Miksi täällä ollaan niin ilkeitä ja kiusataan
Ei tänne halua enää kirjoitella mitään, kun ihmisiltä puuttuu sydämen sivistystä. 😐
Tulee vaan paha mieli.
Kommentit (71)
Missä on mukava meno?
ET-lehden palstalla?
Samaa mieltä. Sitten alanuolitetaan 99 kertaa. Toivottavasti saat positiivisen tunteen muualta.
'Täällä ei kannata odottaa hyväksyntää muilta. Täällä voi vain keskustella.
Vierailija kirjoitti:
Missä on mukava meno?
ET-lehden palstalla?
En tiedä onko sellaista paikkaa. Tulee vaan paha mieli, kun ilkeillään joka asiasta.
Vierailija kirjoitti:
Samaa mieltä. Sitten alanuolitetaan 99 kertaa. Toivottavasti saat positiivisen tunteen muualta.
Kiitos🌹
Jep ja kauhea tarve osalla korostaa itseään ja omaa erinomaisuuttaan. Ymmärrän sen vielä jotenkin omalla nimellä somessa, mutta jollain anonyylilla palstalla omilla meriiteillä kehuskelu on erikoista. Tulee jopa olo, että pyöriikö täällä oikeasti niin fiksua ja koulutettua porukkaa, mutta juttujen taso on kuitenkin välillä kuin alakoulusta.
Vierailija kirjoitti:
juttujen taso on kuitenkin välillä kuin alakoulusta.
Sieltähän se tulee kiusaajien koko mielenmaisema, alakoulun välitunnilta.
Vierailija kirjoitti:
Jep ja kauhea tarve osalla korostaa itseään ja omaa erinomaisuuttaan. Ymmärrän sen vielä jotenkin omalla nimellä somessa, mutta jollain anonyylilla palstalla omilla meriiteillä kehuskelu on erikoista. Tulee jopa olo, että pyöriikö täällä oikeasti niin fiksua ja koulutettua porukkaa, mutta juttujen taso on kuitenkin välillä kuin alakoulusta.
Ei sillä "fiksuudella" ja koulutuksellakaan saa sydämen sivistystä. Ja näillä anonyymipalstoilla tuo koulutuksella leveily kyllä hassua; koska kuka vaan voi väittää olevansa mitä vaan.
Voi ap, sinä itse olet nyt samanlainen ilkeä ihminen.
Lue nyt aloituksesi ja mieti, on se sinun mielestäsi mukava? Kirjoitat, että "ihmisiltä puuttuu sydämen sivistystä. 😐" ja otsikossa jo haukut ihmisiä ilkeäksi ja kiusaajiksi.
Pata kattilaa soimaa, musta kylki kummallakin.
Vierailija kirjoitti:
Tää on mitä on!!
Täsmälleen. Jos ei kelpaa, niin voi poistua. Kukaan ei pakota olemaan täällä.
Vierailija kirjoitti:
Ja taas, tässä toinen samanlainen kiusaaja kuin ap. Ihan samanlaista tekstiä se tulee sinultakin kuin niiltä, joita haukut...
Mielialalääkkeitä syövät läskit av-mammat yrittävät kostaa koulukiusaajilleen haukkumalla kauniita ja menestyviä ihmisiä.
Siksi kun täällä kannatetaan transmädätystä.
Kiusaaminen ja ilkeys on täällä niin helppoa, nimettömänä. Kuin pikkulapsi huutelemassa äidin helman suojista. Munatonta. Täytyy kuitenkin muistaa, että kiusaaminen perustuu AINA kiusaajan omaan tarpeeseen, eikä siihen että joku viaton ja usein virheellisesti toisten "heikompana" pitämä henkilö ansaitsisi tulla kiusatuksi. Se on aina kiusaajan oma henkilökohtainen tarve (kuten itsetunnon puute, kateus, harhaluulo omasta ylemmyydestä tai paremmuudesta, useimmiten kuitenkin vain pelkkä oma heikkous ja sen peittelyn yritys), joka on itse kiusaajalle todella noloa. Hän itsehän ei sitä tajua, vaan luulee voittaneensa jotain, ressukka. Mutta noloa se on aina, kiusaajalle siis. Ei kiusatulle.
Vierailija kirjoitti:
'Täällä ei kannata odottaa hyväksyntää muilta. Täällä voi vain keskustella.
Minä olen ainakin lukenut täältä ihan kivoja, fiksuja ja kannustavia juttuja usein ja toivottavasti olen myös ollut jollekin avuksi kirjoittaessani vastauksia. Olen löytänyt kirjoituksista usein huumoria, hyviä oivalluksia ja arkisia huomioita elämästä. On täällä Tottakai muitakin, mutta en minä ainakaan jää niihin mitenkään kiinni, vaan suodatin ne mielestäni samantien pois. Sitä suodatinta täällä tarvitaan ja kun osaa suodattaa, niin pärjää elävässä elämässäkin varmasti paremmin.
Niinpä ja sama meno ht.netissä :(