Kyllä ottaa päähän! Työkkärin
pakottamana joudun hakemaan työpaikkaa joka ei kiinnosta yhtään. Jos joudun haastatteluun, puhun kyllä niin omituisia siellä etteivät vahingossakaan palkkaa minua. Tämä systeemi on kyllä aivan persiistä.
Kommentit (4)
No parempi jättää työpaikka sellaiselle jota kiinnostaa, miksi kukaan työnantaja haluaisi edes palkata huonosti motivoituneen työntekijän. Riittänee ettet pistä ihan parastasi peliin haastattelussa, vaikutat passiiviselta ja välinpitämättömältä, ehkä hieman yksinkertaiselta. Ylilyönteihin ei sentään kannata sortua. Toivottavasti löydät kiinnostavan työn.
[quote author="Vierailija" time="17.09.2014 klo 21:58"]
Työkkäri ei pakota ketään! Voit koska tahansa ilmoittaa, että et ole siellä enää asiakkaana ja siihen loppuu kyykytys. Esimerkiksi minua tai miestäni ei työkkäri ole koskaan pakottanut mihinkään.
[/quote]
kyllä se pakottaa siten, että tulee muuten lausunto liittoon että on kieltäytynyt hakemasta työtä eikä silloin saa päivärahaa.
[quote author="Vierailija" time="17.09.2014 klo 22:23"]
[quote author="Vierailija" time="17.09.2014 klo 21:58"]
Työkkäri ei pakota ketään! Voit koska tahansa ilmoittaa, että et ole siellä enää asiakkaana ja siihen loppuu kyykytys. Esimerkiksi minua tai miestäni ei työkkäri ole koskaan pakottanut mihinkään.
[/quote]
kyllä se pakottaa siten, että tulee muuten lausunto liittoon että on kieltäytynyt hakemasta työtä eikä silloin saa päivärahaa.
[/quote]
Höpöhöpö. Sano työkkäriin, että et tarvitse niitä rahoja. Lakikin sanoo sinun eduksesi, että jos ei halua mennä töihin, niin ei tarvitse mennä eikä silloin mitään rahaakaan halua.