Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pahin tai oudoin asia, minkä olet unohtanut.

Vierailija
17.09.2014 |

Pahin asia tai oudoin asia jonka olet unohtanut. Minulla oli se, kun menin lähikauppaan pyörällä ja lähtiessä en muistanut että Tulin pyörällä ja kävelin kotiin . Myöhemmin illalla huomasin pyörän puuttuvan ja lähdin hakemaan sitä.

Kommentit (44)

Vierailija
41/44 |
18.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.09.2014 klo 08:19"]Olin viimeisilläni raskaana ja lähdin kauppaan. Yhtäkkiä säikähdin että herranen aika, unohdin MAHAN kotiin! Pari sekuntia mietin jo paniikissa takaisin kotiin juoksemista, kunnes vilkaisin alas. Aini, joo. Tossahan se.
[/quote]

:DD

Vierailija
42/44 |
18.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun kaksoset oli pieniä niin unohdin ne kerran kauppaan. Lähdin kassalta ostosten kanssa käveleen ja vaunut jäi siihen ...ulko-ovella tajusin vasta et jotain puuttuu. Kauhea säikähdys! Ja hävetti

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/44 |
18.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.09.2014 klo 08:15"]

Kerran unohdin kesken autolla ajon, että mitä ne kaikki polkimet tekee. Piti ihan testata jokainen erikseen ja painaa muistiin uudelleen. Oli tosi omituista yhtäkkiä unohtaa jotain minkä on täysin tiedostamatta osannut jo 10 vuotta.

[/quote]

Mun mielestä auton polkimien muistamisessa tietoinen ajattelu just voi niitä kesken ajon sekoittaa. Polkimien järjestys tulee lihasmuistista, ja jos alkaa niitä kelailla, voi käydä niin, ettei yhtäkkiä muistakaan, tulee just tuommoinen black out! Sama pankkikortin tunnusluvun kanssa. Mä oon tosi hyvämuistinen ihminen, mutta mulla on tällä hetkellä nk. vauvadementia, enkä muista, mikä mun pankkikortin tunnusluku on, paitsi sitten, kun näpyttelen sen.

Mä kävin vähän aikaa sitten ajamassa moottoripyörällä ekaa kertaa kuopuksen syntymän jälkeen, ja lihasmuistista kaivautui yksi liike: työnsin vasemman käden etusormella jotain vipua eteenpäin. En ihan sillä sekunnilla keksinyt, mikä vipu mahtaa olla kyseessä, mutta tulihan se mieleen: ryyppy. Sitten piti vielä miettiä, etten vain laittanut sitä päälle, se oli nimittäin noin puolessa välissä. Kaasuttelin vähän ja totesin, että se ei voi olla päällä. (Mun mies oli käynyt siirtämässä moottoripyöräni pois seinän vierestä ennen kuin lähdin ja nähtävästi käynnistellyt sitä, siksi ryyppy oli päällä. Mulla on aina tapana risteyksissä kokeilla, että ryyppy on varmasti kokonaan kiinni, ja tuo tapa on näköjään melko tiedostamaton.)

Vierailija
44/44 |
18.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.09.2014 klo 08:19"]

Olin viimeisilläni raskaana ja lähdin kauppaan. Yhtäkkiä säikähdin että herranen aika, unohdin MAHAN kotiin! Pari sekuntia mietin jo paniikissa takaisin kotiin juoksemista, kunnes vilkaisin alas. Aini, joo. Tossahan se.

[/quote]

Mä oon tainnut muutaman kerran lapset saatuani säikähtää, että missäs se maha on ja apua, sieltä ei oel vähään aikaan kuulunut mitään... mikä ei sinänsä ole mitenkään yllättävää, koska se potkija nukkuu tuossa vieressä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kahdeksan