Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hitto mä oon onnellinen

Vierailija
21.08.2021 |

Toivon teille kaikille pelkkää hyvää, varmasti olette onnenne ansainneet.

Olen todella onnellisessa parisuhteessa, vaikka ei olla seurusteltu, kun vasta kuukausi. Mies on komea, todella ilmeikäs ja hänellä on hassu nauru. Hän saa mut nauramaan niinkuin äskenkin. Kuuntelin Apulantaa ja lauloin mukana: Sun pitäis luovuttaaaaaa…. Niin mies vaan ohikulkiessaan sanoi ihan neitimäisellä äänellä, että ”Luovuttaa? Höpsis!” Yritäppä siinä sit laulaa.

Hänen kanssaan voi keskustella kaikesta ja hän osaa näyttää tunteensa. Ei ole mikään jurottaja. Molemmat voidaan kuvitella olevamme loppuelämämme yhdessä. ❤️

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
21.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihana aloitus. Olen myös rakastunut vaikka toinen osapuoli ei sitä tiedä, eikä varmaan tulekaan tietämään. Olin jo alkanut uskoa, etten enää ikinä varmaan edes ihastu saati rakastu.

Ihana tunne, olen niin onnellinen, että tällainen tunnevyöry pääsi yllättämään.

En ole kertonut tästä kenellekään, mutta kiva kun sain tänne avautua.

Miksi et voi kertoa toiselle osapuolelle? Ei kai ole varattu?

Vierailija
22/31 |
21.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minkä ikäisiä olette?

Minäkin mietin, että lapsellista.

😂 Ikävää, jos sinä et osaa hassutella. Nauru on yksi elämän parhaista asioista.

Et tiedä hassuttelusta ja naurusta mitään.

Höh. Olen varmaan

tämän kuukauden aikana nauranut enemmän, kuin sinä ikinä elämäsi aikana. Olis tosi mälsää olla joku tosikko.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
21.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nauti nyt, kun olet onnellinen. Arki usein lyttää ihmisen ja onnen tunteet haalistuvat.

Vierailija
24/31 |
21.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihana aloitus. Olen myös rakastunut vaikka toinen osapuoli ei sitä tiedä, eikä varmaan tulekaan tietämään. Olin jo alkanut uskoa, etten enää ikinä varmaan edes ihastu saati rakastu.

Se tunne kun valtavan sydänsurun jälkeen alkaa ihastua muihinkin ihmisiin, huh <3

Vierailija
25/31 |
21.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onneksi olkoon! Kuulostaa ihanalta ❤️

Kunpa itsekin löytäisi oman kullan

Kyllä sinäkin vielä sen oikean löydät.

❤️ Minä löysin hänet just silloin, kun sitä vähiten osasin odottaa. Oltiin kahvilassa, kaikki pöydät oli varattuja. Kysyin mieheltä mahtuuko tähän istumaan. No.,

siitä se lähti.

Ap

Kiitos ❤️ Et uskomaan miten hyvältä viestisi tuntui. Paljon onnea teille vielä! ❤️

Vierailija
26/31 |
21.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies oli ennen 8 vuotta naimisissa. Nainen jätti hänet. Oli tosi epävakaa ihminen jolla oli vakavia mielenterveysongelmia ja lihoi suhteen aikana 130 kiloiseksi. Ensin mies oli kuulemma ihan rikki, mutta viimein hän heräsi todellisuuteen ja nykyään hän ihmettelee miksi oli hänen kanssaan naimisissa.

Vierailija
27/31 |
21.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutan miehen luo kunhan aika on oikea. Mies haluaisi, että muuttaisin jo nyt, mutta jarruttelen häntä vielä. Hänellä on upea asunto, ei sillä, että omassakaan olisi vikaa.

Hän asuu kaksikerroksisessa rivitaloasunnosta hyvällä alueella. Yläkerrassa makuuhuone, vierashuone, kylpyhuone ja parveke. Alakerrassa WC, keittiö, olohuone ja oma aidattu piha. Mahtuisi siellä asumaan.

Vierailija
28/31 |
21.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulkaa hehkuttamaan omaa onneanne, niitä on kiva lukea.

Vierailija
29/31 |
21.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama kävi minulle tänä kesänä. Elämä on yllätyksiä täynnä. Ihania sellaisia.

Vierailija
30/31 |
21.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

❤️

Vierailija
31/31 |
21.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahtavaa! Kaikkea hyvää sinne. Minäkin olen onnellinen. Tässä lähiaikoina löysin itseni uudestaan. Sitä ennen luokkasin itseni ja jouduin pysähtymään hetkeksi miettimään asioita. Siinä samassa tajusin, että miten tärkeää on liikuntakyky mitä kaikkea hyvää minulla on elämässäni. Vaikka olen yksin (ja ollut koko elämäni), tunnen esimmäistä kertaa ikinä pystyväni jatkamaan näin vaikka loppuelämäni.

En enää keskity murehtimaan asioita mitä minulla ei ole.  Sen sijaan arvostan mitä minulla on ja mietin kuinka niitä voi parantaa.

Tuosta vielä musiikkia launtai-iltaan:

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi yksi