Apua. Iäkkäällä naapurilla avaimet lukossa keskellä yötä. Mitä
Kommentit (30)
Meillä kävi juuri näin pari vk sitten. mies jätti avainnippunsa oveen töistä tullessa (n.klo 20) ja naapuri koputeli oveen joskus klo 02 yöllä. olin juuri menossa nukkumaan enkä uskaltanut avata ovea...kurkkasin ikkunasta (pohjakerros) ja naapuri huikkasi että hän siellä vain..avaimet ovessa teillä :) Kiitos naapureille.. jos mummo kyseessä eikä näe onko valoja päällä tms. niin ottaisin avaimet ja jättäisin lapun kuten ehdoteltu...en tiedä uskaltaisko laittaa postiluukusta jos ei olekaan kotona
[quote author="Vierailija" time="18.09.2014 klo 00:58"]
Mummo todnäk ei ole käymässä missään koska silloin avaimet tuskin olisivat ovessa. Very unlikely indeed.
[/quote] What if she had a stroke and barely got inside, passed out in the foyer and you are dropping notes? Not so unlikely considering her age.
En ainakaan ensimmäiseksi säntäisi kirjoittamaan vauvapalstalle
[quote author="Vierailija" time="18.09.2014 klo 00:53"][quote author="Vierailija" time="18.09.2014 klo 00:50"]
Anna olla.Ei ole sinun ongelmasi.
[/quote]
Miten haluasiit naapurisi toimivan, jos SINUN avaimesi olisivat unohtuneet oveen?
[/quote]Minä en ole niin tyhmä että jätän avaimeni minne sattuu.
[quote author="Vierailija" time="18.09.2014 klo 07:43"]
[quote author="Vierailija" time="18.09.2014 klo 00:53"][quote author="Vierailija" time="18.09.2014 klo 00:50"] Anna olla.Ei ole sinun ongelmasi. [/quote] Miten haluasiit naapurisi toimivan, jos SINUN avaimesi olisivat unohtuneet oveen? [/quote]Minä en ole niin tyhmä että jätän avaimeni minne sattuu.
[/quote]
Kur kur. <3
Tiedän noin käyneen kaverini äidille
Olen unohtanut avainnipun rivitalon oveen.
[quote author="Vierailija" time="18.09.2014 klo 00:50"]
Anna olla.Ei ole sinun ongelmasi.
[/quote] Niin, antaa vaan ryöstäjien ja raiskareiden mennä sisään vanhan naisen asuntoon, juu.
Mummeli on tietenkin nukkumassa. Tiputat ne avaimet postiluukusta, ja aamulla painat ovikelloa. Ja näin saa tietää, että missä ne etsimänsä avaimet ovat.