidä.

Ota kuva pojasta huppari päällä tekemässä jotain ja teetä anopille. On mielissään ja varmaan loppuu kyselyt.

Vierailija
5/18 |
09.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostakaa anopille vastalahjaksi minihame

Vierailija
6/18 |
09.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anoppi on varmaan vaan huolissaan, että olihan lahja varmasti mieleinen. Ensi kerralla, kun käytte hänen luonaan kylässä pyydä poikaa pistämään se huppari päälleen, niin ehkä mummo lopettaa kyselyt.

Toisaalta, jos poika nyt huijaa tykkäävänsä hupparista on vaarana, että anoppi ostelee tälle lisää ab-tavaraa/-vaatetta. Voisihan poika sanoa, että huppari on ihan kiva ja mukava päällä, muttei ole mikään suuri angry birds -fani kumminkaan.

Vierailija
7/18 |
09.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano pojallesi, että kertoo suoraan mitä hän ja kaveripiirinsä ajattelee angry birds vaatteista. Ehkä närkästyy hetkeksi, mutta jättää seuraavalla kerralla ostamatta ja vaikka ostaisi, jättää kyselemättä teiniltä tyhmiä kysymyksiä.

Vierailija
8/18 |
09.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.08.2014 klo 14:03"]Anoppi on varmaan vaan huolissaan, että olihan lahja varmasti mieleinen. Ensi kerralla, kun käytte hänen luonaan kylässä pyydä poikaa pistämään se huppari päälleen, niin ehkä mummo lopettaa kyselyt.

Toisaalta, jos poika nyt huijaa tykkäävänsä hupparista on vaarana, että anoppi ostelee tälle lisää ab-tavaraa/-vaatetta. Voisihan poika sanoa, että huppari on ihan kiva ja mukava päällä, muttei ole mikään suuri angry birds -fani kumminkaan.

[/quote] Juuri tuota pelkään et alkaa tulla lisää ab-vaatetta jos anoppi luulee et huppari on ihan lemppari:/ t.ap

Vierailija
9/18 |
09.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano ainä ap anopille, että kiitos hupparista, mutta täälläpäin sitä eiisot lapset kehtaa pitää, kun se on leimallisesti pienten lasten juttu.

ei anoppi voi tuollaisia tietää, joten miksi hän nyt niin siitä loukkaantuisi. Älä vastuuta lasta ratkomaan tuollaista, vaan kerro SINÄ asiasta.

ps. Asumme stadissa, ja kummasti minun kuudesluokkalainen poikani ainakin kehtaa ab-hupparia pitää. Mutta tämä tietysti ei nyt ole ketjun pääpointti.

Vierailija
10/18 |
09.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan uteliaisuudesta kysyn, että mistä syystä aloitustani on alapeukutettu? Ab-fanit? Äidit joiden yläkouluikäiset tykkää birdsivaatteista? T.ap

Vierailija
11/18 |
09.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.08.2014 klo 14:08"]Ihan uteliaisuudesta kysyn, että mistä syystä aloitustani on alapeukutettu? Ab-fanit? Äidit joiden yläkouluikäiset tykkää birdsivaatteista? T.ap

[/quote]

En alapeukuttanut aloitusta mutta tuossa jossain vaiheessa totesit, että ab vaatteeita eo käytä kuin lapset ja NOLOT aikuiset. Jos sibä et ab:sta tykkää, ihan fine mutta kai siitä muuta saa silti tykätä. Itse peräät täällä sitä että lapsesi pitäisi saada käyttää just sellaisia vaatteita kuin haluaa ja tykkää mutta sitten et kuitenkaan ymmärrä muiden aikuisten vaatemieltymyksiä, kun ne eivät nyt ole samanlaisia kuin sinun.

Vierailija
12/18 |
09.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.08.2014 klo 13:37"]Voihan poika pitää sitä esim.liikuntatunnilla? :)

[/quote]

Noup.

t. 15-v

Vierailija
13/18 |
09.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.08.2014 klo 14:08"]Ihan uteliaisuudesta kysyn, että mistä syystä aloitustani on alapeukutettu? Ab-fanit? Äidit joiden yläkouluikäiset tykkää birdsivaatteista? T.ap

[/quote]

Mä alapeukutin ihan vain tuon lande lauseen takia. Kummasti sait landepaukut haukuttua tälläisessäkin yhteydessä.

Vierailija
14/18 |
09.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi jumalauta. Siis iiQ kun noloa jos laittaa sen hupparin kouluun? :DDDDDD

Vierailija
15/18 |
09.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan poika pitää sitä esim.liikuntatunnilla? :)

Vierailija
16/18 |
09.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano anopille, että mitä oikein tivaat lahjasi perään. Poika pitää jos haluaa tai ei. Ehdota, että alkaa itse pitämään sitä jos noin on tärkeää.

Vierailija
17/18 |
09.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poika voi pitää hupparia anopilla käydessään.

Vierailija
18/18 |
09.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverini 20v käyttää punaista angry birds -hupparia. Miksei ihmiset saisi pukeutua niinkuin itse haluavat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kuusi