Mies uhriutui kun sanoin vieraille että hampurilaisten grillaaminen on se pienin työ siinä kaikessa
Silppusin tomaatit, kurkut, sipulit ja tein salaatteja ja mies vain käänsi pihvejä grillissä. Kukaan ei kehunut minua vaan miehen grillaamista, mikä ei ole edes mitään ruoanlaittoa kun kääntää pihvit kerran ritilällä.
Kommentit (19)
Vaikka olisitkin oikeassa, on junttimaista sanoa niin vieraille tai yhtään kenelläkään. Vieraat halusivat kehua isäntää ja varmaankin tietävät myös sinun osuutesi. Viisas tekee ja on vaiti.
Onko tässä miehesi? Lapsi on terve myös Afganistanissa kun se leikkii
https://mobile.twitter.com/shafiquebloch/status/1427349160940953606
Vaihdat seuraavana grilli-iltana ne työt!
Hohhoijaa, 0/5. Miksi näitä kymmeniä vuosia vanhoja meemejä pitää toistella? Onko tämä ensimmäinen kertasi internetissä?
Aika paska elämä täytyy olla, jos grillaus ystävien kanssa tuntuu epämieluisalta työltä. Useimmat ihmiset tekevät sitä, koska se on kivaa.
No me saatiin häälahjaksi grilli. Miehelle.
Miehelle tuollainen nolaaminen on paha paikka. Ei ihme että "uhriutui".
Elämä on helpompaa jos etsit hyviä asioita mistä kiittää toisia, etkä odota ja etsi epäoikeudenmukaisuuksia ja korosta omia töitä. Jos pihvit onkin hyviä ja vielä hyvin grillattu, eihän se tarkoita että muu olisi huonosti tehty tai turhaa nysväystä, ihmiset vaan kiinnittää eniten huomiota pääruokaan. Mikä olikaan se syy edes kutsua vieraita ja laittaa niille ruokaa, eikö tarkoitus ollut olla pariskuntana vieraanvarainen ja viettää mukava ilta? Näitkö turhaan vaivaa niitten salaattien kanssa jos ruoasta meni maku isäntäparin naljailusta?
Jos itsestä tuntuu että "teen kaiken", on vaikea jaksaa kiittää sitä miestä. Tuntuu että sen hyvistäkin hommista keksii huomautettavaa, vähintään että olisi pitänyt tehdä enemmän tai aiemmin, ettei se nyt vaan ylpisty ja unohda että on ikuisesti jäljessä sinuun verrattuna. Mutta tämä on varma tie siihen, että itse katkeroidut ja siitä miehestä ei tule olemaan senkään vertaa iloa sinulle, koska hän kokee ettet ole ikinä tyytyväinen. Jos olet itse nääntynyt työtaakan alla, onko mahdollista tietoisesti jättää asioita tekemättä ja käyttää sen sijaan aikaa omien voimien keräämiseen?
Vierailija kirjoitti:
Oliko lahjassa siis pelkästään miehesi nimi? Kieltämättä outoa jos näin.
Typerä uhriutuja. Jos on niin vaikeaa niin kaupasta saa valmiina, ei ole pakko 'silputa' mitään
Oliko yhdessä järjestetyt grillijuhlat, synttärit vai muuten vain grillailua?
Vierailija kirjoitti:
Vaikka olisitkin oikeassa, on junttimaista sanoa niin vieraille tai yhtään kenelläkään. Vieraat halusivat kehua isäntää ja varmaankin tietävät myös sinun osuutesi. Viisas tekee ja on vaiti.
Juuri näin. Mies aivan oikeutetusti harmistui aloittajan moukkamaisesta käytöksestä.
Eikö tää sama aloitus ole ollut jo useamman kerran ja vieläkin kaihertaa?
Osta jatkossa valmista sipulisilppua jne. Tai sitten tosiaan vaihdatte osia ja grillaile sinä, kun mies tekee valmistelut. Ja ihan suoraan sanottuna ei toi salaattien vääntely ja niiden lomassa parit sipulit ja tomaatit oo mikään maailmanluokan taidonnäyte, et herätys.
Noinhan se aina on. Mies juo kaljaa ja kääntää pihviä, kun muut tekee kaiken muun.
Mies oli edellisellä viikolla metsällä, josta toi kotiin hirvenpaistin. Edellisenä päivänä teki hirvestä jauhelihaa ja maustoi. Illalla paistoi uunissa hampurilaisiin kuoret. Vielä yömyöhään sekoitti hampurilaiskastiketta. Ja nainen näkee: no se vaan kerran käänsi pihvit.
Vierailija kirjoitti:
etkö itse sitten syö miehesi grillaamia ruokia? Mä olisin tyytyväinen jos mun tekemäni ruoan lisäksi joku viitsis grillata joskus. Itse en viitsi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oliko lahjassa siis pelkästään miehesi nimi? Kieltämättä outoa jos näin.
Ei ollut nimeä, mutta sukulaiseni sanoivat suullisesti, että tässä on grilli aviomiehelle, koskahän oli puhunut tykkäävänsä avotulella grillaamisesta. Itse en edes pidä grillatusta ruuasta. Kaikki maistuu samalle puolipalaneelle, ainakin mieheni jäljitä.
Niin se aina menee:(