Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi täällä vastataan aina provoihin?

Vierailija
17.09.2014 |

Näkyvimmät kyllä huomataan (esim. tän päiväinen roiskeläppä-aloitus), mutta nytkin etusivulla samoista, iänikuisista aiheista aloituksia, joihin porukka vastaa! Hei pliis niitä aivottomia aloituksia ei tänne enää jaksettaisi tehdä, jos kukaan ei menisi lankaan ja provosoituisi.

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
17.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.09.2014 klo 21:02"]

[quote author="Vierailija" time="17.09.2014 klo 20:54"]

[quote author="Vierailija" time="17.09.2014 klo 20:48"]

11: Ok. Pidä hauskaa muualla.

10

[/quote]

kauhean ilkeää. Että älä vain missään nimessä kritisoi mammakerhoa, tai joudut omalle hiekkalaatikolle leikkimään??

[/quote]

Olikohan tämä nyt sarkasmia?

[/quote]

Eiköhän tämä koko ketju ole..

Vierailija
22/22 |
17.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä roiskeläppä? Mulla on mennyt ohi kun aloitin työt :( Pitää näköjään alkaa käymään täällä työajallakin, minä kun en juo kahvia niin en pidä kahvitaukoja, ja minulla on vielä melko niukasti töitä. Pari päivää on mennyt tekemättä juuri mitään järkevää, ikävä kyllä suurin syy ettei voinut tehdä mitään oli se kun en saanut tietokonetta kuin vasta eilen, ja kun sain, siinä ei toiminut netti, ja tänään vasta sain iltapäivällä sen takaisin toimivana.

Provot on tietysti mielenkiintoisimpia keskusteluja, koska ne on tehty provokatiivisista aiheista, eli niissä on kiistelyn aihetta. Ja kyllä täällä ihan järkeviäkin keskusteluja on, pitää vaan valita tuosta listasta ne järkevät aiheet, eikä niitä typerimpiä provoja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kolme