Millaista olisi seksuaalinen häirintä tai ahdistelu parisuhteessa?
Kommentit (49)
Vierailija kirjoitti:
Ainoa asia mitä parisuhteesta kaipaan tietynlaisen hengailun, hauskanpidon ja seksin lisäksi on tuo, että voisin olla lääpittynä.
-ikisinkku
Mutta siis kun sen lääppimisen tarkoitus ei ole että "saat olla lääpittynä". Sen tarkoitus on pelkästään että siitä seuraa seksiä tavalla tai toisella. Kenties se on jonkun tulkinnan mukaan "esileikkiä" mutta oikeasti se on sitä mistä lääppijä itse kiihottuu. Heti kun se alkaa, tiedät että se ei lopu ennen kuin hän on lauennut.
Raamatun mukaan aviopari on yksi liha. Käytännössä tämä tarkoittaa myös sitä (tarkoittaa siis muutakin), että aviopuolisoilla ei ole enää itsemääräämisoikeutta omaan kehoonsa. Eli puolison on suostuttava seksiin, vaikka ei itse välttämättä haluaisi ja päinvastoin. Toki on hyvä sopia jonkinlaiset pelisäännöt, että montako kertaa viikossa on ok, jos toinen haluaa kerran kuussa ja toinen kaksi kertaa päivässä. Näin mekin olemme sopineet ja homma toimii.
Painostaminen alastonsuomi nettisivuille näyttäytymään irstaissa kuvissa.
Vierailija kirjoitti:
Raamatun mukaan aviopari on yksi liha. Käytännössä tämä tarkoittaa myös sitä (tarkoittaa siis muutakin), että aviopuolisoilla ei ole enää itsemääräämisoikeutta omaan kehoonsa. Eli puolison on suostuttava seksiin, vaikka ei itse välttämättä haluaisi ja päinvastoin. Toki on hyvä sopia jonkinlaiset pelisäännöt, että montako kertaa viikossa on ok, jos toinen haluaa kerran kuussa ja toinen kaksi kertaa päivässä. Näin mekin olemme sopineet ja homma toimii.
Miten sopisitte, jos olisi kerran kuussa vs kaksi kertaa päivässä? Sovitteko jonkun päivän, että silloin sitten, vai ennemminkin tahdin? Entä jos toinen alkaa muutella sitä sovittua tahtia tai vaikka se haluttomampi on sairas, synnyttänyt, tällaista?
Täytyykö se, joka haluaa seksiä mutta harvemmin kuin toinen, olla "se haluton"? Eikö se saa haluta omaa tahtiaan, pitääkö sen joutua elämään niin että seksiä on koko ajan vähän liian usein eli ei ikinä ehdi itse haluta? Jos puoliso haluaa selvästi useammin, saattaa syntyä tilanne jossa pienikin oikean suuntainen ele siltä "haluttomammalta" tarkoittaa että seksiä, sen sijaan että sen "haluttomamman" tahtiin hitaasti kasvatettaisiin jännitettä ja nautitaan siitä odotuksesta. Toinen odottaa että joko joko kun ei eilenkään ollut seksiä.
Vierailija kirjoitti:
kumpi
Mitä kumpi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten sopisitte, jos olisi kerran kuussa vs kaksi kertaa päivässä? Sovitteko jonkun päivän, että silloin sitten, vai ennemminkin tahdin? Entä jos toinen alkaa muutella sitä sovittua tahtia tai vaikka se haluttomampi on sairas, synnyttänyt, tällaista?
Käytännönjärjestelyistä ei pitäisi tulla ongelmia koska noissa avioliitoissa kultainen sääntö on se "perustuslaki".
Ainoa asia mitä parisuhteesta kaipaan tietynlaisen hengailun, hauskanpidon ja seksin lisäksi on tuo, että voisin olla lääpittynä.
-ikisinkku