Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi täällä ollaan niin ilkeitä ja kiusataan

Vierailija
21.08.2021 |

Ei tänne halua enää kirjoitella mitään, kun ihmisiltä puuttuu sydämen sivistystä. 😐

Tulee vaan paha mieli.

Kommentit (71)

Vierailija
21/71 |
21.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieti, oletko itse syytön...

Vierailija
22/71 |
21.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mielialalääkkeitä syövät läskit av-mammat yrittävät kostaa koulukiusaajilleen haukkumalla kauniita ja menestyviä ihmisiä.

Nyt pois sieltä peilin äärestä ja ulos kävelemään vaikka! Lääkärihän sanoi sinulle, että 25 kg pitäisi ainakin saada pois painosta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/71 |
21.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mielialalääkkeitä syövät läskit av-mammat yrittävät kostaa koulukiusaajilleen haukkumalla kauniita ja menestyviä ihmisiä.

Karma on jo tulossa, oletko valmis?

Vierailija
24/71 |
21.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jep ja kauhea tarve osalla korostaa itseään ja omaa erinomaisuuttaan. Ymmärrän sen vielä jotenkin omalla nimellä somessa, mutta jollain anonyylilla palstalla omilla meriiteillä kehuskelu on erikoista. Tulee jopa olo, että pyöriikö täällä oikeasti niin fiksua ja koulutettua porukkaa, mutta juttujen taso on kuitenkin välillä kuin alakoulusta.

Ja taas, tässä toinen samanlainen kiusaaja kuin ap. Ihan samanlaista tekstiä se tulee sinultakin kuin niiltä, joita haukut...

Ja tähänkin ketjuun tietysti piti tulla näitä vänkääjiä. Minähän en haukkunut ketään, vaan ihmettelin joidenkin tarvetta korostaa itseään ja leveillä täällä anonyymipalstalalla. Juttujen taso kun ei oikein vastaa sitä, mitä moni kertoo täällä olevansa. Tai ehkä sitten ne työ- ja opiskelupaineet ovat niin kovat, että täällä voi rauhassa mellastaa. Tämä ei ole yksittäinen hyökkäys ketään kohtaan, vaan yleinen huomio, jonka olen tehnyt täällä.

Vierailija
25/71 |
21.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiusaaminen ja ilkeys on täällä niin helppoa, nimettömänä. Kuin pikkulapsi huutelemassa äidin helman suojista. Munatonta. Täytyy kuitenkin muistaa, että kiusaaminen perustuu AINA kiusaajan omaan tarpeeseen, eikä siihen että joku viaton ja usein virheellisesti toisten "heikompana" pitämä henkilö ansaitsisi tulla kiusatuksi. Se on aina kiusaajan oma henkilökohtainen tarve (kuten itsetunnon puute, kateus, harhaluulo omasta ylemmyydestä tai paremmuudesta, useimmiten kuitenkin vain pelkkä oma heikkous ja sen peittelyn yritys), joka on itse kiusaajalle todella noloa. Hän itsehän ei sitä tajua, vaan luulee voittaneensa jotain, ressukka. Mutta noloa se on aina, kiusaajalle siis. Ei kiusatulle.

Sinähän sen tiedät.

Vierailija
26/71 |
21.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

'Täällä ei kannata odottaa hyväksyntää muilta. Täällä voi vain keskustella.

Minä olen ainakin lukenut täältä ihan kivoja, fiksuja ja kannustavia juttuja usein ja toivottavasti olen myös ollut jollekin avuksi kirjoittaessani vastauksia. Olen löytänyt kirjoituksista usein huumoria, hyviä oivalluksia ja arkisia huomioita elämästä. On täällä Tottakai muitakin, mutta en minä ainakaan jää niihin mitenkään kiinni, vaan suodatin ne mielestäni samantien pois. Sitä suodatinta täällä tarvitaan ja kun osaa suodattaa, niin pärjää elävässä elämässäkin varmasti paremmin.

Toki täällä on mukavia ja sydämellisiä ihmisiä, mutta silti lähtökohtaisesti ei pidä olettaa, että kaikki mitä sanot ymmärrettäisiin ja hyväksyttäisiin. 

Vierailija
27/71 |
21.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi ap, sinä itse olet nyt samanlainen ilkeä ihminen.

Lue nyt aloituksesi ja mieti, on se sinun mielestäsi mukava? Kirjoitat, että "ihmisiltä puuttuu sydämen sivistystä. 😐" ja otsikossa jo haukut ihmisiä ilkeäksi ja kiusaajiksi.

Pata kattilaa soimaa, musta kylki kummallakin.

Miksi puolustat? Varmaan suurin osa ymmärtää, että se koski osaa tänne kirjoittajista.. Jotka ovat ilkeitä ja kiusaavat. Varsinaista yritystä kääntää tämä toisinpäin.. Eli ilkeyden ilmaiseminen/kiusaamisen esiintuonti on ilkeyttä/kiusaamista? En tuota logiikkaa ymmärrä.

Vierailija
28/71 |
21.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahdollisia syitä huonoon käytökseen

Pms-oireet, mielialan vaihtelut, väsymys, stressi, huono päivä, turhautuneisuus, paha olo jne. jne.

Mitä kannattaisi tehdä?

Kirjoittaa mieltä painavat asiat paperille ja ne asiat jotka ovat sillä hetkellä hyvin.

Tämän jälkeen keksiä keinot joilla pääsee yli mieltä painavista asioista.

Helppoa ku heinänteko. 👍🏻

Vierailija
29/71 |
21.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Karma on jo tulossa, oletko valmis?

HV

Vierailija
30/71 |
21.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna mä arvaan: alapeukku = kiusaamista ?

Vierailija
31/71 |
21.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta liminkahousut ja pese jauhenliha.

Vierailija
32/71 |
21.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johtuu persuista. Persut ovat ilkeitä kiusaajia, joilta puuttuu sydämensivistystä. Persut ovat pilanneet tämän palstan.

Vierailija
33/71 |
21.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anna mä arvaan: alapeukku = kiusaamista ?

Ei, alapeukku ei ole täällä kiusaamista (vaikka niidenkin loogisuus on välillä vähän haussa).

Ap

En halua tähän esimerkkejä kirjoittaa, kun samat tyypit voivat taas alkaa niistä jauhamaan.

Vierailija
34/71 |
21.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä saa tällä rahalla.

Vierailija
35/71 |
21.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää on mitä on!!

Tämä on minkälaista tästä tehdään. Me itse olemme vastuussa tämän paikan hyvästä hengestä.

Vierailija
36/71 |
21.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä jää yhdenkään kiusattavaksi. Sen verran elämässä saanut kokea henkistä väkuvaltaa, että mulla on 0 toleranssi siihen. Kumppanini pitää olla myös sellainen joka on mun puolella eikä minua vastaan ja arvostellen haukkua tai alentaa saati syyllistää!

Vierailija
37/71 |
21.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä palsta ja kaikki muutkin on aikasyöpää.

Vierailija
38/71 |
21.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helppo veetuilla kun ei näe vastapuolta. Samoin ihmislajin jokin sisäinen taipumus vastakkainasetteluun.

Vierailija
39/71 |
21.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

'Täällä ei kannata odottaa hyväksyntää muilta. Täällä voi vain keskustella.

Keskustella? Enemmän inttämistä väittelyä ja negatiivista kommentointia.

Äkkiä ei tule mieleen että päällimmäisenä olisi keskustelu.

Kannanotot perustuvat enemmän luuloihin kuin tietoon.

Vierailija
40/71 |
21.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset rakastavat olla ilkeitä. Siitähän se johtuu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kahdeksan